Τη θέση της κόντρα σε αυτούς που την κατηγορούν ως την υπεύθυνη για το «ναυάγιο» των διαπραγματεύσεων συγχώνευσης μεταξύ της FCA και της Renault, υπεραμύνθηκε η γαλλική κυβέρνηση.
Έτσι η γαλλική κυβέρνηση, η οποία αποτελεί τον μεγαλομέτοχο της Renault με μερίδιο 15%, θέλησε να απαντήσει στα δημοσιεύματα που την παρουσίαζαν ως την υπαίτια της ολικής ρήξης. Όπως αναφέρει το Reuters πηγές από τη συγκεκριμένη πλευρά αναφέρουν πως κατά τη διάρκεια των συζητήσεων η γαλλική κυβέρνηση ζήτησε μία σειρά από εγγυήσεις και άλλες παραχωρήσεις, οι οποίες κρίθηκαν υπερβολικές από την FCA.
Μάλιστα τα ίδια μέσα υποστηρίζουν πως ακόμα και λίγη ώρα μετά την αποχώρηση του Ομίλου FCA από τη συζήτηση, ένας Γάλλος αξιωματούχος κάλεσε τον ισχυρό άντρας της FCA John Elkann, προκειμένου να επανεξετάσουν το όλο θέμα, ωστόσο δεν βρήκε ανταπόκριση.
Από κει και πέρα ο Γάλλος Υπουργός Οικονομικών, Bruno Le Maire δήλωσε ότι η κυβέρνηση αν και συζήτησε την πρόταση, δεν ήταν έτοιμη να πει το ναι αν δεν είχε τη στήριξη του μακροχρόνιου εταίρου της, της Nissan. Όμως η στάση της ιαπωνικής φίρμας στο τελευταίο Δ.Σ. δεν ήταν «ζεστή» και η εκπρόσωποί της δεν θα υπερψήφιζαν την πρόταση.
Τέλος σε δήλωσή του το διοικητικό συμβούλιο της Renault υπογράμμισε πως είναι απογοητευμένοι που δεν είναι σε θέση να προχωρήσουν στη συγχώνευση, σημειώνοντας πως για αυτούς το ενδιαφέρον της FCA, ανέδειξε την ελκυστικότητα που έχουν ως εταιρεία.