ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στις 15 Ιανουαρίου θα κάνει πρεμιέρα στην έκθεση του Ντιτρόιτ το πρωτότυπο Honda Insight, το οποίο είναι προπομπός της έκδοσης παραγωγής.

Μέσω του Honda Insight Prototype, βλέπουμε πως η ιαπωνική εταιρεία αφήνει πίσω της τους αισθητικούς πειραματισμούς του παρελθόντος, υιοθετώντας πιο συμβατικές γραμμές.

Η ιαπωνική εταιρεία προσδοκά το νέο Insight να λάβει κατανάλωση σύμφωνα με τα πρότυπα EPA, κάτω από τα 4,7 λτ./100 χλμ.

Χρησιμοποιεί την τελευταία εκδοχή του υβριδικού συστήματος της εταιρείας, που είναι γνωστό ως Intelligent Multi Mode Drive (i-MMD). Μιλάμε για ένα αποδοτικό μοτέρ βενζίνης 1,5 λτ., έναν ηλεκτροκινητήρα και μπαταρίες ιόντων λιθίου.

Παρόλο που τα 1ης και 2ης γενιάς μοντέλα πάτησαν ευρωπαϊκό έδαφος, μάλλον δε θα συμβεί το ίδιο και με τη νέα εκδοχή, η οποία φαίνεται πως δε θα είναι ένα παγκόσμιο μοντέλο. Βασικοί του εμπορικοί αντίπαλοι θα είναι τα Toyota Prius και Hyundai Ioniq.

Σύμφωνα με την Honda το νέο Insight θα προσφέρει κορυφαίους για την κατηγορία χώρους, αλλά και premium χαρακτηριστικά όπως τα διάτρητα δερμάτινα καθίσματα, την 8άρα οθόνη αφής, αλλά και τον ψηφιακό LCD πίνακα οργάνων των 7 ιντσών.

Honda Insight Prototype

4.026 Επισκέψεις στο άρθρο (11/1/2018)

Κάτι ανάμεσα στο Civic και στο Accord θα είναι το 3ης γενιάς Honda Insight, ένα ευρύχωρο και πολυτελές σεντάν coupe αισθητικής, με ένα προηγμένο υβριδικό σύστημα με 1.500άρι μοτέρ και κατανάλωση 4,7 λτ./100 χλμ. Δείτε το στην πρωτότυπη μορφή του λίγο πριν από την έκθεση του Ντιτρόιτ.

Τρεις εβδομάδες μετά τις πρώτες εικόνες, η Honda μας δίνει περισσότερες πληροφορίες για τη νέα γενιά του Insight που θα κάνει ντεμπούτο το προσεχές καλοκαίρι. Για την ακρίβεια νωρίτερα, σε λίγες ημέρες δηλαδή, στις 15 Ιανουαρίου θα κάνει πρεμιέρα στην έκθεση του Ντιτρόιτ το πρωτότυπο μοντέλο, το οποίο είναι προπομπός της έκδοσης παραγωγής.
 
Σε ό,τι αφορά στο Honda Insight Prototype, βλέπουμε πως η ιαπωνική εταιρεία αφήνει πίσω της τους αισθητικούς πειραματισμούς του παρελθόντος, υιοθετώντας πιο συμβατικές γραμμές. Μιλάμε για ένα τυπικό 4θυρο coupe αμάξωμα, με τη νέα γρίλια της Honda και λεπτά LED φώτα. Στη γκάμα της φίρμας θα είναι ένα πενταθέσιο σεντάν που θα τοποθετείται πάνω από το Civic.
 
Σύμφωνα με την Honda το νέο Insight θα προσφέρει κορυφαίους για την κατηγορία χώρους, αλλά και premium χαρακτηριστικά όπως τα διάτρητα δερμάτινα καθίσματα, την 8άρα οθόνη αφής, αλλά και τον ψηφιακό LCD πίνακα οργάνων των 7 ιντσών. Το σύστημα infotainment θα είναι συμβατό με Apple CarPlay και Android Auto, προσφέροντας Wi-Fi σύνδεση στους επιβάτες.
   
Το παρόν θα δώσει και η δέσμη συστημάτων ασφάλειας Honda Sensing, που περιλαμβάνει τις τεχνολογίες Collision Mitigation Braking, Lane Departure Warning, Road Departure Mitigation, Adaptive Cruise Control με Low Speed Follow και Traffic Sign Recognition. Στις εκδόσεις EX και άνω θα υπάρχει και το σύστημα Honda LaneWatch.
 
Η ιαπωνική εταιρεία προσδοκά το νέο Insight να λάβει κατανάλωση σύμφωνα με τα πρότυπα EPA, κάτω από τα 4,7 λτ./100 χλμ. Για να το καταφέρει αυτό θα χρησιμοποιεί την τελευταία εκδοχή του υβριδικού συστήματος της εταιρείας, που είναι γνωστό ως Intelligent Multi Mode Drive (i-MMD). Μιλάμε για ένα αποδοτικό μοτέρ βενζίνης 1,5 λτ., έναν ηλεκτροκινητήρα και μπαταρίες ιόντων λιθίου. Οι τελευταίες θα βρίσκονται κάτω από το πίσω κάθισμα και δεν θα επηρεάζουν το χώρο φόρτωσης.
 
Η Honda θα κατασκευάζει αργότερα φέτος το νέο Insight στο εργοστάσιό της στο Greensburg των Η.Π.Α., πλάι στα Civic και CR-V. Σύμφωνα με προηγούμενες πληροφορίες, παρόλο που τα 1ης και 2ης γενιάς μοντέλα πάτησαν ευρωπαϊκό έδαφος, μάλλον δε θα συμβεί το ίδιο και με τη νέα εκδοχή, η οποία φαίνεται πως δε θα είναι ένα παγκόσμιο μοντέλο. Βασικοί του εμπορικοί αντίπαλοι θα είναι τα Toyota Prius και Hyundai Ioniq.
 

FORD
Fiat