Η GT φιλοσοφία είναι προφανής στο E-R Max, ενώ τα σπορ χαρακτηριστικά του δεν κρύβονται. Οι τεθλασμένου σχήματος προβολείς σε συνδυασμό με τη ψηλή ζελατίνα, σχηματίζουν μια μεγάλη και επιβλητική μετωπική επιφάνεια, ενώ τα φλας έχουν ενσωματωθεί στο κάτω μέρος της ποδιάς για πιο καθαρή εικόνα. Οι μεγάλες διαστάσεις του το καθιστούν ως ένα άνετο scooter με τη θέση οδήγησης να φέρνει τον αναβάτη σε όρθια ξεκούραστη στάση με τα πόδια να έχουν άπλετο χώρο για τοποθέτηση κάθετα ή σε αμβλεία γωνία. Η μεγάλη σε μέγεθος μονοκόμματη σέλα προσφέρει άνετη χρήση σε οδηγό και συνεπιβάτη, ενώ ο χώρος κάτω από αυτή μπορεί να φιλοξενήσει ένα full face κράνος αλλά και αρκετά αντικείμενα. Παράλληλα, ο αναβάτης έχει στη διάθεση του 2 ντουλαπάκια στην ποδιά για αυξημένη χρηστικότητα, τα οποία μάλιστα κλειδώνουν για μεγαλύτερη ασφάλεια, ενώ στο αριστερό εξ αυτών υπάρχει και υποδοχή φόρτισης. Είναι εξοπλισμένο με κινητήρα 6.000 Watt, ο οποίος μπορεί στιγμιαία να φτάσει τα 12.000 Watt (16,3 ίππους).
Στην έκδοση E-R MAX 130, η τελική αγγίζει τα 130 χλμ. / ώρα, ενώ εφοδιάζεται με μη αποσπώμενη μπαταρία λιθίου χωρητικότητας 130Ah που χαρίζει αυτονομία έως 200 χιλιόμετρα. Ο ταχυφορτιστής είναι ενσωματωμένος στο scooter και έχει καλώδιο μήκους 5 μέτρων, ενώ μια πλήρης φόρτιση ολοκληρώνεται σε μόλις 3,5 ώρες. Η απεικόνιση των ενδείξεων γίνεται μέσω δύο οθονών, ενώ στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται και φιμέ ζελατίνα. Οι τροχοί των 13 ιντσών συμβαδίζουν με τα δεδομένα της GT κατηγορίας και, σε συνδυασμό με την στιβαρή κατασκευή, την ανάρτηση με ψαλίδι αλουμινίου και διπλά αμορτισέρ, το τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και το σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS στα φρένα, προσφέρουν υψηλού επιπέδου οδηγική συμπεριφορά.