ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

H νέα Ford Mustang οδηγείται χωρίς χέρια και φορτίζει γρηγορότερα

 Σχολιάστε 
5.630 Επισκέψεις στο άρθρο (18/2/2025)
H νέα Ford Mustang οδηγείται χωρίς χέρια και φορτίζει γρηγορότερα
4 Φωτογραφίες »

Ενεργοποιείς το cruise control και πάει μόνη της, χωρίς να έχεις τα χέρια στο τιμόνι.
Φορτίζει 20% γρηγορότερα και έχει 25 χλμ. περισσότερη αυτονομία.
Πήρε 95 Nm ροπή και τώρα έχει καλύτερες ρεπρίζ και έως 1 δλ. πιο γρήγορο 0-100.
Νέα κορυφαία έκδοση Rally, εξελιγμένη σε συνθήκες χωμάτινων ράλλυ.

autotriti team

Η Ford συνεχίζοντας το όραμά της προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας της, μετά το λανσάρισμα νέων μοντέλων, όπως το Ford Capri, η ηλεκτρική έκδοση του Puma  και το Explorer, προχώρησε και στην αναβάθμιση της Mustang Mach-E.

Η Ford Mustang Mach-E, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που λάνσαρε η Ford και το μεγαλύτερο από τα τέσσερα, έλαβε για το 2025 κάποιες αναβαθμίσεις, τόσο όσον αφορά στα δομικά της χαρακτηριστικά όσο και στο τεχνολογικό της υπόβαθρο, καθώς για πρώτη φορά στην Ευρώπη συναντάμε τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης.

Εξοπλίζεται με το σύστημα Blue Cruise, που οδηγείς χωρίς χέρια

Το πιο σημαντικό νέο χαρακτηριστικό που θα συναντήσουμε στη Ford Mustang Mach-E για το 2025 και μελλοντικά στα υπόλοιπα νέα μοντέλα της Ford στην Ευρώπη, είναι το σύστημα υποβοήθησης οδηγού BlueCruise, το οποίο είναι ένα σύστημα αυτόνομης οδήγησης.

Η νέα αυτή τεχνολογία επιτρέπει στους οδηγούς να οδηγούν έχοντας τα χέρια τους μακριά από το τιμόνι, αρκεί να έχουν την προσοχή τους στραμμένη στο δρόμο μπροστά. Μπορείτε εδώ να δείτε τα video από τη δοκιμή που έκανε το AutoΤρίτη στο σύστημα BlueCruise.

Η Ford αναφέρει πως βασιζόμενο στο Intelligent Adaptive Cruise Control (IACC), το σύστημα παρακολουθεί διαρκώς την οδική σήμανση στο δρόμο, τις πινακίδες ορίων ταχύτητας και τις εξελισσόμενες συνθήκες κυκλοφορίας ελέγχοντας το σύστημα διεύθυνσης, την επιτάχυνση, την πέδηση αλλά και τη θέση της Mustang Mach-E μέσα στη λωρίδα κυκλοφορίας, διατηρώντας ασφαλείς και σταθερές αποστάσεις από τα προπορευόμενα οχήματα. Επιπλέον, η προηγμένη τεχνολογία που υποστηρίζεται από κάμερες υπερύθρων, ελέγχει συνεχώς τα επίπεδα προσοχής και εγρήγορσης του οδηγού για να εξασφαλίζει μέγιστη ασφάλεια και σιγουριά.

Έκδοση Χρόνος φόρτισης 10-80% Αυτονομία 0-100 χλμ./ώρα
Ford Mustang RWD 73 kWh 33 λεπτά (-) 470 5,9 δλ. (από 6,3)
Ford Mustang AWD 73 kWh 33 λεπτά (-) 435 (από 428) 4,9 δλ. (από 5,1)
Ford Mustang RWD 91 kWh 36 λεπτά (από 45) 600 5,6 δλ. (από 6,2)
Ford Mustang AWD 91 kWh 36 λεπτά (από 45) 565 (από 550) 4,3 δλ. (από 5,1)
Ford Mustang GT 36 λεπτά (από 45) 515 (από 490) 3,5 δλ. (από 3,8)
Ford Mustang Rally 36 λεπτά 510 3,7 δλ.
 


Ηνέα έκδοση με την ονομασία «Rally», αναπτύχθηκε σε συνεργασία με οδηγούς Ράλλυ, ώστε να αποκτήσει χαρακτηριστικά off-road αγωνιστικού.
4 Φωτογραφίες »

Ηνέα έκδοση με την ονομασία «Rally», αναπτύχθηκε σε συνεργασία με οδηγούς Ράλλυ, ώστε να αποκτήσει χαρακτηριστικά off-road αγωνιστικού.

Φορτίζει από 10-80% σε 36 λεπτά (από 45) και αυξήθηκε η αυτονομία της έως 15 χλμ.

Εκτός από την αν μην τι άλλο εντυπωσιακή δυνατότητα να την οδηγείς χωρίς να έχεις τα χέρια στο τιμόνι, η Mustang πλέον φορτίζει -σύμφωνα με τη μάρκα- γρηγορότερα σε ταχυφορτιστή DC. Συγκεκριμένα,  στις εκδόσεις με τη μεγάλη μπαταρία των 91 kWh χρειάζονται πλέον 36 λεπτά για να φορτίσει από το 10-80%, από τα 45 λεπτά που ήθελε πριν. Αναλλοίωτος έμεινε ο χρόνος των 33 λεπτών για τις εκδόσεις με τη μπαταρία των 73 kWh.

Παράλληλα οι βελτιώσεις στο σύστημα διαχείρισης ενέργειας επέφεραν αύξηση και της αυτονομίας, η οποία ανάλογα της έκδοσης  κερδίζει έως και 25 χλμ.. (Δείτε αναλυτικά στο πινακάκι πως διαμορφώνεται η εργοστασιακή αυτονομία σε κάθε έκδοση).

Πήρε 95 Nm ροπή και τώρα έχει καλύτερες ρεπρίζ και έως 1 δλ. πιο γρήγορο 0-100

Συνέχεια του άρθρου >>>
MG
LCVS 2025