ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρες: Ήπια υβριδική και ηλεκτρική η Junior, το LBX το μοναδικό full hybrid και DS 3 το μοναδικό με diesel

 Σχολιάστε 
11.627 Επισκέψεις στο άρθρο (4/12/2024)
H υβριδική Junior εξοπλίζεται με έναν 3κύλινδρο τούρμπο κινητήρα βενζίνης 1,2 λίτρων, ο οποίος συνδυάζεται με υβριδικό σύστημα κίνησης 48 βολτ και η συνολική ισχύς του συνόλου ανέρχεται στα 136 άλογα
4 Φωτογραφίες »

H υβριδική Junior εξοπλίζεται με έναν 3κύλινδρο τούρμπο κινητήρα βενζίνης 1,2 λίτρων, ο οποίος συνδυάζεται με υβριδικό σύστημα κίνησης 48 βολτ και η συνολική ισχύς του συνόλου ανέρχεται στα 136 άλογα

H υβριδική Junior εξοπλίζεται με έναν 3κύλινδρο τούρμπο κινητήρα βενζίνης 1,2 λίτρων, ο οποίος συνδυάζεται με υβριδικό σύστημα κίνησης 48 βολτ, όπου ένας ηλεκτροκινητήρας είναι ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων. Η συνολική ισχύς του συνόλου είναι στα 136 άλογα, ενώ στα σημαντικά χαρακτηριστικά του συνόλου είναι η δυνατότητα να κινείται ηλεκτρικά σε περιορισμένες συνθήκες. Έτσι καταφέρνει να έχει μια μέση κατανάλωση 5,1 λτ./100 χλμ. σύμφωνα με την Alfa Romeo. Το ίδιο σύνολο έχει ακριβώς και το DS 3, το οποίο στις μετρήσεις μας είχε κατανάλωση 5,9 λτ./100 χλμ.. Βέβαια το DS 3 προσφέρει το ίδιο σύνολο και σε εκδοχή με 100 ίππους, αλλά χωρίς το υβριδικό σύστημα. Ωστόσο τα πλεονέκτημα του γαλλικού SUV είναι πως προφέρεται ακόμα και με τον 1.500άρη diesel BlueHDi κινητήρα 130 ίππων, για οικονομία ειδικά στο ταξίδι, με τις μετρήσεις μας να δείχνουν 5,2 λτ./100 χλμ. (και 6,7 μέση).


Η οικονομία είναι το φόρτε του Lexus LBX, το οποίο εφοδιάζεται αποκλειστικά με αυτοφορτιζόμενη υβριδική τεχνολογία, με την πραγματική κατανάλωση να είναι για την 4κίνητη έκδοση 5,7 λτ./100 χλμ. και το κυριότερο 4,8 λτ. μέσα στην πόλη.
4 Φωτογραφίες »

Η οικονομία είναι το φόρτε του Lexus LBX, το οποίο εφοδιάζεται αποκλειστικά με αυτοφορτιζόμενη υβριδική τεχνολογία, με την πραγματική κατανάλωση να είναι για την 4κίνητη έκδοση 5,7 λτ./100 χλμ. και το κυριότερο 4,8 λτ. μέσα στην πόλη.


Η οικονομία πάντως είναι το φόρτε του Lexus LBX, το οποίο εφοδιάζεται αποκλειστικά με αυτοφορτιζόμενη υβριδική τεχνολογία. Ένας  3κύλινδρος 1.500άρης κινητήρας συνδυάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα, έχοντας συνδυαστική απόδοση 136 ίππων, με την πραγματική κατανάλωση να είναι για την 4κίνητη έκδοση 5,7 λτ./100 χλμ. και το κυριότερο 4,8 λτ. μέσα στην πόλη.
 
Το Audi Q2 τέλος, είναι αποκλειστικά βενζινοκίνητο, είτε με τον 1.000άρη 3κίλυνδρο TSI των 116 ίππων, είτε με τον 1.500άρη 4κύλινδρο σε απόδοση 150 ίππων.

Με 156 ή 280 ίππους η ηλεκτρική Junior

Όπως αναφέραμε πιο πάνω, η ηλεκτρική Junior προσφέρεται και ως ηλεκτρική με 156 ίππους, αλλά και με 280 στην ισχυρότερη έκδοση Veloce. Η πιο μικρή και εμπορική έκδοση υπόσχεται αυτονομία 410 χλμ. σε μικτό κύκλο WLTP και 27 λεπτά για επαναφόρτιση από 20% έως 80%. Για την ισχυρότερη Veloce η μπαταρία επαρκεί για 334 χλμ. αυτονομίας.

Σελίδα 1Η νέα Alfa Romeo Junior κόντρα στον ανταγωνισμό: Ποιους αντιπάλους θα βρει;
Σελίδα 2Σχεδίαση-Εσωτερικό
Σελίδα 3Κινητήρες: Ήπια υβριδική και ηλεκτρική η Junior, το LBX το μοναδικό full hybrid και DS 3 το μοναδικό με diesel
KIA
WEATHER CONTROL 005 EVO