Η ονομασία BlueMotion έχει συνδεθεί με τους πετρελαιοκινητήρες της Volkswagen, ωστόσο η φίρμα έδωσε αυτή την ονομασία και στον 1.5 λίτρων TSI βενζινοκινητήρα που βρίσκουμε στο Golf, ο οποίος όπως ισχυρίζεται η μάρκα έχει ισάξια κατανάλωση, μέσω του συστήματος ACT.
Για όσους δεν γνωρίζουν να πούμε ότι η ονομασία του συστήματος ACT προέρχεται από το σύστημα active cylinder management, το οποίο επιτρέπει στο μοντέλο να διαχειρίζεται αντίστοιχα τους τέσσερις κυλίνδρους που έχει στη διάθεσή του, ο 1.5 λίτρων TSI.
Όπως υποστηρίζει η γερμανική μάρκα, όταν ο οδηγός του Golf δεν χρειάζεται την πλήρη ισχύ του κινητήρα, το σύστημα (ACT) απενεργοποιεί αυτόματα δύο από τους κυλίνδρους, όταν το αυτοκίνητο λειτουργεί σε ένα εύρος στροφών του κινητήρα από 1.400 έως 4.000 σ.α.λ. και ενώ το όχημα κινείται μέχρι τα 130 χλμ./ώρα.
Η VW αναφέρει ότι οι οδηγοί θα παρατηρήσουν πολύ δύσκολα τη συγκεκριμένη αλλαγή και θα ενημερωθούν για αυτή ύστερα από μια ένδειξη που θα ανάψει στον πίνακα οργάνων.
Αυτοί που θα επιλέξουν να συνδυάσουν τον κινητήρα με το προαιρετικό αυτόματο κιβώτιο επτά ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, στο Golf, θα έχουν στη διάθεσή τους και ένα ακόμα σύστημα το οποίο ονομάζεται micro-hybrid που επιτρέπει σε ορισμένες περιπτώσεις όταν ο οδηγός τραβάει το πόδι του από το πεντάλ του γκαζιού ο κινητήρας να σβήνει τελείως και ο συμπλέκτης να είναι αποσυνδεδεμένος, μειώνοντας έτσι την κατανάλωση καυσίμου κατά 0.4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, σύμφωνα πάντα με τις αναφορές της VW.
Όλα αυτά συνηγορούν πως το Golf με το συγκεκριμένο κινητήρα καταναλώνει 4,8 λίτρα / 100 χλμ, ενώ η φίρμα κάνει λόγο πως ο 1.5 TSI ACT BlueMotion, έχει σπουδαίο μέλλον καθώς επιπλέον παράγωγα του κινητήρα βρίσκονται στο επίκεντρο των παγκόσμιων αγορών.
Το τί ισχυρίζεται η vw (και ο κάθε κατασκευαστής) ελάχιστη σημασία έχει αφού προφανώς θέλει απλά να εξυπηρετήσει τα συμφέροντά του. Πόσο μάλιστα το "αμαρτωλό" γκρουπ, το οποίο ως γνωστόν δε φημίζεται για την ακρίβεια των ισχυρισμών και των "μετρήσεών" του σε καταναλώσεις-ρύπους-λογισμικά και ποιός ξέρει τί άλλο...
Επειδή φιλος μου εχει το honda civic hatchback 1.5 turbo εκεινο καει πραγματικά λιγο και ειναι 190 άλογα καμια 40 παραπάνω απο το αντίστοιχο golf οποτε τα συμπεράσματα δικα σας
Βρε παιδιά εκεί στο περιοδικό, δεν κοιτάζετε να ασχοληθήτε με κανένα σοβαρό άρθρο παρά να ανεβάζεται την κάθε φωτοβολίδα των κατασκευαστών ;.......παρεπιπτόντως η καραμέλα των συνεργείων κούρασε και δείχνει εμπάθεια...υπάρχουν χίλιοι λόγοι που αγοράζουμε αυτοκίνητα...σημαντικός αλλά ένας από αυτούς είναι και η αξιοπιστία, η οποία δυστυχώς τα τελευταία χρόνια τείνει να απουσιάζει από πληθώρα μοντέλων, ανεξαρτήτως κατασκευαστή... ας μην έχουμε παρωπίδες μπας και ανακινηθεί η αγορά προς το θετικότερο...
Με ολα αυτα τα καινουργια συστηματα τα συνεργεια αυτοκινητων ετοιμαζουν τριημερο γλεντι προς τιμην της vw group.
Το τί ισχυρίζεται η vw (και ο κάθε κατασκευαστής) ελάχιστη σημασία έχει αφού προφανώς θέλει απλά να εξυπηρετήσει τα συμφέροντά του. Πόσο μάλιστα το "αμαρτωλό" γκρουπ, το οποίο ως γνωστόν δε φημίζεται για την ακρίβεια των ισχυρισμών και των "μετρήσεών" του σε καταναλώσεις-ρύπους-λογισμικά και ποιός ξέρει τί άλλο...
Όποιος είναι υπέρμαχος της αξιοπιστίας των vw δεν έχει πάρα να περάσει έξω από ένα συνεργείο του γκρουπ, να ακούσει τον καημό του καθενός....
Επειδή φιλος μου εχει το honda civic hatchback 1.5 turbo εκεινο καει πραγματικά λιγο και ειναι 190 άλογα καμια 40 παραπάνω απο το αντίστοιχο golf οποτε τα συμπεράσματα δικα σας
Βρε παιδιά εκεί στο περιοδικό, δεν κοιτάζετε να ασχοληθήτε με κανένα σοβαρό άρθρο παρά να ανεβάζεται την κάθε φωτοβολίδα των κατασκευαστών ;.......παρεπιπτόντως η καραμέλα των συνεργείων κούρασε και δείχνει εμπάθεια...υπάρχουν χίλιοι λόγοι που αγοράζουμε αυτοκίνητα...σημαντικός αλλά ένας από αυτούς είναι και η αξιοπιστία, η οποία δυστυχώς τα τελευταία χρόνια τείνει να απουσιάζει από πληθώρα μοντέλων, ανεξαρτήτως κατασκευαστή... ας μην έχουμε παρωπίδες μπας και ανακινηθεί η αγορά προς το θετικότερο...