ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ηλεκτρικό ή Plug-in Τoyota στα ίδια λεφτά - Ποιο συμφέρει περισσότερο;

32.070 Επισκέψεις στο άρθρο (7/1/2025)
Ηλεκτρικό ή Plug-in Τoyota στα ίδια λεφτά - Ποιο συμφέρει περισσότερο;
11 Φωτογραφίες »

Διπλάσια αυτονομία έχει στο ταξίδι το C-HRPlug-in (606 χλμ.) από το ηλεκτρικό bZ4X (300 χλμ.)
Το bZ4X διαθέτει περισσότερους χώρους πίσω και μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ (χωράει επιπλέον 2 μικρές βαλίτσες)
Αρκετά ισορροπημένα στον εξοπλισμό, το C-HR έρχεται με μεγαλύτερη οθόνη για το infotainment
SUV με fun to drive χαρακτηριστικά το C-HR, ήσυχο και άνετο στο δρόμο το bZ4X

Το ηλεκτρικό bZ4X 300 χλμ. σε ταξίδι, ενώ το Plug-in υβριδικό 606 χλμ.

H Toyota διαθέτει μία πλούσια γκάμα μοντέλων και κινητήρων, η οποία καλύπτει ανάγκες, οδηγικό στυλ, μπάτζετ και γούστο διαφορετικών τύπων αγοραστών. Ανάμεσα στην γκάμα της λοιπόν, υπάρχουν plug-in προτάσεις και μία -προς το παρόν- αμιγώς ηλεκτρική πρόταση.

Παρακάτω αντιπαραθέτουμε το αμιγώς ηλεκτρικό Toyota bZ4x με το plug-in hybrid Toyota C-HR, τα οποία ως κοινό σημείο επαφής έχουν τόσο την τιμή (38.960 και 38.600€ αντίστοιχα), όσο και την ιπποδύναμη. Φυσικά, όμως, υπάρχουν και διαφορές.

Όσον αφορά τα κινητήρια σύνολά τους, το ηλεκτρικό bZ4x εξοπλίζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ για κίνηση σε όλους τους τροχούς και έχει συνδυαστική ισχύ 218 άλογα, καταφέρνοντας το 0-100 χλμ./ώρα σε 6,9 δευτερόλεπτα. Έχει μια υγρόψυκτη μπαταρία 71,4 kWh της Panasonic και μπορεί διανύσει με μια φόρτιση (χρήση σε αυτοκινητόδρομο) 300 χλμ.. Από την άλλη το Plug-in υβριδικό Toyota C-HR, φτάνει σε συνδυαστική απόδοση τους 223 ίππους, κινεί τους εμπρός τροχούς χάρη σε ένα σοφιστικέ αυτόματο κιβώτιο e-CVT, ενώ εξοπλίζεται με μπαταρία 3ης γενιάς που εξασφαλίζει πραγματική ηλεκτρική αυτονομία 52 χιλιομέτρων. Σύμφωνα με τις μετρήσειςτου AutoΤρίτη Test Center το Plug-in υβριδικό C-HR μπορεί να κάνει σε ταξίδι 606 χλμ.χωρίς να χρειαστεί να ανεφοδιασμό με καύσιμο ή ρεύμα.

Το bZ4X διαθέτει περισσότερους χώρους πίσω και μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ

Σε χώρους το bZ4Χ έχει το πάνω χέρι, δεδομένου ότι ανήκει στην αμέσως επόμενη κατηγορία. Το ηλεκτρικό της Toyota έχει αρκετό χώρο για 3 ενήλικες πίσω, ενώ μπορούν άνετα να καθίσουν άτομα μέχρι 1,90 μ. ύψος. Σε αντίθεση με το bZ4X, το C-HR δεν διαθέτει τόσο ευρύχωρο πίσω μέρος αφού άνετα, χωράνε επιβάτες ύψους μέχρι 1,85, ενώ τρεις ενήλικες θα χρειαστεί να κάνουν μικρές υποχωρήσεις. Το ηλεκτρικό της Toyota κερδίζει και στο μέγεθος του χώρου αποσκευών, αφού διαθέτει πορτ-μπαγκάζ με χωρητικότητα 452 λτ., 138 λτ. παραπάνω από τα 310 που χωράει το διαμέρισμα αποσκευών του C-HR.

Αρκετά ισορροπημένα στον εξοπλισμό, το CHR με μεγαλύτερη οθόνη για το infotainment

Τα δύο ιαπωνικά μοντέλα, είναι ισοδύναμα σε ό,τι αφορά τον εξοπλισμό. Οι διαφορές μεταξύ τους είναι μικρές, συμπεριλαμβανομένων τη μεγαλύτερηκατά 4,3 ίντσεςκεντρική οθόνη για το infotainment του C-HR, που φτάνει τις 12,3 ίντσες, σε σχέση με τις 8 ίντσες του bZ4X, αλλά και τους αισθητήρες παρκαρίσματος. Ο υπόλοιπος εξοπλισμός είναι ίδιος και συμπεριλαμβάνει και στα δύο Cruise Control, κάμερα οπισθοπορείας,hill assist, σύστημα lane assist και σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος.

SUV με οδηγικό ενδιαφέρον το CHR, ήσυχο και άνετο στο δρόμο το bZ4X

Τα δύο αυτοκίνητα πέρα από τις διαφορές τους σε κινητήρια σύνολα, χώρους και εξοπλισμό, πρεσβεύουν και δύο διαφορετικές σχολές οδηγικού στυλ. Το μεσαίο ηλεκτρικό είναι πολύ ευχάριστο και ραφιναρισμένο στο δρόμο. Αυτό έρχεται ως συνέχεια της ανεξάρτητης και πολύ μαλακής ανάρτησης και είναι προσανατολισμένο στην άνεση, παρά στην σπορτίφ οδική συμπεριφορά. Αντίθετο από αυτό το στυλ οδήγησης είναι το C-HR, το οποίο δίνει περισσότερες ελευθερίες στον οδηγό, με τον ίδιο όχι μόνο να βιώνει μια άνετη οδηγική εμπειρία χάρη στις εξελιγμένες αναρτήσεις και την καλή ηχομόνωση, αλλά να του δίνεται μια κάποια ελευθερία για «παιχνίδια» σε σβέλτο ρυθμό.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Autotriti.gr
GOODYEAR-POLISI DUNLOP