To Honda CR-V Hybrid εφοδιάζεται με έναν δίλιτρο βενζινοκινητήρα i-VTEC κύκλου Atkinson και έναν ηλεκτροκινητήρα, με συνδυαστική ισχύ 184 ίππων και μέση κατανάλωση 7,1 λτ./100 χλμ..
Κινητήρες: Με γκάζι & χαμηλή κατανάλωση
114.923 Επισκέψεις στο άρθρο (29/7/2020)
Το CR-V Hybrid εφοδιάζεται με έναν δίλιτρο βενζινοκινητήρα i-VTEC κύκλου Atkinson και έναν ηλεκτροκινητήρα, με συνδυαστική ισχύ 184 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με ένα σοφιστικέ κιβώτιο μίας σχέσης που περνάει την κίνηση στους 4 τρόχους. Από την πλευρά του το RAV4 χρησιμοποιεί ένα νέο βενζινοκινητήρα 2,5 λτ., που επίσης λειτουργεί σε κύκλο Atkinson. Και εδώ φυσικά υπάρχει βοηθητικός ηλεκτροκινητήρας. Η συνδυαστική ισχύς είναι στα 222 άλογα και για τη μετάδοση της κίνησης, το κιβώτιο βασίζεται σε ένα πλανητικό σύστημα, το οποίο λειτουργεί εν είδη CVT.
Στην πράξη παρόλο που ο συνδυασμός τετρακίνησης και χαμηλής κατανάλωσης είναι δύσκολο να επιτευχθεί, τα δύο σύνολα αποδεικνύονται αρκετά οικονομικά με μέση κατανάλωση, 7,1 και 7,3 λτ. βενζίνης ανά 100 χλμ.., η οποία και μέσα στην πόλη είναι χαμηλότερη λόγω της φύσης των μοτέρ.
Στον τομέα της λειτουργίας και των επιδόσεων και τα δύο μοντέλα θα σας ικανοποιήσουν με τον πολιτισμένο και αποτελεσματικό τους τρόπο, με το RAV4 να υπερισχύει στις ρεπρίζ.