Πολυτελή και εξελιγμένα θα είναι τα μοντέλα των κινεζικών εταιρειών.
Η επάνοδος των Κινέζων
2.895 Επισκέψεις στο άρθρο (6/2/2017)
Οι Κινέζοι σχεδιάζουν πολυτελές μπάσιμο στην αγορά των ΗΠΑ με ηλεκτρικά και υβριδικά Hypercars, χωρίς να ενδιαφέρονται για υψηλή την τιμή.
Σύμφωνα με έναν ειδικό στην κινεζική αγορά αυτοκινήτου, όταν οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες στραφούν στην αμερικάνικη αγορά, δεν θα βασιστούν σε φθηνά οχήματα, αλλά θα στραφούν στα υψηλά κλιμάκια της αγοράς.
Ο πρόεδρος της συμβουλευτικής εταιρείας Dunne Automotive στο Χονγκ Κονγκ, Michael Dunne, υποστηρίζει πως οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, αναπτύσσουν προηγμένα, αυτό-οδηγούμενα και φιλικά στο περιβάλλον οχήματα, με στόχο να «ταράξουν» την αγορά των πολυτελών οχημάτων.
Σε συνέντευξη τύπου στο Detroit, ερωτώμενος για το αν στοχεύουν οι κινεζικές εταιρείες να διεισδύσουν στην αγορά με οχήματα των 10 χιλιάδων δολαρίων, αρνήθηκε κατηγορηματικά. Υποστήριξε πως στόχος τους είναι ηλεκτρικά οχήματα υψηλής ποιότητας.
«Έχουμε ήδη δει εταιρείες με κινεζική καταγωγή όπως η Faraday Future και η Lucid Motors να ετοιμάζονται για την αγορά των ΗΠΑ και δεν είναι οι μόνες. Η Wanxiang πρόσφατα αποκάλυψε το υβριδικό- ηλεκτρικό Revero και κινεζική εταιρεία χρηματοδότησε την NextEV και το ηλεκτρικό hypercar Nio EP9» υποστηρίζει.
Σύμφωνα με τον Dunne είναι ακόμα περισσότερες οι εταιρείες από την Κίνα που ενδιαφέρονται να προσφέρουν πολυτελή και εξελιγμένα οχήματα για την αμερικάνικη αγορά βάζοντας τον πήχη ψηλά, ανταγωνιζόμενες άμεσα τις εγχώριες εταιρείες σε ποιότητα και επιδόσεις και όχι σε τιμή. Αυτή η αλλαγή, σύμφωνα με τον ίδιο, θα έρθει σταδιακά.
Η Κινα προσπαθεί να θεμελιώσει την δικη της βιομηχανία περίπου απο την δεκατία του '70 πάνω στα αυτοκίνητα και ιδιαίτερα στα δίτροχα. Το θέμα είναι πως έπασχε απο ποιότητα και αυτό προφανώς λόγω των πολλών εξόδων που χρειάστηκαν τα υλικά. Στα αυτοκίνητα, έχει προχωρήσει αρκετά μεν (βλέπε Great Wall που έχει πλέον πολλά παραρτήματα και το ένα είναι στην Βουλγαρία) ενω το 2015 η Qoros με το νεο της μοντέλο, βγήκε ως το πιο ασφαλές απο την EuroNCAP! 5 αστέρια κύριοι που σημαίνει οτι οι κατασκευαστές δείχνουν να έχουν γίνει "σαϊνια" πάνω σε αυτό.
Λοιπόν, η ώρα για supercars δεν αργεί και τα επόμενα χρόνια θα υπάρξει μεγάλη κόντρα με τις βιοημηχανίες της Ιαπωνίας, της Αμερικής και τέλος με Ευρωπαϊκές μάρκες.
Μόνο ενα πράγμα επιτέλους να αποφύγουν: την "απομίμηση"
Η Κινα προσπαθεί να θεμελιώσει την δικη της βιομηχανία περίπου απο την δεκατία του '70 πάνω στα αυτοκίνητα και ιδιαίτερα στα δίτροχα. Το θέμα είναι πως έπασχε απο ποιότητα και αυτό προφανώς λόγω των πολλών εξόδων που χρειάστηκαν τα υλικά. Στα αυτοκίνητα, έχει προχωρήσει αρκετά μεν (βλέπε Great Wall που έχει πλέον πολλά παραρτήματα και το ένα είναι στην Βουλγαρία) ενω το 2015 η Qoros με το νεο της μοντέλο, βγήκε ως το πιο ασφαλές απο την EuroNCAP! 5 αστέρια κύριοι που σημαίνει οτι οι κατασκευαστές δείχνουν να έχουν γίνει "σαϊνια" πάνω σε αυτό. Λοιπόν, η ώρα για supercars δεν αργεί και τα επόμενα χρόνια θα υπάρξει μεγάλη κόντρα με τις βιοημηχανίες της Ιαπωνίας, της Αμερικής και τέλος με Ευρωπαϊκές μάρκες. Μόνο ενα πράγμα επιτέλους να αποφύγουν: την "απομίμηση"