Οι Βρετανοί ετοιμάζονται να τα βάλουν με το γερμανικό «κατεστημένο» των BMW M3, Mercedes-AMG C 63 και Audi RS 4, με την Jaguar XE SVR (στη φωτό η XE S).
Jaguar XE SVR 500 ίππων
5.386 Επισκέψεις στο άρθρο (18/2/2017)
Προς το παρόν είναι οι Ιταλοί που αμφισβητούν με την Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, την κυριαρχία των Γερμανών στα καυτά μεσαία sedan. Προσεχώς το ίδιο θα κάνουν και οι Βρετανοί με την Jaguar XE SVR των 500 περίπου ίππων…
Οι μόνοι ουσιαστικά «παίκτες» τελευταία στην κατηγορία των «καυτών» μεσαίων sedan, ήταν οι BMW M3 και Mercedes-AMG C 63. Στο γερμανικό «κατεστημένο» μπήκαν σφήνα οι Ιταλοί με την Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, ενώ από ότι φαίνεται την κίνησή τους ετοιμάζονται να κάνουν και οι Βρετανοί.
Η Jaguar XE SVR θα πάρει μια χαμηλότερη εκδοχή του 5λιτρου turbo V8 κινητήρα της JLR, που αποδίδει 550 ίππους στο Range Rover Sport SVR (φωτό) και 575 στην F-Type SVR.
Λόγος γίνεται για την Jaguar και την πρόθεση των ανθρώπων της να φτιάξουν την κορυφαία έκδοση ΧΕ SVR. Οι μηχανικοί του τμήματος SVO βρίσκονται αυτή την περίοδο για δοκιμές, ενώ το ίδιο κάνουν και οι συνάδελφοί τους από την Audi Sport, οι οποίοι βάζουν τις τελευταίες πινελιές στο Audi RS 4.
Αν όντως τελικά επιβεβαιωθούν οι πληροφορίες και η Jaguar XE SVR όντως υπάρξει, αναμένεται να πάρει τον 5λιτρο turbo V8 κινητήρα που χρησιμοποιείται και στα άλλα SVR μοντέλα της φίρμας. Στην F-Type SVR συνεργάζεται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο και αποδίδει 575 ίππους και 700 Nm. Στο βρετανικό sedan λογικά θα έχει χαμηλότερη ισχύ, γύρω στα 500 άλογα, ενώ μάλλον θα συνδυάζεται με σύστημα τετρακίνησης. Και πάλι, όμως, τα νούμερα αυτά θα είναι αρκετά για μία επίδοση στο 0-100 κάτω από τα 4 δλ.
Ένα πιο επιθετικό body kit, μαζί με τα σχετικά λογότυπα, θα φωνάζουν το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Το ίδιο θα κάνουν και οι μεγαλύτεροι τροχοί με τα ισχυρότερα φρένα. Δεν είναι ακόμα ξεκάθαρο το πότε θα είναι έτοιμη η Jaguar XE SVR. Ωστόσο οι Βρετανοί πιστεύουν πως αυτό θα συμβεί στο μέσο της «ζωής» της ΧΕ, κάτι που σημαίνει πως θα μπει τελευταία στο «χορό»…
H jaguar einai mia etaireia pou sthn ellada oloi nomizoun oti exei modela panakriba. An sugkrineis modela jaguar tou idiou segment me audi, bmw k mercedes einai polu fthnotera. Kai basika einai kai o kurios logos pou poulane oso poulane giat san autokinhta einai axrhsta teleiws. Ta pio anaksiopista sthn istoria tou autokinhtou. Afou sthn amerikh eixan ftasei sto shmeio apo th dekaetia tou 90 hdh na phgainoun sto spiti tou "atuxou" idiokthth kai na ta pairnoun na ta episkeuasoun. Opoios exei zhsei ligo ekswteriko kserei ti mapa einai. Gia auto kai metaxeirismena einai tsampa teleiws.
Η οποια jaguar xe εχει τρομερες τιμες:Η 2λιτρη με 200 ιππους και το 8αρι της zf κανει 46.000 όταν
η giulia με 200 ιππους και το ιδιο 8αρι κανει 42.000!Δηλαδη ο μονος λογος να προτιμήσεις την alfa είναι αν θες να εισαι διακριτικος και να μην προκαλεις με τον πλουτο σου.(10-0)!
H jaguar einai mia etaireia pou sthn ellada oloi nomizoun oti exei modela panakriba. An sugkrineis modela jaguar tou idiou segment me audi, bmw k mercedes einai polu fthnotera. Kai basika einai kai o kurios logos pou poulane oso poulane giat san autokinhta einai axrhsta teleiws. Ta pio anaksiopista sthn istoria tou autokinhtou. Afou sthn amerikh eixan ftasei sto shmeio apo th dekaetia tou 90 hdh na phgainoun sto spiti tou "atuxou" idiokthth kai na ta pairnoun na ta episkeuasoun. Opoios exei zhsei ligo ekswteriko kserei ti mapa einai. Gia auto kai metaxeirismena einai tsampa teleiws.
Η οποια jaguar xe εχει τρομερες τιμες:Η 2λιτρη με 200 ιππους και το 8αρι της zf κανει 46.000 όταν η giulia με 200 ιππους και το ιδιο 8αρι κανει 42.000!Δηλαδη ο μονος λογος να προτιμήσεις την alfa είναι αν θες να εισαι διακριτικος και να μην προκαλεις με τον πλουτο σου.(10-0)!