ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ο ανεξάρτητος σχεδιαστής X-Tomi μας δείχνει μέσα από μία ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα, το πώς θα μπορούσε να είναι το Skoda Karoq RS.

«Ηλεκτρίζεται» το Skoda Karoq RS;

4.718 Επισκέψεις στο άρθρο (29/9/2017)

Όχι μόνο θα υπάρξει το «καυτό» Karoq RS, αλλά στη Skoda φαίνεται πως θέλουν να «προικίσουν» το μικρό τους SUV επιδόσεων, με κάποια μορφή ηλεκτρικής βοήθειας.

Είναι ήδη γνωστό (αν και όχι επίσημα επιβεβαιωμένο) πως η Skoda ετοιμάζει μια έκδοση επιδόσεων του νέου της SUV, του Karoq, αλλά τώρα μαθαίνουμε πως το επερχόμενο μοντέλο ενδέχεται να έχει κάποια μορφή ηλεκτρικής βοήθειας, ώστε να ανταγωνίζεται το «αδελφό» SEAT Ateca CUPRA.
 
Σε συνέντευξή του ο επικεφαλής έρευνας και εξέλιξης της φίρμας, Christian Strube, είπε αναφορικά με το ενδεχόμενο ενός Karoq RS: «Ναι, φυσικά. Παλεύω για αυτό, όπως πάλευα και για το Kodiaq RS. Κάποιες φορές επιτυγχάνω, άλλες όχι. Αλλά, ναι, είμαστε σε συζητήσεις για αυτό. Θα ταίριαζε άψογα στο αυτοκίνητο, περισσότερο από το Kodiaq, καθώς είναι μικρό. Θα ήταν τέλειο.».
   
Το SEAT Ateca CUPRA αναμένεται να έχει το 2.0 TSI σύνολο με απόδοση κοντά στους 300 ίππους. Αλλά ο κος Strube άφησε να εννοηθεί πως θα μπορούσε το καυτό Karoq να αποτελέσει ένα από τα πρώτα μοντέλα της φίρμας με ηλεκτρική ενέργεια. Είπε χαρακτηριστικά: «Αν ήταν να συζητήσουμε για μία RS έκδοση, θα είχε ενδιαφέρον να μιλήσουμε για το αν θα ήταν αποκλειστικά βενζίνης ή κάτι άλλο.».
 
Δεν είναι ξεκάθαρο αν ένα «ηλεκτρισμένο» Karoq RS θα μπορούσε να έχει ένα plug-in υβριδικό σύστημα σαν και αυτά που έχουμε δει στα Golf GTE και Passat GTE της VW. Ίσως ένα ηλεκτρικό κύκλωμα 48 volt να μπορούσε να αποτελέσει ένα ήπιο υβριδικό set-up, το οποίο θα χρησιμοποιούσε τη βοήθεια μιας μικρότερης μπαταρίας. Η ηλεκτρική βοήθεια θα επέτρεπε στη Skoda να χρησιμοποιήσει ένα πιο μικρό κινητήρα βενζίνης, ίσως με 200 ίππους ή λιγότερους, και να παίρνει τις παραπάνω επιδόσεις όταν είναι απαραίτητο.

EPILEGONTAS LEASING
VW YPHRESIES