Mπορεί η κατηγορία των mini αυτοκινήτων να αναμένεται να αλλάξει ριζικά μέσα στα επόμενα χρόνια, επειδή πολλές εταιρείες θέλουν να στρέψουν την προσοχή τους στα ηλεκτρικά μοντέλα και σε άλλες πιο κερδοφόρες κατηγορίες, ωστόσο η Hyundai έχει αποφασίσει να παγιώσει την θέση της στην συγκεκριμένη αγορά μέσω του ολοκαίνουριου i10 που αναμένεται μέσα στο 2020.
Τα πρωτόπυπα αυτοκίνητα που έχουν βρεθεί να δοκιμάζονται στους δρόμους, αν και υπο βαρύ καμουφλάζ, φαίνεται πως δεν είναι σημαντικά πολύ διαφορετικά σε εμφάνιση σε σχέση με την τωρινή γενιά. Οι όποιες αλλαγές θα έχουν λάβουν χώρα στην γρίλια, στα φωτιστικά σώματα και στους προφυλακτήρες, με το γενικό σχεδιαστικό στυλ να παραμένει, όπως είπαμε, σχεδόν ολόιδιο.
Περισσότερες διαφοροποιήσεις αναμένονται στον εσωτερικό διάκοσμο και τον τεχνολογικό εξοπλισμό. Η καμπίνα αναμένεται να ανανεωθεί σχεδιαστικά με κάποιες πληροφορίες να αναφέρουν πως θα σταματήσει να προσφέρεται ο δίτονος χρωματισμός λόγω χαμηλών πωλήσεων. Αναβαθμισμένο θα είναι το σύστημα infotainment και πολύ πιθανό είναι να προσφέρεται στις πιο πλούσιες εκδόσεις η μεγάλη 8 ιντσών οθόνη του i30.
Πληροφορίες για τα μηχανικά σύνολα δεν έχουν υπάρξει, ωστόσο η γκάμα των κινητήρων με τους οποίους θα διατεθεί δεν αναμένεται να διαφοροποιείται αρκετά σε σχέση με αυτούς του τρέχοντος μοντέλου, ενώ δεν αποκλείεται να δούμε και τον 1.000άρη τούρμπο που έχει λάβει το Kia Picanto.
Η κατηγορία mini δεν έχει περιθωρια κέρδους πλέον, οι εταιρείες τα διατηρούν μόνο για τζίρο ή ως εισαγωγικά στη μάρκα, επομένως είναι φυσιολογικό να μην εξελίσσουν εντελώς νέο σασσί το οποίο είναι πολύ κοστοβόρα υπόθεση αλλά να βελτιώνουν το παληό... η ίδια τάση ισχύει και στα 'μικρά'. Επίσης λόγω όγκου ούτε η ηλεκτροκίνηση είναι εύκολη υπόθεση (οι κινητήρες θα είναι μικρής ισχύος και η αυτονομία περιορισμένη - βέβαια για κίνηση μόνο στην πόλη δεν έχει ιδιαίτερη σημασία εφόσον υπάρχουν σημεία φόρτισης , αλλά μιλάμε για κράτη που κοιτάνε μπροστά, όχι για εμάς...). Για την επόμενη πενταετια όλα είναι μεταβατικά μοντέλα, μετά το 2025 η αυτοκινητοβιομηχανία θα είναι πολύ διαφορετική για όσες μάρκες έχουν επιβιώσει... και εμείς εδώ έχουμε μείνει στη δεκαετία του 50 περιμένοντας το επίδομα και μισώντας όποιον έχει πετύχει κάτι...
Η κατηγορία mini δεν έχει περιθωρια κέρδους πλέον, οι εταιρείες τα διατηρούν μόνο για τζίρο ή ως εισαγωγικά στη μάρκα, επομένως είναι φυσιολογικό να μην εξελίσσουν εντελώς νέο σασσί το οποίο είναι πολύ κοστοβόρα υπόθεση αλλά να βελτιώνουν το παληό... η ίδια τάση ισχύει και στα 'μικρά'. Επίσης λόγω όγκου ούτε η ηλεκτροκίνηση είναι εύκολη υπόθεση (οι κινητήρες θα είναι μικρής ισχύος και η αυτονομία περιορισμένη - βέβαια για κίνηση μόνο στην πόλη δεν έχει ιδιαίτερη σημασία εφόσον υπάρχουν σημεία φόρτισης , αλλά μιλάμε για κράτη που κοιτάνε μπροστά, όχι για εμάς...). Για την επόμενη πενταετια όλα είναι μεταβατικά μοντέλα, μετά το 2025 η αυτοκινητοβιομηχανία θα είναι πολύ διαφορετική για όσες μάρκες έχουν επιβιώσει... και εμείς εδώ έχουμε μείνει στη δεκαετία του 50 περιμένοντας το επίδομα και μισώντας όποιον έχει πετύχει κάτι...