O V8 twin-turbo κινητήρας χωρητικότητας 3,9 λίτρων αποδίδει πλέον 620 ίππους, 20 περισσότερους σε σχέση με την Portofino.
Ιδού η Ferrari Portofino Μ
3.186 Επισκέψεις στο άρθρο (17/9/2020)
Την αναβαθμισμένη έκδοση της Portofino παρουσίασε η Ferrari, ο λόγος για την Portofino Μ, η οποία εκτός από όποιες αλλαγές έχει λάβει, εξοπλίζεται με ένα νέο οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Πριν από περίπου τρία χρόνια η Ferrari αντικατέστησε την California T με την Portofino και πλέον το grand tourer ιταλικό μοντέλο απολαμβάνει τη νέα αναβαθμισμένη του έκδοση την Portofino Μ (όπου Μ=Modificata σύμφωνα με τη Ferrari). Μάλιστα το εν λόγω αυτοκίνητο εκτός όλων των άλλων στοιχείων που έχει είναι το πρώτο κάμπριο αυτοκίνητο της Ferrari που εξοπλίζεται από ένα κιβώτιο οκτώ σχέσεων. Μια νέα αυτόματη μονάδα διπλού συμπλέκτη. που μεταξύ άλλων προσφέρει 35% υψηλότερη απόδοση ροπής από το κιβώτιο που αντικαθιστά.
Από κει και πέρα βελτιώσεις υπάρχουν και στον κινητήρα, Συγκεκριμένα, ο V8 twin-turbo κινητήρας χωρητικότητας 3,9 λίτρων αποδίδει πλέον 620 ίππους, 20 περισσότερους σε σχέση με την Portofino. Σε ότι αφορά τις επιδόσεις η Portofino M κάνει το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα σε 3,45 δευτερόλεπτα, έναντι 3,5 δευτερολέπτων της Portofino. Παράλληλα η διαφορά μεγαλώνει στο 0-200 χλμ./ώρα. H Portofino M χρειάζεται 9,8 δευτερόλεπτα, όντας ταχύτερη κατά ένα δευτερόλεπτο σε σχέση με την Portofino. Η τελική ταχύτητα είναι απαράλλακτη και φτάνει τα 320 χλμ./ώρα.
Αναφορικά με το εξωτερικό και το εσωτερικό η Ferrari δεν έχει προχωρήσει σε μεγάλες αλλαγές, αναφέρει όμως πως προσφέρει νέες χαρακτηριστικά ως μέρος του προαιρετικού εξοπλισμού, όπως αεριζόμενα και θερμαινόμενα καθίσματα, αλλά και μία ποικιλία προηγμένων συστημάτων υποστήριξης οδηγού.