Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ας δούμε για ποιους λόγους τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν ταιριάζουν στην ελληνική πραγματικότητα.

Ας δούμε για ποιους λόγους τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν ταιριάζουν στην ελληνική πραγματικότητα.

«Ηλεκτροπληξία»

3.839 Επισκέψεις στο άρθρο (17/5/2015)

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ένας ακόμη λόγος για να πούμε πως η χώρα μας δεν είναι ώριμη αρκετά για νέες τεχνολογίες. Δείτε τους πέντε λόγους που κάνουν την ηλεκτροκίνηση πολυτέλεια.

Μήπως έχετε βαρεθεί να ακούτε πως η Ελλάδα είναι «ειδική περίπτωση» και πως πολλές τεχνολογίες που καθιερώνονται στο εξωτερικό δεν μας «ταιριάζουν»; Μήπως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ακόμη μία τέτοια «περίπτωση»; Για να δούμε λοιπόν τους πέντε λόγους γιατί τα ηλεκτρικά δεν «πάνε» στην Ελλάδα.
5.Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι πανάκριβα. Το πώς και το γιατί είναι μία άλλη συζήτηση, το θέμα όμως παραμένει, ότι δηλαδή ακόμη κι ένα ηλεκτρικό μικρομεσαίο, όπως το Nissan Leaf στοιχίζει όσο ένα μεγάλο premium. Με τέτοια τιμή δεν υπάρχει περίπτωση να το αγοράσει κανείς. Και μία απλή φοροαπαλλαγή εδώ δεν αρκεί. Δεν φτάνει για να ρίξει την τιμή στα επίπεδα του ανταγωνισμού εσωτερικής καύσης. Χρειάζεται και πριμοδότηση. Να ρίξει δηλαδή η κυβέρνηση κονδύλια ώστε να καλύπτει μέρος της αγοράς ενός ηλεκτρικού. Πόσο πιθανό το βλέπετε;4.Το ηλεκτρικό ρεύμα στην Ελλάδα είναι ακριβό. Και δεν μιλάμε μόνο για την τιμή που φτάνει στον καταναλωτή. Αυτή, θα πουν πολλοί, δεν είναι από τις ακριβότερες στην Ευρώπη, όμως το θέμα δεν είναι μόνο εκεί. Το θέμα είναι πόσο στοιχίζει η παραγωγή ρεύματος στο δημόσιο. Με τον λιγνίτη να παραμένει η κύρια πηγή παραγωγής ρεύματος, οι ρήτρες ρύπανσης αυξάνονται. Με το υπάρχον σύστημα παραγωγής ρεύματος δεν συμφέρει το δημόσιο την στροφή προς την ηλεκτροκίνηση και περεταίρω αύξηση της ζήτησης. Οπότε χάνονται και οι λόγοι πριμοδότησης.3.Το κλίμα της Ελλάδας και το κυκλοφοριακό μειώνουν την αυτονομία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Βλέπεις αυτές οι μπαταρίες δεν είναι σχεδιασμένες για σταμάτα ξεκίνα με 40 βαθμούς. Στη ζέστη η απόδοση της μπαταρίας μειώνεται δραματικά. Τεράστιο πρόβλημα είναι επίσης η ανάγκη για χρήση κλιματισμού σχεδόν έξι μήνες το χρόνο. Μπορεί με πρώτη ματιά σταματημένος να «μην καις» όταν όμως δουλεύει το αιρ-κοντίσιον στο φουλ, απλά θα μείνεις από μπαταρία.2.Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα χρειάζονται σημεία φόρτισης σε δημόσιους χώρους. Μιλάμε για τη χώρα του διπλοπαρκαρίσματος που ούτε τα σούπερ μάρκετ δεν έχουν μεγάλα πάρκινγκ για να αφιερώσουν δύο-τρεις θέσεις όπου θα φορτίζουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η λογική του ηλεκτρικού αυτοκινήτου θέλει σημεία σε όλη την πόλη, δημόσια ή ιδιωτικά όπου θα μπορείς να φορτίζεις. Στην Ελλάδα παρκάρουμε όπου βρούμε, άρα τέτοια σημεία είναι αδύνατον να βρεθούν.
1.Στην Ελλάδα δεν έχουμε θέσεις πάρκινγ στα σπίτια μας. Η λογική του ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι για τις χώρες όπου κάθε σπίτι έχει το χώρο στάθμευσης. Για χώρες όπου ο κόσμος ζει στα προάστια όπου υπάρχει άπλα και χώρος για τον καθένα όπου μπορεί να φορτίζει το αυτοκίνητό του με το δικό του ηλεκτρικό, το βράδυ. Στην Ελλάδα ζούμε κυρίως σε πολυκατοικίες με ελάχιστες θέσεις στάθμευσης. Οι υπόλοιποι παρκάρουμε στο δρόμο, όπου βρούμε. Πως θα φορτίζουμε λοιπόν; Με μπαλαντέζα; Ή περιμένουμε να κάνει υποδομές το κράτος ώστε να έχουμε πρίζες με χρέωση; 
Εσείς λοιπόν τι λέτε; Περιμένετε ακόμη την ηλεκτροκίνηση; Βλέπετε κάποιον από αυτούς τους λόγους να γίνεται εμπόδιο στη δική σας όρεξη για ηλεκτρικό αυτοκίνητο; Και τελικά τι θα αγοράσετε ή τι προτείνετε;  

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
Autotriti.gr