Η Alfa Romeo Junior (4.173 χλστ.) έχει δυναμική προσέγγιση στη σχεδίασή της, η οποία θα λέγαμε πως ξεχωρίζει σε ολόκληρη την κατηγορία. Το μάτι πέφτει σαφώς στη νέα γρίλια, όπου ο θυρεός καλύπτεται ουσιαστικά από το έμβλημα της Alfa, αλλά και στις αιχμηρές ακμές σε όλο το αμάξωμα
Η Alfa Romeo Junior (4.173 χλστ.) έχει δυναμική προσέγγιση στη σχεδίασή της, η οποία θα λέγαμε πως ξεχωρίζει σε ολόκληρη την κατηγορία. Το μάτι πέφτει σαφώς στη νέα γρίλια, όπου ο θυρεός καλύπτεται ουσιαστικά από το έμβλημα της Alfa, αλλά και στις αιχμηρές ακμές σε όλο το αμάξωμα. Με δυναμικά στοιχεία, αλλά πιο classic είναι το design του μεγαλύτερου όλων Audi Q2 (μήκος 4.208 χλστ.), ενώ το LBX έχει τα πιο SUV χαρακτηριστικά, όντας το μικρό SUV με την μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος όλης της κατηγορίας (22 εκ.). Σαφώς πιο ιδιαίτερο είναι το σχήμα του DS 3, το οποίο διαθέτει πολύ compact διαστάσεις (4.118 χλστ.) και υιοθετεί μια avant-garde αισθητική.
Εσωτερικό: Σπορτίφ και το εσωτερικό της Junior, ξεχωρίζει η ποιότητα του LBX και η διαφορετικότητα του DS 3
Η σπορτίφ λογική της εξωτερικής σχεδίασης συνεχίζει και στην καμπίνα της Junior, έχοντας μια οδηγοκεντρική προσέγγιση, αλλά με την ανάλογη ποιότητα που περιμένεις από μία premium μάρκα (εδώ μπορείτε να διαβάσετε ποια είναι τα μικρά SUV με τη μεγαλύτερη βαθμολογία στην αίσθηση πολυτέλειας), ειδικά δε στις εκδόσεις από ενθέσεις από βινύλιο, δέρμα και Alcantara. Το κορυφαίο πάντως σε ποιότητα κατασκευής μοντέλο της κατηγορίας είναι το LBX, έχοντας κομψό design (στάνταρ ατμοσφαιρικός φωτισμός), εξαιρετικής ποιότητας ακριβά υλικά και high-tech ψηφιακός διάκοσμο. Κορυφαία ποιότητα κατασκευής, με υλικά από το πάνω ράφι που συναντάς σε αυτοκίνητα ανώτερης κατηγορίας διαθέτει και το Audi Q2 σε ένα πιο συντηρητικό διάκοσμο, ενώ τέλος , η καμπίνα του DS3 ξεχωρίζει για την ιδιαίτερη εργονομική της προσέγγιση και το κλασσικό σχεδιαστικό μοτίβο με τους πολλούς ρόμβους. Και εδώ βέβαια η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε πολύ καλό επίπεδο.