Ποιο είναι το ομορφότερο μοντέλο της Honda; Αν πήγατε στη δεκαετία του 1990 για να το βρείτε, αυτό σημαίνει πως η Honda μας χρωστάει ένα πολύ όμορφο αυτοκίνητο. Και τώρα ήρθε. Το θέλουμε όμως τόσο ώστε να το φέρει και στην Ευρώπη;
Όταν ακούς το όνομα Insight, το πρώτο πράγμα που σου έρχεται στο μυαλό είναι το περίεργο εκείνο υβριδικό της πρώτης γενιάς με το πολύ αεροδυναμικό σχήμα, την στενή πίσω ουρά με τους καλυμμένους τροχούς.
Η δεύτερη γενιά του μοντέλου, αν και σαφώς πιο συμβατική, σίγουρα δεν ήταν πολύ ωραία. Βλέπεις τα υβριδικά έχουν ειδικές ανάγκες στο θέμα της σχεδίασης, ειδικά στο πίσω μέρος όπου η ενιαία γραμμή ουρανού και παρμπρίζ τελειώνει απότομα με ένα κάθετο μέρος. Το ονομαζόμενο «Kammback». Μεταξύ μας, λίγο αηδία.
Όταν όμως η τρίτη γενιά Insight εμφανίζεται στην έκθεση της Νέας Υόρκης, και το αυτοκίνητο έχει μεταμορφωθεί σε μία αθλητική μπερλίνα, χωρίς ίχνος υβριδικών συμβιβασμών, το πράγμα αλλάζει. Το αυτοκίνητο από το πλάι έχει χαμηλό προφίλ με το εμπρός και το πίσω παρμπρίζ να αποτελούν μέρος μίας συνεχόμενης καμπύλης που σβήνει σε έναν σχεδόν τρίτο πίσω όγκο. Θα το έλεγε κανείς και κουπέ. Εμπρός ένα μυώδες ρύγχος κυριαρχείται από το νίκελ πτερύγιο στο τελείωμα του καπό, και στενά LED φώτα πλαισωμένα με ένα πολύ επιθετικό «σαγόνι».
Αν και το αυτοκίνητο δεν μοιάζει με κανένα από τα άλλα μοντέλα της Honda που παραμένουν στη μνήμη μας ως όμορφα, έχει το δικό του χαρακτήρα, τη δική του αισθητική και είναι άψογο. Ακόμη περισσότερο η Honda αλλάζει την στρατηγική, και κάνει το Insight ένα «συμβατικό» μοντέλο σε όλα εκτός από την τεχνολογία. Μπορεί να είναι το υβριδικό μοντέλο της μάρκας με συνδυασμό βενζινοκινητήρα 1.500 κ.εκ και ηλεκτροκινητήρα με μπαταρίες λιθίου, όμως έρχεται να «κάτσει» ανάμεσα στον συμβατικό ανταγωνισμό και να τον χτυπήσει στα ίσια, για αυτό που είναι.
Η Honda θεωρεί τον νέο Insight ένα premium μεσαίο μοντέλο, και με την εμφάνιση αυτή και τα τεχνικά του χαρακτηριστικά το κάνουν ιδανικό για την Ευρωπαϊκή και Ελληνική αγορά. Μόνο που η Honda, προς το παρόν, δεν σκοπεύει να το φέρει στα μέρη μας.
Εσάς σας αρέσει; Το θεωρείτε το πιο όμορφο Honda μετά το 2000; Και τελικά θα το αγοράζατε έναντι ενός γερμανικού μοντέλου; Να μπει δηλαδή στον κόπο η Honda να μας το φέρει; Τι λέτε;
Κύριε Αλέξανδρε, το να θέλουμε να αναδείξουμε, πλέον το 2018,τα πλεονεκτήματα των ιαπωνικών βιομηχανιών αυτοκινήτου, καταδεικνύοντας τα προβλήματα της γερμανικής βιομηχανίας είναι μάταιο. Όλες οι εταιρείες πλέον λειτουργούν ως σουπερμάρκετ ανταλλακτικών και έχουν κρατήσει για τον εαυτό τους σχεδιασμό και προώθηση. Άρα για θέματα αξιοπιστίας μπορούμε να αναφερόμαστε σε λανθασμένες επιλογές προμηθευτών (takata, bosch, kobe steel, dsg borgwarner κα.). Η κάθε βιομηχανία έχει διαφορετική στόχευση διαθέτοντας το ίδιο μπάτζετ. Άλλος ποντάρει στην τεχνολογία, άλλος στην αξιοπιστία, άλλος στο στήσιμο, άλλος στο σχεδιασμό στοχεύοντας και σε διαφορετικό κοινό. Οι πωλήσεις είναι η καλύτερη απόδειξη, για το ποιο κοινό προτιμά ,τι. Μόνο σε ένα πράγμα δεν θα σας χαριστώ. Στο θέμα των ρύπων. Έχουν πιάσει τους group vag, bmw, mercedes, renault nissan, opel, peugeot, mitsubishi, suzuki, subaru, mazda, yamaha....δηλαδή μας δουλεύουν ψιλό γαζί σχεδόν όλες οι βιομηχανίες και εσάς σας προβληματίζουν οι Γερμανοί.....δεν λέω πως είναι φίλοι μας αλλά ούτε θέλησαν και ποτέ....τα χρήματά μας θέλουν όπως και οι Ιάπωνες ......και είναι πολύ κρίμα μια χώρα με τους πόρους και τα μυαλά της Ελλάδας να μην μπορούμε να φτιάξουμε ένα αυτοκίνητο αντάξιο των απαιτήσεών μας αλλά μόνο να τρωγόμαστε κρίνοντας τα επιτεύγματα άλλων....ξαναλέω ζούμε στο 2018.
Προσωπικά νομίζω ότι σχεδιαστικά η HONDA πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο. Γεμίζει τα αυτοκίνητα με αιχμές , χρώμιο και ψεύτικους αεραγωγούς που από την μία τα κάνουν να δείχνουν πιο νεανικά, αλλά από την άλλη στερούνται κομψότητας και τείνουν να γίνουν κραυγαλέα. Δεν είναι τυχαίο ότι το ΗΟΝDA S2000 που έχει απλές γραμμές εξακολουθεί μέχρι και σήμερα να είναι όμορφο. Το CIVIC της 1ης γενιάς είναι ομορφότερο από τα νεώτερα. Αυτό το χρωμιωμένο μουστάκι στην μάσκα, δεν μου αρέσει καθόλου. Δυστυχώς αισθητικά τα Honda δεν μου αρέσουν καθόλου
Βεβαίως και θα προτιμούσα το συγκεκριμένο όχημα έναντι οιουδήποτε άλλου και δη γερμανικού μοντέλου δεδομένου ότι δεν θα ετίθετο θέμα αξιοπιστίας σε σύγκριση με το τελευταίο. Άλλωστε σε τέτοια θέματα υπερτερούν σαφώς και παραδοσιακά οι Ιάπωνες. Αρκεί να ανατρέξει κανείς στο πολύ πρόσφατο παρελθόν , εννοώντας την απατη του group VAG , όσον αφορά την τεχνολογία που χρησιμοποιούν στα οχήματα που παράγουν ,σε συνδυασμό με τις εκπομπές ρύπων των, για να αντιληφθεί περί του ήθους των και του πως ουσιαστικά αντιλαμβάνονται την έννοια της ανθρωπότητας και πώς την αντιμετωπίζουν στο βωμό του οικονομικού κέρδους.
Το βρίσκω ελκυστικό και θα σκεφτόμουν σοβαρά την απόκτηση μιας και είμαι σε αναζήτηση υβριδικού αυτοκινήτου αυτόν τον καιρό. Δύσκολα όμως θα το διαθέσει η εταιρία στα μέρη μας.
Κύριε Αλέξανδρε, το να θέλουμε να αναδείξουμε, πλέον το 2018,τα πλεονεκτήματα των ιαπωνικών βιομηχανιών αυτοκινήτου, καταδεικνύοντας τα προβλήματα της γερμανικής βιομηχανίας είναι μάταιο. Όλες οι εταιρείες πλέον λειτουργούν ως σουπερμάρκετ ανταλλακτικών και έχουν κρατήσει για τον εαυτό τους σχεδιασμό και προώθηση. Άρα για θέματα αξιοπιστίας μπορούμε να αναφερόμαστε σε λανθασμένες επιλογές προμηθευτών (takata, bosch, kobe steel, dsg borgwarner κα.). Η κάθε βιομηχανία έχει διαφορετική στόχευση διαθέτοντας το ίδιο μπάτζετ. Άλλος ποντάρει στην τεχνολογία, άλλος στην αξιοπιστία, άλλος στο στήσιμο, άλλος στο σχεδιασμό στοχεύοντας και σε διαφορετικό κοινό. Οι πωλήσεις είναι η καλύτερη απόδειξη, για το ποιο κοινό προτιμά ,τι. Μόνο σε ένα πράγμα δεν θα σας χαριστώ. Στο θέμα των ρύπων. Έχουν πιάσει τους group vag, bmw, mercedes, renault nissan, opel, peugeot, mitsubishi, suzuki, subaru, mazda, yamaha....δηλαδή μας δουλεύουν ψιλό γαζί σχεδόν όλες οι βιομηχανίες και εσάς σας προβληματίζουν οι Γερμανοί.....δεν λέω πως είναι φίλοι μας αλλά ούτε θέλησαν και ποτέ....τα χρήματά μας θέλουν όπως και οι Ιάπωνες ......και είναι πολύ κρίμα μια χώρα με τους πόρους και τα μυαλά της Ελλάδας να μην μπορούμε να φτιάξουμε ένα αυτοκίνητο αντάξιο των απαιτήσεών μας αλλά μόνο να τρωγόμαστε κρίνοντας τα επιτεύγματα άλλων....ξαναλέω ζούμε στο 2018.
Προσωπικά νομίζω ότι σχεδιαστικά η HONDA πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο. Γεμίζει τα αυτοκίνητα με αιχμές , χρώμιο και ψεύτικους αεραγωγούς που από την μία τα κάνουν να δείχνουν πιο νεανικά, αλλά από την άλλη στερούνται κομψότητας και τείνουν να γίνουν κραυγαλέα. Δεν είναι τυχαίο ότι το ΗΟΝDA S2000 που έχει απλές γραμμές εξακολουθεί μέχρι και σήμερα να είναι όμορφο. Το CIVIC της 1ης γενιάς είναι ομορφότερο από τα νεώτερα. Αυτό το χρωμιωμένο μουστάκι στην μάσκα, δεν μου αρέσει καθόλου. Δυστυχώς αισθητικά τα Honda δεν μου αρέσουν καθόλου
Τελικά ο κόσμος έχει χάσει κάθε αίσθηση του γούστου και το τη σημαίνει η λέξη "όμορφο". Μια αισθητική αηδία, που απευθύνεται στον μέσο Αμερικάνο.
Βεβαίως και θα προτιμούσα το συγκεκριμένο όχημα έναντι οιουδήποτε άλλου και δη γερμανικού μοντέλου δεδομένου ότι δεν θα ετίθετο θέμα αξιοπιστίας σε σύγκριση με το τελευταίο. Άλλωστε σε τέτοια θέματα υπερτερούν σαφώς και παραδοσιακά οι Ιάπωνες. Αρκεί να ανατρέξει κανείς στο πολύ πρόσφατο παρελθόν , εννοώντας την απατη του group VAG , όσον αφορά την τεχνολογία που χρησιμοποιούν στα οχήματα που παράγουν ,σε συνδυασμό με τις εκπομπές ρύπων των, για να αντιληφθεί περί του ήθους των και του πως ουσιαστικά αντιλαμβάνονται την έννοια της ανθρωπότητας και πώς την αντιμετωπίζουν στο βωμό του οικονομικού κέρδους.
Το βρίσκω ελκυστικό και θα σκεφτόμουν σοβαρά την απόκτηση μιας και είμαι σε αναζήτηση υβριδικού αυτοκινήτου αυτόν τον καιρό. Δύσκολα όμως θα το διαθέσει η εταιρία στα μέρη μας.
...προσωπικά το βρίσκω όμορφο...