- Lexus LBX, Audi Q2 και DS 3 είναι οι premium ανταγωνιστές της Junior
- Είναι το πιο προσιτό premium suvάκι (από 29.900 ευρώ), και μαζί με το LBX τα μοναδικά 4κίνητα
- Τα Ford Puma και Peugeot 2008, οι mainstream fun to drive αντίπαλοι
- Η ηλεκτρική Junior θα αντιμετωπίσει τα smart #1, DS 3 E-Tense και Volvo EX-30
Lexus LBX, Audi Q2, DS 3 οι premium ανταγωνιστές
H Junior είναι το πρώτο μικρό SUV στην ιστορία της Alfa Romeo και ήρθε να συμπληρώσει το καρέ των μοντέλων της ειδικής «υπο-κατηγορίας» των premium μικρών SUV. Εκεί λοιπόν θα συναντήσει το Lexus LBX, το DS 3 και το Audi Q2.
Μια μίξη με ενδιαφέρον καθώς πρόκειται για 4 εκπρόσωπους διαφορετικών σχολών, δηλαδή της ιταλικής, της ιαπωνικής, της γαλλικής και της γερμανικής.
Είναι το πιο προσιτό από τα 4 (από 29.900 ευρώ) και μαζί με το LBX τα μοναδικά 4κίνητα
Η Alfa Romeo Junior έχει κάνει ήδη το εμπορικό της λανσάρισμα στην ελληνική αγορά με τιμή εκκίνησης τα 28.900 € για την ηλεκτρική και τα 29.900 ευρώ (δείτε εδώ όλες τις τιμές) για την αυτόματη έκδοση με το 48βολτο υβριδικό σύνολο των 136 ίππων. Αυτή η τιμή μάλιστα είναι η χαμηλότερη μεταξύ των 4 ανταγωνιστών της, μιλώντας πάντα για τις εκδόσεις με αυτόματο κιβώτιο. Συγκεκριμένα, από 31.300 ευρώ κοστολογούνται το Lexus LBX με επίσης 136 ίππους αλλά με full hybrid σύνολο, καθώς και το DS 3 που εξοπλίζεται με το ίδιο ακριβώς σύνολο που έχει και η Junior (η μη υβριδική έκδοση του DS 3 με τα 100 άλογα κοστίζει από 28.600 ευρώ. Παραπλήσια τιμή, από 30.980 ευρώ, αλλά και πιο ισχυρό σύνολο με 150 ίππους, θα συναντήσουμε στο Audi Q2, το οποίο επίσης έχει πιο προσιτή βασική έκδοση με 116 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο, η οποία έχει κόστος κτήσης από 27.680 ευρώ.
Αξίζει να αναφέρουμε πως η Alfa Romeo Junior, όπως και το Lexus LBX είναι τα μοναδικά premium και από τα ελάχιστα μικρά SUV με τετρακίνητες εκδόσεις, όπου στα δύο μοντέλα (την Junior θα τη δούμε στο μέλλον), ένα έξτρα μοτέρ στον πίσω άξονα αναλαμβάνει να κινεί τους πίσω τροχούς.
H Junior είναι το πρώτο μικρό SUV στην ιστορία της Alfa Romeo και ήρθε να συμπληρώσει το καρέ των μοντέλων της ειδικής «υπο-κατηγορίας» των premium μικρών SUV
Είναι fun to drive, με τα Ford Puma και Peugeot 2008 να είναι οι mainstream αντίπαλοι
Η Junior ως Alfa Romeo έχει εστιάσει στην απολαυστική οδηγική συμπεριφορά, όπως άλλωστε και η μεγαλύτερη Tonale που το απέδειξε με την επίδοσή της στο Elk Test. Έχοντας μάλιστα μια πρώτη γεύση οδηγώντας την Junior Veloce στην Ιταλία μπορούμε να επιβεβαιώσουμε το πικάντικο ταπεραμέντο της Junior. Τομέας που οι ανταγωνιστές του είναι πιο mainstream μοντέλα, όπως το Ford Puma που διακρίνεται για την αίσθηση του τιμονιού και τη συμμετοχικότητά του, αλλά και το Peugeot 2008 που έχει ένα ακριβές μπροστινό και πολύ μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης.
Η ηλεκτρική Junior θα αντιμετωπίσει τα smart #1, DS 3 E-Tense και Volvo EX-30
Η Junior εκτός από υβριδική, προσφέρεται και ως ηλεκτρική με 156 ίππους, όντας μάλιστα σε πιο χαμηλή τιμή από την υβριδική, με τελική τιμή από 28.900 ευρώ. Σε αυτή την κατηγορία οι υπόλοιπες premium ηλεκτρικές επιλογές είναι πάλι το DS 3 (154 άλογα, από 33.900 ευρώ), το smart #1, το φθηνότερο premium μικρό SUV με 262 άλογα και τιμή από 27.950 ευρώ και το Volvo EX-30, επίσης με 262 άλογα και κόστος από 30.172 ευρώ.
Σελίδα 2 | Σχεδίαση-Εσωτερικό |
Σελίδα 3 | Κινητήρες: Ήπια υβριδική και ηλεκτρική η Junior, το LBX το μοναδικό full hybrid και DS 3 το μοναδικό με diesel |