Ηλεκτρικό κάτω από 20 χιλιάρικα; Hyundai & Citroen έρχονται με φόρα
- Το νέο e-C3 λέει η Citroen πως θα είναι το παιδί-θαύμα των φθηνών ηλεκτρικών, λόγω τιμής & ψηλού αμαξώματος
- Η Hyundai έχει τη δική της απάντηση με ψηλό ηλεκτρικό κάτω από 20 χιλιάρικα
- Σε αυτά τα λεφτά η Dacia έχει ήδη το Spring. Citroen & Hyundai υπόσχονται μεγαλύτερη αυτονομία & γκάζια
- Με τα φθηνά αυτοκίνητα εξαφανισμένα ο κόσμος δεν κρατιέται για ηλεκτρικά των 20 χιλιάδων
Το νέο e-C3 λέει η Citroen πως θα είναι το παιδί-θαύμα των φθηνών ηλεκτρικών, λόγω τιμής & ψηλού αμαξώματος
Η Citroen αντικαθιστά το κλασσικό της μικρό C3 με ένα νέο, SUV-οειδές αμάξι, αρχικά μόνο ηλεκτρικό, και με στοιχεία που θυμίζουν το concept Citroen Oli, σχεδιαστικά. Η Citroen λέει πως το μοντέλο αυτό θα σπάσει ταμεία, χωρίς να σπάει πορτοφόλια, και πως ο συνδυασμός σχήματος, μεγέθους, τεχνολογίας και τιμής είναι μοναδικός. Είναι όμως;
Η Hyundai έχει τη δική της απάντηση με ψηλό ηλεκτρικό κάτω από 20 χιλιάρικα
Για την Hyundai η απάντηση είναι όχι. Και αυτό γιατί φέρνει στην Ευρώπη το δικό της μικρό SUV-οειδές, το Casper, και αυτό αποκλειστικά ηλεκτρικό και αυτό σε τιμή κάτω από τις 20.000 ευρώ. Όπως και το e-C3, το Casper παράγεται ήδη στις ασιατικές αγορές και ήδη ξεπουλάει, που σημαίνει πως η Hyundai χρειάζεται νέο εργοστάσιο για να καλύψει την Ευρωπαϊκή αγορά. Σε αντίθεση με το Κορεατικό Casper, που είναι και συμβατικό, στην Ευρώπη θα έρθει μόνο ηλεκτρικό, τουλάχιστον έτσι λέει η Hyundai και εμείς ελπίζουμε πως θα αλλάξει αργότερα.
Σε αυτά τα λεφτά η Dacia έχει ήδη το Spring. Citroen & Hyundai υπόσχονται μεγαλύτερη αυτονομία & γκάζια
Φυσικά τόσο η Citroen όσο και η Hyundai έρχονται δεύτεροι στην κούρσα, αφού η Dacia ήδη πουλάει το Spring τώρα. Όμως ο ανταγωνισμός θέλει να λέει πως θα είναι ισχυρότερος και με μεγαλύτερη αυτονομία από το μάλλον σπαρτιάτικο Spring. Φυσικά δεν περιμένουμε διπλά μοτέρ και 500 χλμ. αυτονομία, όμως αν οι παραδοσιακοί κατασκευαστές θέλουν να κρατήσουν την κατηγορία που βάζει την αγορά στην ηλεκτροκίνηση, θα πρέπει να προσφέρουν κάτι περισσότερο από βασικά αυτοκίνητα. Γιατί με βασικά αυτοκίνητα έρχονται οι Κινέζικες μάρκες, που με έμφαση στο κόστος, θα πέσουν με τα «μούτρα» στα κάτω των 20.000 ευρώ μοντέλα.
Με τα φθηνά αυτοκίνητα εξαφανισμένα ο κόσμος δεν κρατιέται για ηλεκτρικά των 20 χιλιάδων
Η μάχη στα 20.000 ευρώ ίσως είναι πιο σημαντική από οποιαδήποτε άλλη στα ηλεκτρικά. Κυρίως για τους Κινέζους που από εκεί θα φέρουν πελάτες στις φίρμες τους και από εκεί και πέρα θα προσπαθήσουν να τους κρατήσουν μακριά από τους παραδοσιακούς κατασκευαστές. Και για την Dacia, τη Citroen και τη Hyundai, θα είναι η μάχη της αναχαίτισης των νέων αυτοκινητοβιομηχανιών. Όμως σε αυτή την κατηγορία, και με την αγορά να έχει «στεγνώσει» από φθηνά αυτοκίνητα, ο κόσμος δεν κρατιέται και δεν νοιάζεται για μάρκες, αν το προϊόν είναι καλό.
Ή όχι; Τι θα γίνει στα ηλεκτρικά κάτω των 20.000 ευρώ; Εσύ θα μπεις στην ηλεκτροκίνηση όταν υπάρχει φθηνό αυτοκίνητο; Και θα προτιμήσεις παραδοσιακό κατασκευαστή; Ή όποια μάρκα θεωρείς πως αξίζει περισσότερο, απ`όπου κι αν προέρχεται; Τι λες;