Ο ηλεκτρικός «πυρήνας» του Tiger αποτελεί το δυνατότερο σημείο του, προσφέροντας δυνατότητες και χαρακτήρα που ξεφεύγουν από το δίκυκλο πόλης και φλερτάρουν με δυνατότητες βενζινοκίνητων οχημάτων. Ο ηλεκτροκινητήρας των 7.000W βρίσκεται στον πίσω τροχό και έχει ισχύ 9,5 ίππων και μέγιστη ροπή 6,4 kg-m. Η λειτουργία του ρυθμίζεται σε 3 επίπεδα, που διαφοροποιούνται ώς προς την τελική ταχύτητα για μεγαλύτερη αυτονομία ή επιδόσεις ανάλογα με την περίσταση. Η μπαταρία λειτουργεί στα 72V και έχει χωρητικότητα 117Ah. Λόγω του μεγέθους της δεν είναι αφαιρούμενη, αλλά καταλαμβάνει τον χώρο του κεντρικού τούνελ. Για την φόρτιση, υπάρχει υποδοχή κάτω από την σέλα, για τον ειδικό φορτιστή που συνδέεται σε απλή οικιακή πρίζα. Η «θυσία» στην πρακτικότητα της αφαιρούμενης μπαταρίας, ωστόσο, φέρνει αυξημένη αυτονομία που φτάνει έως και τα 300 χιλιόμετρα. Η μπαταρία έρχεται με εγγύηση 5 ετών ή 80.000 χιλιομέτρων, ενώ μια επαναφόρτιση της θα διαρκέσει περίπου 4 ώρες.
Η σέλα προσφέρει καλή στήριξη χάρη στο «μαξιλαράκι» μέσης που σχηματίζεται στον διαχωρισμό των επιπέδων αναβάτη-συνεπιβάτη. Ο δε συνεπιβάτης, θα ακολουθήσει χωρίς προβλήματα καθώς το πίσω τμήμα της σέλας είναι παρόμοια άνετο. Απαραίτητη για τα σημερινά δεδομένα πρακτικότητας είναι τουλάχιστον μία θήκη αντικειμένων στην ποδιά και το Tiger φέρει μια βαθιά «τσέπη», με θύρα παροχής ρεύματος USB, για ένα κινητό τηλέφωνο ή άλλα μικροαντικείμενα. Κάτω από την σέλα υπάρχει ο βασικός χώρος αποθήκευσης: Ο όγκος του δεν είναι αρκετός για κράνος (λόγω της μεγάλης μπαταρίας), όμως το Tiger έχει στον βασικό εξοπλισμό του, αφαιρούμενο Top Box που φιλοξενεί εύκολα ένα κράνος κλειστού τύπου και όχι μόνο. Την απεικόνιση των ενδείξεων αναλαμβάνει μια έγχρωμη οθόνη, με αυτόματη ρύθμιση χρωμάτων και φωτεινότητας, ανάλογα με τον περιβάλλοντα φωτισμό.
Το Tiger χτίζεται σε ένα ατσάλινο πλαίσιο, το οποίο συνεργάζεται με ανάρτηση τηλεσκοπικού πιρουνιού εμπρός και δύο αμορτισέρ πίσω, που συνδέονται με ψαλίδι. Τα ελατήρια των πίσω αμορτισέρ είναι προοδευτικά, για καλύτερη ισορροπία μεταξύ άνεσης και κρατήματος. Η ακριβότερη έκδοση ABS Pro εφοδιάζεται με σύστημα ABS για μεγαλύτερη ασφάλεια κατά το φρενάρισμα. Παράλληλα, τα φρένα ενεργοποιούν και την ανάκτηση ενέργειας, που φορτίζει ελαφρώς την μπαταρία σε κάθε φρενάρισμα.