Το μέλλον της Volkswagen είναι βασισμένο στην ηλεκτροκίνηση και η εταιρεία το επιβεβαίωσε ακόμα μία φορά, ανακοινώνοντας τη νέα της στρατηγική που διπλασιάζει τους «ηλεκτρικούς» της στόχους, ενώ παράλληλα επικεντρώνεται στις αυτόνομες τεχνολογίες οδήγησης.
Τη νέα της στρατηγική που φέρει το όνομα «Accelerate» και είναι επικεντρωμένη στην ηλεκτροκίνηση και της αυτόνομες τεχνολογίες οδήγησης παρουσίασε η Volkswagen. Η γερμανική φίρμα γνωστοποίησε πως θα επιταχύνει περαιτέρω τα σχέδια εξηλεκτρισμού της, με τον επικεφαλής της μάρκας, Ralf Brandstatter να δεσμεύεται ότι έως το 2030 περισσότερο από το 70% των αυτοκινήτων της εταιρείας που θα πωλούνται στην Ευρώπη θα είναι πλήρως ηλεκτρικά, διπλασιάζοντας έτσι τον προηγούμενο στόχο της εταιρείας.
Τη νέα της στρατηγική που φέρει το όνομα «Accelerate» παρουσίασε η Volkswagen.
Προηγουμένως η μάρκα VW είχε υποσχεθεί ότι το 35% των πωλήσεων της στην Ευρώπη μέχρι το τέλος της δεκαετίας θα ήταν αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, ωστόσο ο Brandstatter υπογράμμισε ότι ήρθε η ώρα να επιταχυνθεί αυτός ο στόχος, πιστεύοντας πως έτσι η VW θα γίνει «η πιο ελκυστική μάρκα στον τομέα της βιώσιμης κινητικότητας».
O Ralf Brandstatter.
Η Volkswagen υποσχέθηκε επίσης ότι περισσότερο από το 50% των πωλήσεών της στις ΗΠΑ και την Κίνα θα αντιστοιχεί σε αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα έως το 2030. Παράλληλα ο Brandstatter δήλωσε ότι η εταιρεία θα επενδύσει επίσης στην ανάπτυξη του λογισμικού και της ψηφιακής τεχνολογίας της, συμπεριλαμβανομένων των αυτόνομων συστημάτων οδήγησης. Μάλιστα ο ισχυρός άνδρας της γερμανικής μάρκας προσδιόρισε ότι έως το 2030, ένα μεγάλο ποσοστό της ανθρωπότητας θα έχει βιώσει την εμπειρία της αυτόνομης οδήγησης.
Τα πλάνο της VW αναφέρει επίσης πως για τα επόμενα χρόνια θα λανσάρει τουλάχιστον ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα κάθε χρόνο. Τη σκυτάλη από το ID.4, θα πάρει το ID.6 που προορίζεται για την Κίνα, ενώ ακολουθούν το SUV ID.5, το πολυμορφικό ID Buzz, το «Aero-B» και μετά το 2025, το υποσχόμενο μικρό ηλεκτρικό μοντέλο πόλης, που πιθανώς ονομάζεται ID 1 και θα βρεθεί στη βάση της γκάμας.
Παράλληλα, οι νέες γενιές των υπαρχόντων μοντέλων με κινητήρες καύσης που θα ακολουθήσουν θα εστιάσουν σε ήπια υβριδικά και Plug-In υβριδικά συστήματα κίνησης, καθώς όπως τόνισε ο Brandstatter «Χρειαζόμαστε κινητήρες καύσης για λίγο ακόμα, αλλά θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο αποδοτικοί».