ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Γιατί τα Citroen είναι τόσο άνετα;

(25/11/2024)
Γιατί τα Citroen είναι τόσο άνετα;
2 Φωτογραφίες »

- Τα Citroen έχουν ειδικά κατασκευασμένη ανάρτηση για άνεση
- Επειδή έχει υδραυλικά στοπ στο άνω και στο κάτω άκρο της ανάρτησης
- Είναι δηλαδή σαν να έχεις ανάρτηση μέσα στην ανάρτηση
- Καθίσματα βολικά σαν πολυθρόνες χάρη στην προσθήκη έξτρα ειδικού αφρού

Η ιστορία της Citroen είναι ταυτισμένη με την άνεση. Στο σήμερα, αυτή αποτυπώνεται έκδηλα με το πρόγραμμα «Citroën Advanced Comfort» το οποίο έχει εξελιχθεί με βάση τις απαιτήσεις των χρηστών ώστε να  τους εξασφαλίζει ολοκληρωμένη άνεση σε όλες τις συνθήκες. Υπό αυτή την ομπρέλα λοιπόν η Citroen λανσάρει καινοτόμες λύσεις, έχοντας ως κέντρο τέσσερις βασικούς πυλώνες:

• Η εξάλειψη του θορύβου και των κραδασμών
• Η λειτουργικότητα του εσωτερικού χώρου
• Η επίτευξη ψυχικής ηρεμίας χάρη στο αρμονικό περιβάλλον και
• Η χρήση «έξυπνης» τεχνολογίας

Το σύστημα ανάρτησης Progressive Hydraulic Cushions

Η καινοτομία που κλέβει τις εντυπώσεις είναι το σύστημα ανάρτησης Progressive Hydraulic Cushions, το οποίο αναφέρεται στην τοποθέτηση υδραυλικών στοπ στο άνω και στο κάτω άκρο της ανάρτησης (με ελατήρια και αμορτισέρ). Ουσιαστικά μιλάμε για δυο… ελατήρια μέσα στο ειδικό αμορτισέρ (ένα στο πάνω μέρος και ένα στο κάτω) και τα οποία λειτουργούν σαν μαξιλάρια. Έτσι όταν το ελατήριο συμπιέζεται από μία λακκούβα στο δρόμο, η επαναφορά του αμαξώματος θα γίνει προοδευτικά.

Σύμφωνα με τη γαλλική φίρμα, αλλά και στην πράξη όπως έχουμε διαπιστώσει οι ίδιοι, σε ισχυρές συμπιέσεις και επαναφορές, τα υδραυλικά στοπ μειώνουν προοδευτικά την κίνηση, αποφεύγοντας βίαιες κρούσεις και επαναφορές, ενώ σε πιο ελαφρές συνθήκες απορροφούν τους κραδασμούς, δίνοντας την εντύπωση ότι το αυτοκίνητο «αιωρείται» πάνω από το δρόμο.


Στο σύστημα ανάρτησης Progressive Hydraulic Cushions, ουσιαστικά μιλάμε για δυο… ελατήρια μέσα στο ειδικό αμορτισέρ (ένα στο πάνω μέρος και ένα στο κάτω) και τα οποία λειτουργούν σαν μαξιλάρια
2 Φωτογραφίες »

Στο σύστημα ανάρτησης Progressive Hydraulic Cushions, ουσιαστικά μιλάμε για δυο… ελατήρια μέσα στο ειδικό αμορτισέρ (ένα στο πάνω μέρος και ένα στο κάτω) και τα οποία λειτουργούν σαν μαξιλάρια

Σελίδα 2Τα ειδικά μελετημένα καθίσματα με τον έξτρα αφρό
fiat
POIO BRIDGESTONE