Η ρετρό εμφάνιση είναι αναμφίβολα ένα από τα δυνατά σημεία του F8. Από τη μέση και πίσω θυμίζει scooter περασμένων δεκαετιών με τα μεγάλα ενιαία πάνελ, ενώ το εμπρός μέρος είναι πιο «σύγχρονο» με το λεπτό, οριζόντιο φωτιστικό σώμα πάνω από το φτερό να φιλοξενεί φλας και DRL. Ο κεντρικός LED προβολέας βρίσκεται στο τιμόνι και πλαισιώνεται από ένα ασημί περίβλημα ενώ ίδιου χρώματος διακοσμητικό έχουμε περιμετρικά του εμπρός φτερού και «φιλέτα» στο πίσω μέρος. Οι διαστάσεις του είναι αντίστοιχες ενός βενζινοκίνητου ρετρό scooter, οπότε αυτό έχει θετικό αντίκτυπο σε δυο τομείς. Αρχικά, η θέση οδήγησης είναι ευρύχωρη και άψογη εργονομικά με αγκώνες και γόνατα να έρχονται σε φυσιολογικές γωνίες, ενώ τα πόδια έχουν άφθονο χώρο στο πάτωμα. Επίσης, υπάρχει χώρος για δεύτερο άτομο και μάλιστα θα μετακινηθεί με άνεση χωρίς να είναι στριμωγμένο, ενώ έχει πρακτικές χειρολαβές στη διάθεσή του.
Ο ηλεκτροκινητήρας των 6.800 Watt (peak) είναι τοποθετημένος στην αριστερή πλευρά του πίσω τροχού για μηδενικές απώλειες ισχύος, ενώ η απουσία ιμάντα ή αλυσίδας μειώνει ακόμα περισσότερο το κόστος συντήρησης. Υπάρχουν δυο modes λειτουργίας ECO και Sport με την τελική να αγγίζει τα 105 χλμ./ ώρα. Εφοδιάζεται με δύο μπαταρίες 72v συνολικής χωρητικότητας 110Ah, οι οποίες είναι αποσπώμενες και μπορούν να φορτιστούν σε οποιαδήποτε οικιακή πρίζα με μια πλήρη φόρτιση να διαρκεί 3 ώρες ανά μπαταρία. Στον τομέα των αναρτήσεων έχουμε τις δοκιμασμένες λύσεις του τηλεσκοπικού πιρουνιού εμπρός και των δυο αμορτισέρ πίσω, ενώ την επιβράδυνση του F8 αναλαμβάνουν δισκόφρενα εμπρός και πίσω με συνδυασμένη λειτουργία. Οι αλουμινένιοι τροχοί των 12 ιντσών φορούν ελαστικά διαστάσεων 110/70-12 με λευκά τοιχώματα που ενισχύουν τη vintage αισθητική.
Το Tinbot F8 στην έκδοση Dual Range κοστίζει 5.490 ευρώ.