Το ευρύχωρο και πρακτικό εσωτερικό του CR-V αποτελείται κυρίως από καλοφινιρισμένα πλαστικά με τη συναρμογή να είναι πολύ υψηλού επιπέδου.
Εσωτερικό: Στα όρια του premium & ευρύχωρα
114.924 Επισκέψεις στο άρθρο (29/7/2020)
Τα εσωτερικά και των δύο μοντέλων διακρίνονται για τη στιβαρή και ποιοτική κατασκευή τους, με τα επίπεδα της συναρμογής να βρίσκονται σε υψηλά στάνταρ και το φινίρισμά τους να μην διαθέτει κάποια ατέλεια.
Τα ποιοτικά υλικά θα σε κερδίσουν στο γεροδεμένο εσωτερικό του CR-V, όπου στην κεντρική κονσόλα, ο επιλογέας ταχυτήτων έχει αντικατασταθεί από τα μπουτόν Drive, Park, Neutral και Reverse. Στον πίνακα οργάνων επίσης δεν υπάρχει στροφόμετρο, αλλά μια ηλεκτρονική μπάρα ένδειξης κατανάλωσης ισχύος. Τα paddles, που υπάρχουν στο τιμόνι, δεν αλλάζουν σχέσεις στο κιβώτιο (δεν υπάρχουν άλλωστε), αλλά τονίζουν ή όχι την ανάκτηση ενέργειας, οπότε με πολλά συνεχόμενα τραβήγματα του «-» νιώθεις να φρενάρεις πολύ με τον κινητήρα.
Επίσης ποιοτικό δείχνει και το RAV4, με πιο πολλά μαλακά υλικά και εξαιρετικά σε υφή. Στην κεντρική κονσόλα ξεχωρίζουν οι μεγάλοι διακόπτες για το σύστημα κλιματισμού, αλλά και η 7 ιντσών οθόνη του συστήματος infotainment. Η τελευταία δεν είναι ενσωματωμένη στο ταμπλό, όπως στο CR-V, αλλά δείχνει σα να αιωρείται από πάνω. Αξίζει να σημειωθεί πως το νέο Toyota RAV4 (προαιρετικά) λανσάρει έναν πρωτοποριακό κεντρικό καθρέφτη: Όταν ο οδηγός το επιλέξει, από συμβατικός ηλεκτροχρωματικός καθρέφτης μετατρέπεται σε ψηφιακό μόνιτορ προβολής της προς τα πίσω εικόνας.
Με βασιλικούς χώρους
Αμφότερα τα μοντέλα προσφέρουν πρακτικές λύσεις στην καμπίνα και είναι ευρύχωρα. Tο RAV4 έχει περισσότερο χώρο για τους ψηλούς επιβάτες, όπως και μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ με 580 λτ. έναντι 497 λτ. του CR-V. Μικρής σημασία έχουν βέβαια αυτές οι διαφορές σε αυτή την κατηγορία, καθώς είναι πραγματικά πάρα πολύ ευρύχωρα μοντέλα.