Πιο βολική αποδείχθηκε η επιλογή Normal στην οδήγηση του Leapmotor T03, καθώς έχει επαρκείς επιδόσεις (δεν θες sport) και χαμηλή κατανάλωση (στο ECO ατονεί πολύ η απόκριση του κινητήρα).
Αναφέραμε στην αρχή της συγκριτικής δοκιμής μας ότι τα δύο ηλεκτρικά κάνουν 300 χλμ. με μία φόρτιση εντός πόλης, συνεπώς θα εξυπηρετήσουν έναν οδηγό για τις καθημερινές, αστικές μετακινήσεις του. Η μικρή μπαταρία (37,3 kWh η εκμεταλλεύσιμη χωρητικότητά της) ναι μεν βάζει απαγορευτικό για τις πιο μακρινές αποστάσεις (250-275 χλμ. η μικτή αυτονομία), ταυτόχρονα όμως θέλει πολύ λίγο χρόνο να γεμίσει, σε έναν φορτιστή σπιτιού (κάτω από 5 ώρες).
Το Fiat 500e έχει 3 οδηγικά προφίλ τα οποία ελέγχουν και την ανάκτηση ενέργειας (Normal, Range και Sherpa για οδήγηση με ένα πεντάλ και μεγαλύτερη ανάκτηση).
Κάποια χιλιόμετρα παραπάνω σε αυτονομία έχει το Fiat 500e, το οποίο κερδίζει στην επιμέρους σύγκριση στο κομμάτι των επιδόσεων. Ο ισχυρότερος ηλεκτροκινητήρας του (118 άλογα) εξασφαλίζει καλύτερες επιταχύνσεις, άρα και ασφαλέστερες προσπεράσεις. Από εκεί και πέρα, θα βρεις 3 προφίλ οδήγησης, με διαφορετική στόχευση το καθένα. Από οικονομία, μέχρι «γκάζια» και πιο άμεση απόκριση του ηλεκτρικού συνόλου.