Πιο boxy λογική έχει το Kia EV3, με το compact Volvo EX30 να λανσάρει την νέα σχεδιαστική ταυτότητα της μάρκας, με την κλειστή μάσκα γνωστή και ως «σφυρί του Θορ».
Πριν αξιολογήσουμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά κάθε αυτοκινήτου, να πούμε δύο λόγια και για τη σχεδιαστική τους προσέγγιση, η οποία έχει συγκεκριμένες στοχεύσεις. Στην περίπτωση του Kia EV3 έχουμε ένα EV9 «τσέπης», θα λέγαμε, καθώς το μικρό SUV των Κορεατών ακολουθεί την ίδια σχεδιαστική γλώσσα (Opposites United) με το θηριώδες 7-θέσιο. Συγκριτικά με το Volvo βλέπουμε ένα πιο boxy λογικής μοντέλο, με τετραγωνισμένο πίσω μέρος, έστω κι αν έχει μικρότερη απόσταση από το έδαφος. Και πάλι, είναι ελαφρώς μεγαλύτερο σε μήκος και πλάτος, χωρίς να αυτό να μειώνει πόντους στην αεροδυναμική του, που έχουμε ξαναπεί ότι παίζει σημαντικό ρόλο για την αυτονομία ενός ηλεκτρικού μοντέλου. Ο συντελεστής οπισθέλκουσας είναι χαμηλότερος σε σχέση με το EX30 (Cd=0,263) και είναι αποτέλεσμα σχεδιαστικών επιλογών όπως τα ενεργά αεροδυναμικά flaps μπροστά.
Πιο compact μέγεθος έχει το Volvo EX30 (μήκος 4.233 χλστ.), το μικρότερο μοντέλο της εταιρείας γαρ. Εδώ θα σταθούμε περισσότερο στην χαρακτηριστική κλειστή μάσκα, με το νέας γενιάς σήμα της Volvo. Η όλη εμπρός εμφάνισή του έχει πάρει την ονομασία «σφυρί του Θορ», συμβάλλει στην αεροδυναμική, όχι όμως στο βαθμό που βλέπουμε στο Kia EV3 (Cd 0,28). Από εκεί και πέρα, στο καπό και τα πλαϊνά βλέπουμε γλυπτικές λεπτομέρειες που ενισχύουν το elegant προφίλ του EX30 που συν τοις άλλοις έχει και σεβαστή απόσταση από το έδαφος (16,5 εκ. με έναν επιβάτη, 17,1 εκ. χωρίς φορτίο).