Τα τρία μοντέλα εφοδιάζονται 1.000άρια τούρμπο μοτέρ τριών κυλίνδρων, με τη διαφορά πως σε αυτό του Micra, η τροφοδοσία γίνεται μέσω πολλαπλών ψεκασμών, εν αντιθέσει με των άλλων δύο που ο ψεκασμός είναι άμεσος. Διαφορά έχουμε και στην ισχύ, όπου i20 και Micra έχουν 100 ίππους, ενώ το Ibiza 95.
Στην πράξη δε θα συναντήσουμε μεγάλες διαφορές ανάμεσα στα τρία μοντέλα, καθώς από χαμηλές στροφές ο οδηγός θα δει απόκριση στο γκάζι, χωρίς κραδασμούς από τον κινητήρα και με ικανοποιητική ευρωστία στις μεσαίες στροφές. Αν θέλουμε να το ξεψαχνίσουμε λίγο παραπάνω, το i20 τραβάει πιο ικανοποιητικά στις πολύ χαμηλές στροφές, ωστόσο ψηλά χάνει τη δύναμή. Από την άλλη ο TSI του Ibiza, πολύ χαμηλά έχει μια ατονία, ενώ ο Ι-GT του Nissan απλώνει πιο ομαλά τη ροπή στο φάσμα περιστροφής του, ωστόσο η μακριά πέμπτη σχέση του, δυσχεράνει μια προσπέραση σε ανοιχτό δρόμο.
Όσον αφορά στις επιδόσεις, το Ibiza είναι ταχύτερο σε όλες τις μετρήσεις που κάνουμε (0-100, 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα) και έχει τη μικρότερη μέση κατανάλωση με 6,2 λτ./100 χλμ.. Κοντά του σε επιδόσεις έιναι και το i20, ωστόσο αν παρασυρθείτε με το γκάζι θα δείτε τα νούμερα της κατανάλωσης στο trip να ανεβαίνουν.