Το Honda HR-V είναι διαθέσιμο στην χώρα μας και θέλει να κερδίσει το ελληνικό κοινό με την κομψή του σχεδίαση, την μίνιμαλ και πρακτική καμπίνα και το αποδοτικό του υβριδικό μοτέρ. Μπορεί να τα καταφέρει;
Εδώ και λίγους μήνες, η Honda διαθέτει στην ελληνική αγορά το νέο HR-V που θέλει να διεκδικήσει σημαντικό μερίδιο αγοράς από δημοφιλή μοντέλα στην Ελλάδα, όπως για παράδειγμα το Toyota C-HR, το Peugeot 3008 και ο «βασιλιάς» των μικρομεσαίων Nissan Qashqai.
Το HR-V εντάσσεται στην «Electric Vision» στρατηγική της εταιρείας, για αυτό θα διατίθεται αποκλειστικά σε υβριδικές εκδόσεις. Υπενθυμίζουμε πως η Honda φιλοδοξεί από την 1η Ιανουαρίου του 2023 να ενισχύσει την ηλεκτροκίνητη γκάμα της προσφέροντας ηλεκτρικές ή υβριδικές εκδόσεις σε όλα τα μοντέλα της στην Γηραιά Ήπειρο. To HR-V κατασκευάστηκε με βάση το μότο Man-Maximum, Machine-Minimum (M/M), στο οποίο η τεχνολογία και η σχεδίαση «συνεργάζονται» με τρόπο τέτοιο ώστε να ικανοποιήσουν τις ανάγκες του οδηγού, διατηρώντας στους βασικούς πυλώνες έννοιες όπως η πρακτικότητα, η λειτουργικότητα και η υψηλή αισθητική.
Honda SUV γεμάτο προσόντα
- Στιβαρό και κομψό σε σχεδίαση
- Μίνιμαλ καμπίνα στα όρια του premium με 9 ιντσών οθόνη
- Είναι υβριδικό, αποδίδει 131 PS και καίει 5,4 λτ./100 χλμ.
- Από 33.350€ στην βασική αλλά υπερπλήρη έκδοση Elegance
Μπορεί το νέο HR-V να μπει ανάμεσα στα κορυφαία οικογενειακά SUV της αγοράς; Πώς σας φαίνονται οι τιμές του;
Το νέας γενιάς HR-V είναι κομψό και διαφέρει σε σχέση με υπόλοιπα SUV της ιαπωνικής φίρμας, υιοθετώντας τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας. Η μάσκα είναι τολμηρή, το καπό είναι μακρύ και το συνολικό σχήμα του αμαξώματος αποπνέει μία αίσθηση σταθερότητας και στιβαρότητας, όπως αρμόζει σε ένα SUV. Βλέποντας το αυτοκίνητο από το πλάι, διακρίνουμε εύκολα την coupe οροφή του αυτοκινήτου, με τα τα «κρυμμένα» χερούλια στις πίσω θύρες που βρίσκονται κοντά στις πίσω κολόνες του αμαξώματος να είναι ξεκάθαρο πως συνδέουν την τωρινή γενιά με την προηγούμενη. Στο πίσω μέρος, το μάτι πέφτει πάνω στην λεπτή γραμμή που ενώνει τα δύο φωτιστικά σώματα, τα οποία έχουν πλέον νέο σχήμα και ολοκληρώνουν με τον καλύτερο τρόπο τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα που υιοθετεί το νέας γενιάς ΗR-V. Σε όλα τα παραπάνω, προσθέστε την βελτιωμένη off-road προοπτική με την κατά 10 χλστ. αυξημένη απόσταση από το έδαφος (στα 195 χλστ. πλέον) και την καλύτερη όραση περιμετρικά του αυτοκινήτου χάρη στα μεγαλύτερα παράθυρα.
Η καμπίνα του νέου HR-V έχει μίνιμαλ αισθητική, με την Honda να έχει αποφασίσει να μεταφέρει πολλές λειτουργίες πάνω στο τιμόνι για να «ελαφρύνει» το τοπίο στην κονσόλα. Η οθόνη στο κέντρο είναι αφής και έχει μέγεθος 9 ίντσες και είναι συμβατή με Apple CarPlay και Android Auto. Νέο είναι επίσης το σύστημα διάχυσης του αέρα που καθοδηγεί τη ροή φρέσκου αέρα δίπλα και πάνω από τους επιβάτες, μέσω μοναδικών αεραγωγών σχήματος L στις πάνω γωνίες του ταμπλό. Ακόμα, χάρη στην άριστη ενσωμάτωση του συστήματος κίνησης της Honda σε συνδυασμό με την κεντρική διάταξη του ρεζερβουάρ, το νέο HR-V διατηρεί τα ευέλικτα καθίσματα Magic Seats που προσφέρουν δύο δυνατότητες αναδίπλωσης. Εκτός των παραπάνω, το νέο Honda HR-V έχει αυξημένο χώρο πίσω επιβατών κατά 35 χλστ. αλλά και μία πρόσθετη κλίση δύο μοιρών συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά του. Όσον αφορά στο χώρο αποσκευών, η Honda ανακοινώνει πως με τα καθίσματα στη θέση τους, ο χώρος υπολογίζεται στα 335 λίτρα, ενώ με τα πίσω καθίσματα πεσμένα και φόρτωση μέχρι το ύψος των παραθύρων, ο χώρος αυξάνεται στα 987 λίτρα.
Σε επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας το ιαπωνικό μοντέλο εφοδιάζεται για πρώτη φορά με το πακέτο Honda SENSING, το οποίο έχει αναβαθμιστεί για το HR-V, κυρίως με την χρήση μιας νέας, ευρυγώνιας, μονοεστιακής, εμπρός κάμερας υψηλής ανάλυσης και με την λειτουργία «εγκεφάλου» υψηλής υπολογιστικής ισχύος.
Καρδιά του HR-V e:HEV είναι ένα υβριδικό κινητήριο σύνολο που αποτελείται από έναν τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων που παίζει τον ρόλο του range extender, δηλαδή μιας γεννήτριας που φορτίζει την μπαταρία όταν αδειάσει. Σε συνεργασία με το μοτέρ, υπάρχουν δύο ηλεκτροκινητήρες, με την συνδυαστική απόδοση του συνόλου ορίζεται στους 131 ίππους με 253 Nm ροπής. Σε επίπεδο κατανάλωσης, το ιαπωνικό στρατόπεδο υπόσχεται 5,4 λτ./100 χλμ. σύμφωνα με το πρότυπο WLTP με τις εκπομπές ρύπων να βρίσκονται στα 122 γρ./χλμ., ενώ όσον αφορά στις επιδόσεις, το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 10,6 δλ..Υπεύθυνο για την μετάδοση της κίνησης στον εμπρόσθιο άξονα είναι ένα εξελιγμένο κιβώτιο μονής σχέσης σε συνδυασμό με μία ευφυή μονάδα ελέγχου ισχύος, του οποίου η λειτουργία θυμίζει CVT κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων. Το κιβώτιο συνεργάζεται άμεσα με τον ένα ηλεκτροκινητήρα, ενώ ο δεύτερος ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί και αυτός επικουρικά ως γεννήτρια για την φόρτιση της μπαταρίας.
Το νέο HR-V προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις εξοπλισμού Elegance, Advance και Advance Plus με τις τιμές να ξεκινούν από 33.350, 36.100 και 39.250 ευρώ αντίστοιχα. Η βασική Εlegance είναι υπερπλήρης και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων: ηλεκτρικό χειρόφρενο με αυτόματο Brake Hold, Hill Start Assist και Hill Descent συστήματα, κλιματισμό, ηλεκτρικούς, αναδιπλούμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, cruise control , ηλεκτρικά παράθυρα μπρος πίσω, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος, 18άρες μαύρες ζάντες αλουμινίου, προβολείς και φώτα ημέρας LED μπροστά και πίσω LED φώτα με διάφανο κρύσταλλο.