- Μετά το ρεκόρ στο Ring, ώρα για την επίσημη παρουσίαση.
- Plug-in υβριδική με 782 άλογα και 1.000 Nm ροπής.
- Πάει και μόνο ηλεκτρικά για 88 χιλιόμετρα.
- Οικεία εμφάνιση και δυνατότητα εξοπλισμού με το Carbon Aerokit.
Μετά το ρεκόρ στο Ring, ώρα για την επίσημη παρουσίαση.
Η Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid πριν από λίγες ημέρες «έγραψε» ρεκόρ στην πίστα του Nürburgring με χρόνο 7:24.17 και σήμερα το μοντέλο πραγματοποίησε το επίσημο ντεμπούτο του, όντας η ταχύτερη και πιο ισχυρή Panamera που έχει κατασκευαστεί ποτέ από τη μάρκα.
Plug-in υβριδική με 782 άλογα και 1.000 Nm ροπής
Η Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid εξοπλίζεται με ένα plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Αυτό αποτελείται από έναν twin-turbo 4,0 λίτρων V8 κινητήρα 600 ίππων συνδυαστικά με ένα ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 190 ίππων και ένα αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων διπλού συμπλέκτη (PDK). Κάνοντας τη... σούμα η συνολική ισχύς του plug-in υβριδικού συστήματος ανέρχεται στα 782 άλογα και τα 1.000 Nm ροπής. Η ισχύς αυτή είναι κατά 82 άλογα και 130 Nm ροπή μεγαλύτερη από το μοντέλο που αντικαθιστά.
Ως αποτέλεσμα, η Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid χρειάζεται 2,9 δευτερόλεπτα για να κάνει το 0-100 χλμ.ώρα, πριν φτάσει τα 325 χλμ./ώρα, που είναι και η τελική ταχύτητα.
Πάει και μόνο ηλεκτρικά για 88 χιλιόμετρα
Όπως και οι μικρότερες E-Hybrid εκδόσεις της Panamera, έτσι και η Turbo S διαθέτει μπαταρία 25,9 kWh. Ως αποτέλεσμα η αμιγώς ηλεκτρική της αυτονομία κυμαίνεται στα 88 χιλιόμετρα. Όταν συνδεθεί με την κατάλληλη πηγή ενέργειας, ο ενσωματωμένος φορτιστής AC 11 kW φορτίζει την μπαταρία από το μηδέν έως το 100 τοις εκατό σε περίπου δύο ώρες και 39 λεπτά, σύμφωνα με τη μάρκα.
Οικεία εμφάνιση και δυνατότητα εξοπλισμού με το Carbon Aerokit
Εξωτερικά, η νέα Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid ακολουθεί την οικεία σχεδίαση που ξέρουμε από την Turbo E-Hybrid. Όσοι επιθυμούν μπορούν να προσαρμόσουν και το προαιρετικό κιτ αμαξώματος «Aerokit», που ευνοεί την αεροδυναμική προσθέτοντας μία σειρά από ανθρακονημάτινα αεροδυναμικά εξαρτήματα. Η Panamera Turbo S E-Hybrid είναι στάνταρ εξοπλισμένη με ενεργό σύστημα ανάρτησης Porsche Active Ride, σύστημα τετραδιεύθυνσης και κεραμικά φρένα με δίσκους 440 χιλιοστών μπροστά και 410 χιλιοστών πίσω.
Συνέχεια του άρθρου >>>