Δες όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Dacia Spring
35.910 Επισκέψεις στο άρθρο (22/3/2024)
Οι compact διαστάσεις του Dacia Spring (κύκλος στροφής 9,5 μ.) και το ελαφρύ τιμόνι χαρίζουν κορυφαία ευελιξία στους δρόμους τις πόλης, ενώ κάνουν παιχνίδι το παρκάρισμα.
Πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά. Θα βρεις και στοιχεία που δεν τα ήξερες και μπήκαν στην ζωή μας.
Μάρκα/Μοντέλο | Dacia Spring | |||
---|---|---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||
Μήκος (μέτρα) | 3,73 | |||
Πλάτος (μέτρα) | 1,77 | |||
Ύψος (μέτρα) | 1,51 | |||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,42 | |||
Χωρητικότητα μπαταρίας (kWh) | 27,4 (ονομαστική) | |||
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 15,1 | |||
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1050 | |||
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 65 | |||
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 4057 | |||
Ροπή (Nm) | 113 | |||
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 500 | |||
Όσο μικρότερο το νούμερο αυτό, τόσο καλύτερες οι επιδόσεις του αυτοκινήτουΑναλογία κιλών/ίππο | 16,15 | |||
Τροφοδοσία | ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΣΤΑΘΕΡΟΥ ΜΑΓΝΗΤΗ | |||
Ανάρτηση | ||||
Ανάρτηση εμπρός | ΓΟΝΑΤΑ ΜΑΚ ΦΕΡΣΟΝ | |||
Ανάρτηση πίσω | ΗΜΙΑΚΑΜΠΤΟΣ ΑΞΟΝΑΣ | |||
Φρένα | ||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 41,1 | |||
Κατανάλωση κατασκευαστή (kWh/100χλμ) | ||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 14,5 | |||
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 0 | |||
Για Ηλεκτρικά | ||||
Αν ήταν βενζίνη, θα λέγαμε πως είναι το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου. Όσο μεγαλύτερη χωρητικότητα μπαταρίας, τόσο μεγαλύτερη αυτονομία με μια φόρτισηΧωρητικότητα μπαταρίας (kWh) | 27,4 | |||
Κατανάλωση στην πόλη (KWh/100 χλμ.) | 11,2 | |||
Κατανάλωση σε ταξίδι (KWh/100 χλμ.) | 17,8 | |||
Πραγματική μέση κατανάλωση (KWh/100χλμ.) | 15 | |||
Αυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) | 154 | |||
Αυτονομία που ανακοινώνει ο κατασκευαστής | 220 | |||
Οι περισσότεροι κατασκευαστές δίνουν εγγύηση τέτοια ώστε στο τέλος της εγγύησης η υγεία της μπαταρίας να είναι τουλάχιστον στο 70%Εγγύηση μπαταρίας (χρόνια) | 8 | |||
Ειδικά Χαρακτηριστικά (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||
Για μια πλήρη περιστροφή του αυτοκινήτου με τέρμα το τιμόνι. Μικρότερο νούμερο για πιο εύκολο παρκάρισμα και ελιγμούςΕυκολία στο παρκάρισμα (Κύκλος στροφής σε μ.) | 9,5 |
Σελίδα 1 | Ηλεκτρικό Dacia Spring: Πόσο καλό είναι; |
Σελίδα 2 | Οι αναλυτικές μετρήσεις του Dacia Spring σύμφωνα με το AutoΤρίτη Test Center |
Σελίδα 3 | Δες όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Dacia Spring |