3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Στην επερχόμενη έκθεση της Φρανκφούρτης που θα ανοίξει τις πύλες της για το κοινό στις 19 Σεπτεμβρίου, θα παρουσιαστεί η ολοκαίνουργια 4η γενιά του Toyota Prius.
Ιδού η 4η γενιά Toyota Prius
7.421 Επισκέψεις στο άρθρο (9/9/2015)
Στην επερχόμενη έκθεση της Φρανκφούρτης που θα ανοίξει τις πύλες της για το κοινό στις 19 Σεπτεμβρίου, θα παρουσιαστεί η ολοκαίνουργια 4η γενιά του Toyota Prius.
Όλα αυτά επιτυγχάνονται χάρη στο νέο υβριδικό σύστημα κίνησης που έχει εξελίξει η Toyota, το οποίο θα προσφέρει χαμηλή κατανάλωση καυσίμου στον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο, γραμμική επιτάχυνση, ενώ και σε υψηλές ταχύτητες αναμένεται να είναι ακόμα πιο ήσυχο.Τα δυναμικά χαρακτηριστικά του Prius σύμφωνα με την Toyota θα είναι τονισμένα, κάτι που οφείλεται στη χρήση της πρώτης παγκόσμιας πλατφόρμας που έχει εξελίξει η Toyota (TNGA). Αυτή προσφέρει χαμηλότερο κέντρο βάρους, κάτι που αυξάνει τη σταθερότητα του Prius στο δρόμο, ενώ επιτρέπει παράλληλα στους σχεδιαστές να δημιουργήσουν ένα αυτοκίνητο με πιο δυναμικές γραμμές και αθλητικό προφίλ.Βελτιωμένο αναμένεται να είναι και το εσωτερικό του Prius, με ένα πλήρες εξοπλιστικό πακέτο, ενώ θα προσφέρει και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, κάτι που οφείλεται στο γεγονός ότι οι μηχανικοί έχουν τοποθετήσει νέες μπαταρίες, μικρότερες σε μέγεθος αλλά αποδοτικότερες, καθώς και διπλά ψαλίδια στη πίσω ανάρτηση.
Η ομπρέλα ασφαλείας με την ονομασία Toyota Safety Sense ενσωματώνεται και στο Prius, αλλά ελαφρώς βελτιωμένη, μιας κι έχουν προστεθεί η Ανίχνευση πεζών και στο σύστημα Pre-Collision, καθώς και βελτιωμένο ενεργό cruise control.Βελτίωση έχει δεχτεί και το υβριδικό σύστημα του Prius, όντας πιο οικονομικό σε κατανάλωση καυσίμου, διαθέτει μειωμένο βάρος προσφέροντας έτσι καλύτερες επιδόσεις. Με μελετημένες αλλαγές έχουν κατορθώσει να πετύχουν πάνω από 40% θερμική απόδοση (η καλύτερη σε παγκόσμιο επίπεδο για κινητήρα βενζίνης), ενώ κομβικά, για τη λειτουργία του υβριδικού συστήματος μέρη του, έχουν κατασκευαστεί εκ νέου, διαθέτοντας πιο compact διαστάσεις και έχουν τοποθετηθεί κατά τέτοιο τρόπο ώστε να χαμηλώνουν περαιτέρω το κέντρο βάρος του αυτοκίνητου.
Αυτό που δήλωσε η Toyota είναι πως το νέο υβριδικό σύστημα που ενσωματώνεται στο Prius θα περάσει σιγά σιγά και στις επόμενες γενιές των υβριδικών αυτοκίνητων της ιαπωνικής εταιρείας.
Η χρήση της πρώτης παγκόσμιας πλατφόρμας που έχει εξελίξει η Toyota (TNGA), προσφέρει χαμηλότερο κέντρο βάρους, κάτι που αυξάνει τη σταθερότητα στο δρόμο.
Δυναμικές γραμμές ΟΚ, Αθλητικό προφίλ όμως;;; Μηχανολογικά, ηλεκτρικά, αξιοπιστία άριστο φαντάζομαι. Αλλά εκεί στην ΤΟΥΟΤΑ κάπου χάθηκε η μπάλα στο design. Κάτι ΄καλό΄ πίνουν στο design centre. Υποτίθεται ότι λόγω προχωρημένου τεχνολογικού υπόβαθρου πρέπει κ το παρουσιαστικό να είναι ρηξικέλευθο κ όχι mainstream. Αλλά αυτό είναι απλά άσχημο. Υποκειμένικα πάντα...
είναι κρίμα ένα τόσο τεχνολογικά προηγμένο αυτοκίνητο το οποίο ανοίγει τον δρόμο και σε άλλα υβριδικά αυτοκίνητα να είναι τόσο άσχημο. Πραγματικά να θες να υποστηρίξεις την Ιαπωνέζικη οικονομία (φτάνει πια με τα Γερμανικά) και ένα φιλικό προς το περιβάλλον αυτοκίνητο και να μην σου παει η καρδιά σου... Απορρώ με το design team της Toyota.... που πάει έτσι στην Ευρωπαϊκή αγορά??
Το έχει χάσει πολύ το παιχνίδι με την σχεδίαση η Toyota... Το νέο Prius και το Auris, κατά τη γνώμη μου, δεν είναι ωραία αυτοκίνητα... Το Prius δεύτερης γενιά είναι πιο ωραίο...και το ομορφότερο από τις υπόλοιπες γενιές...
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΟ ΣΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ,ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΟΜΟΙΟ ΤΟΥ,ΜΑ -ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΕΚΤΙΜΗΣΗ-ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΣΧΗΜΟ,ΠΟΥ ΕΠΑΞΙΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ "ΧΡΥΣΟΥ ΒΑΤΟΜΟΥΡΟΥ"!
Εντάξει , η Toyota ποτε δεν διεκδικούσε βραβεία σχεδίασης, αλλά τα αυτοκίνητα της τελευταία είναι επιεικώς αδιάφορα εξωτερικά και ως και ενοχλητικά στο εσωτερικό (αυτό το ταμπλό που ορθώνεται σαν τοίχος δεν χωνεύεται). Η αξιοπιστία της είναι χωρίς αμφισβήτηση αλλά ας προσλάβουν και κανα σχεδιαστή..