Η εταιρεία αγωνίζεται επί του παρόντος στο rallycross με έναν τετρακύλινδρο 2.0 λίτρων απόδοσης 565 ίππων.
Ηλεκτρικό το Rallycross;
2.698 Επισκέψεις στο άρθρο (25/4/2017)
H Audi, όπως και η Volkswagen πέρυσι, εκδήλωσε ενδιάφερον να μετατρέψει το πρωτάθλημα Rallycross σε ηλεκτροκίνητο. Θα τα καταφέρει;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Η εταιρεία αγωνίζεται επί του παρόντος στο rallycross με έναν τετρακύλινδρο 2.0 λίτρων απόδοσης 573 ίππων. Ο Mattias Ekstrom είναι πρωτοπόρος στο πρωτάθλημα της φετινής σεζόν, ενώ το κέρδισε και πέρυσι.Ο Durheimer δήλωσε: «Υπάρχουν αρκετές πιθανότητες ότι το rallycross θα απαρτίζεται στο άμεσο μέλλον από ηλεκτρικά αυτοκίνητα πολύ δυνατά - περίπου 800 ίππων. Το Rallycross λόγω απόστασης μπορεί εύκολα να καλυφτεί από την ισχύ της μπαταρίας.»
Η Audi δεν είναι ο μοναδικός κατασκευαστής αυτοκινήτων που έχει δείξει ενδιαφέρον για μια ηλεκτροκίνητη κατηγορία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rallycross καθώς η Volkswagen εκδήλωσε παρόμοιο ενδιαφέρον το περασμένο έτος. Ο επικεφαλής τεχνολογίας της εταιρείας, Franck Welsch, δήλωσε τότε: «Σήμερα τα αυτοκίνητα αυτά είναι εξαιρετικά ισχυρά, έχουν μεγάλη ροπή και χρησιμοποιούν σύστημα τετρακίνησης. Αν το πρωτάθλημα κινηθεί προς αυτή τη κατεύθυνση θα ήταν τέλειο για μας.»
Εν τω μεταξύ, Durheimer υπαινίσσεται ότι η Audi θα ξανασυμμετάσχει σε "μεγάλους αγώνες", λέγοντας ότι υπάρχουν "άλλες ευκαιρίες" που δεν μπορούσε ακόμη να συζητήσει. Το Audi φημολογείται εδώ και καιρό ότι εξετάζει την είσοδο της στη Formula 1.
Σχετικά με τη Formula E, ο Durheimer την χαρακτήρισε ως "μια πολύ καλή κίνηση για την Audi", προσθέτοντας ότι η Formula E προωθεί την τεχνολογία και έχει όλο και μεγαλύτερο ενδιαφέρον παγκοσμίως.
Η αναχώρηση της Audi από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής στο τέλος του 2017 έκλεισε μια παράδοση 18 χρόνων , όπου κέρδισε 13 φορές τον αγώνα του Le Mans, καθιστώντας τον δεύτερο πιο επιτυχημένο κατασκευαστή μετά την Porsche, η οποία έχει 18 νίκες.
Σε τι είδους αγώνες θα δούμε την Audi να συμμετέχει;