7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Super Συγκριτικό: Honda HR-V e:HEV vs Kia Niro Hybrid
Ποιο υβριδικό SUV; Ηonda HR-V ή Kia Niro;
32.777 Επισκέψεις στο άρθρο (23/12/2022)
Είναι οικογενειακά SUV με υβριδική τεχνολογία και ίδια τιμή. Honda HR-V e:HEV ή Kia Niro HEV; Το AutoΤρίτη Test Center τα δοκίμασε και τα αξιολογεί σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές.
«Καίνε» 5 λίτρα και δεν είναι diesel
Δύο «φρέσκα» μοντέλα στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV, τα Honda HR-V e:HEV και Kia Niro Hybrid, έχουν νο1 «όπλο» τους την οικονομία καυσίμου. Γιατί; Μααα, επειδή «καίνε» γύρω στα 5 λτ./100 χλμ. και δεν είναι diesel!
Όλη η δουλειά γίνεται από το αυτοφορτιζόμενο υβριδικό τους σύνολο, με το «πάντρεμα» ενός θερμικού βενζινοκινητήρα με ηλεκτρικό/ά μοτέρ και μία μπαταρία ιόντων λιθίου. Υπολογίζοντας ότι κοστίζουν γύρω στα 35 χιλιάρικα στην «βασική», ποιο υβριδικό οικογενειακό SUV αγοράζω με βάση τις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center και το value for money; Honda HR-V e:HEV ή Kia Niro Hybrid;
Όλη η δουλειά γίνεται από το αυτοφορτιζόμενο υβριδικό τους σύνολο, με το «πάντρεμα» ενός θερμικού βενζινοκινητήρα με ηλεκτρικό/ά μοτέρ και μία μπαταρία ιόντων λιθίου. Υπολογίζοντας ότι κοστίζουν γύρω στα 35 χιλιάρικα στην «βασική», ποιο υβριδικό οικογενειακό SUV αγοράζω με βάση τις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center και το value for money; Honda HR-V e:HEV ή Kia Niro Hybrid;
Σχεδίαση: Μοντέρνο το HR-V, πιο ιδιαίτερο το Kia Niro
Αμφότερα με ασιατική καταγωγή, τα δύο C-SUV ακολουθούν διαφορετική σχεδιαστική φιλοσοφία. Μοντέρνα και φουτουριστική λογική βλέπουμε στο Honda HR-V, με τις κρυμμένες πίσω χειρολαβές να σου δίνουν την εντύπωση ενός 3θυρου μοντέλου. Στο πίσω μέρος, τώρα, το χαμήλωμα της οροφής χαρίζει ένα πιο coupe design που αρέσει αρκετά. Μία πιο τολμηρή εικόνα προβάλλει το Kia Niro, ειδικά πίσω με τους κάθετα τοποθετημένους προβολείς σε σχήμα μπούμερανγκ. Όσον αφορά το «πρόσωπο», θυμίζει... τίγρη, όπως λέει και η ίδια η εταιρεία, που έχει τοποθετήσει πολυγωνικούς LED προβολείς στα άκρα του προβόλου.
Εσωτερικό: Συμβατικό αλλά ποιοτικό το HR-V, hi-tech και μαλακά υλικά στο Niro
Περνώντας στην διαμόρφωση της καμπίνας γίνεται ακόμη πιο ορατή η διαφορά φιλοσοφίας των δύο εταιρειών. Πιο συμβατική στην διακόσμησή της είναι η Honda, με το HR-V e:HEV να μην έχει σχεδιαστικές εξάρσεις, αλλά μία στιβαρή και ποιοτική καμπίνα. Εκτός της μαλακής φλοίδας στα σημεία των αγκώνων υπάρχει αποκλειστική χρήση σκληρών αλλά ποιοτικά φινιρισμένων πλαστικών υλικών. Περισσότερα μαλακά μέρη βλέπουμε στο ταμπλό του Kia Niro. Και εδώ έχουμε καλή συναρμολόγηση και φινίρισμα, με την σχεδίαση περισσότερο νεανική και φουτουριστική.
Στο παραπάνω, βέβαια, συμβάλλει αρκετά και το hi-tech περιβάλλον του C-SUV της Kia, ειδικά στην μεσαία έκδοση Titanium. Στο στάνταρ εξοπλισμό υπάρχει μία 8άρα οθόνη αφής, «αιωρούμενη» στο κέντρο του ταμπλό, και ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων με ενσωματωμένη LCD οθόνη των 4,2 ιντσών. Αρκετά βολική και η κονσόλα διπλής λειτουργίας κάτω από το κεντρικούς αεραγωγούς, καθώς με το πάτημα ενός κουμπιού μετατρέπεται από μενού περιφερειακών λειτουργιών (πλοήγηση, πολυμέσα, ραδιόφωνο κ.ά.) σε γραμμή χειρισμού του διζωνικού κλιματισμού. Μεγαλύτερη οθόνη αφής, πάντως, έχει το Honda HR-V e:HEV (9 ίντσες) με πειστικά γραφικά και εύχρηστο χειρισμό. Από εκεί και πέρα, θα σταθούμε λίγο παραπάνω στο σύστημα διάχυσης αέρα (Air Diffusion System), χάρη στο οποίο δεν πέφτει έντονα αέρας το πρόσωπο αλλά στα μάγουλα των εμπρός επιβατών. Μας άρεσε και τολμούμε να πούμε πως θέλουμε και άλλες μάρκες να το υιοθετήσουν
Στο παραπάνω, βέβαια, συμβάλλει αρκετά και το hi-tech περιβάλλον του C-SUV της Kia, ειδικά στην μεσαία έκδοση Titanium. Στο στάνταρ εξοπλισμό υπάρχει μία 8άρα οθόνη αφής, «αιωρούμενη» στο κέντρο του ταμπλό, και ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων με ενσωματωμένη LCD οθόνη των 4,2 ιντσών. Αρκετά βολική και η κονσόλα διπλής λειτουργίας κάτω από το κεντρικούς αεραγωγούς, καθώς με το πάτημα ενός κουμπιού μετατρέπεται από μενού περιφερειακών λειτουργιών (πλοήγηση, πολυμέσα, ραδιόφωνο κ.ά.) σε γραμμή χειρισμού του διζωνικού κλιματισμού. Μεγαλύτερη οθόνη αφής, πάντως, έχει το Honda HR-V e:HEV (9 ίντσες) με πειστικά γραφικά και εύχρηστο χειρισμό. Από εκεί και πέρα, θα σταθούμε λίγο παραπάνω στο σύστημα διάχυσης αέρα (Air Diffusion System), χάρη στο οποίο δεν πέφτει έντονα αέρας το πρόσωπο αλλά στα μάγουλα των εμπρός επιβατών. Μας άρεσε και τολμούμε να πούμε πως θέλουμε και άλλες μάρκες να το υιοθετήσουν
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Μάρκα/Μοντέλο | HONDA HR-V | KIA NIRO |
---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | HONDA HR-V e:HEV 131 PS 131ps | KIA NIRO 1.6 Hybrid 141 PS 141ps |
Κατηγορία μοντέλου | ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ SUV Βενζίνη AUTO | ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ SUV Βενζίνη AUTO |
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2021 | 2022 |
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Hybrid | Hybrid |
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
1498 | 1580 |
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
131 | 141 |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm)
|
253 | 265 |
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
AUTO | AUTO |
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
1 | 6 |
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
ΕΜΠΡΟΣ | ΕΜΠΡΟΣ |
Μέτρηση κατανάλωσης σε συνθήκες πόληςΠραγματική Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.)
|
3,5 | 4,2 |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΠραγματική Κατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ.)
|
6,3 | 6 |
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ/100χλμ.)
|
5,5 | 5,1 |
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική αυτονομία (χλμ.)
|
635 | 700 |
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
18,5 | 16,5 |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΧώρος για Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.)
|
2,5 | 6,5 |
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,36 | 1,4 |
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα)
|
335 | 451 |
Οδική συμπεριφορά | 9 | 8 |
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
9,7 | 10,67 |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.)
|
7,5 | 8,5 |
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
170 | 165 |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 36,4 | 37,2 |
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
5 | 7 |
Αίσθηση πολυτέλειας | 80% | 77% |
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »