Καθισμένος χαμηλά, ο οδηγός έχει μπροστά του έναν λεπτό ψηφιακό πίνακα οργάνων που «συνεργάζεται» ενώ στο κέντρο υπάρχει μια οθόνη αφής 12,8 ιντσών, από όπου ελέγχονται σχεδόν όλες οι λειτουργίες.
Η διαφορά φιλοσοφίας στην σχεδίαση των δύο ηλεκτρικών SUV μεταφέρεται και στο εσωτερικό, όπου κάθε αυτοκίνητο υιοθετεί τη δική του προσέγγιση. Για παράδειγμα, το Volvo EX30 ακολουθεί μίνιμαλ λογική, που θυμίζει αρκετά Tesla. Δηλαδή απουσιάζει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, με την κάθετη οθόνη των 12,3 ιντσών να έχει διττό ρόλο, απεικονίζοντας τόσο τις πληροφορίες για τη λειτουργία του ηλεκτρικού συνόλου, όσο και τις πληροφορίες για το σύστημα infotainment.
Στον αντίποδα, το smart #3 έχει μία πιο classic εικόνα που μας αρέσει περισσότερο, με έκδηλο ψηφιακό αποτύπωμα. Η ελαφρώς μεγαλύτερη touchscreen του συστήματος infotainment (12,8'') έχει οριζόντια διάταξη, ενώ μπροστά από τον οδηγό βρίσκεται ένα πλήρως digital καντράν με επιφάνεια 9,2 ιντσών.
Καλύτερο εξοπλισμό έχει το smart #3 (π.χ. κάμερα 360 μοιρών & θερμαινόμενα καθίσματα με ηλεκτρική ρύθμιση για οδηγό και συνοδηγό)
Από εκεί και πέρα, σε εξοπλιστικό επίπεδο το smart #3 έχει προβάδισμα. Η δική του εισαγωγική έκδοση Pro φέρει έξτρα πανοραμική κάμερα 360 μοιρών, θερμαινόμενα καθίσματα που έχουν ηλεκτρικές ρυθμίσεις (για οδηγό και συνοδηγό), την οροφή που αναφέραμε νωρίτερα, καθώς επίσης σύστημα αυτόματου κλιματισμού δύο ζωνών (για οδηγό και συνοδηγό).
Όσον αφορά, η εισαγωγική έκδοση Core του Volvo EX30 φέρει κάμερα οπισθοπορείας, μηχανικά καθίσματα, αυτόματο κλιματισμό 1 ζώνης και οθόνη 12,3 ιντσών για το σύστημα infotainment. Το έξτρα του Volvo σε σχέση με το smart έχει να κάνει με την στάνταρ παρουσία συστήματος αυτόματης εναλλαγής μεσαίας και μεγάλης σκάλας.