- Το Kona έχει λίγο φαρδύτερο πίσω κάθισμα και χώρο για τα γόνατα
- Αλλά 3πλάσιο χώρο για τα κεφάλια των πίσω επιβατών
- Το Kona υπερτερεί οριακά και σε φρένα και προσπέρασμα στην Εθνική
- Κερδίζει και στην κατανάλωση, τόσο στην πόλη όσο και στην Εθνική
Το Kona έχει λίγο φαρδύτερο πίσω κάθισμα και χώρο για τα γόνατα
Συγκρίνουμε δύο full hybrid SUV, το Hyundai Kona με τα 141 άλογα και το Renault Arkana E-Tech των 145 ίππων, δύο SUV που καθώς απευθύνονται κυρίως σε οικογένειες πρέπει να πληρούν κάποιες προϋποθέσεις, συγκεκριμένα να έχουν καλούς χώρους, χαμηλή κατανάλωση και σβέλτες επιδόσεις.
Ξεκινάμε με την σύγκριση των εσωτερικών χώρων, στους οποίους το Hyundai Kona έχει σε σχέση με το Arkana λίγο φαρδύτερο πίσω κάθισμα (139,6 εκ. vs 137,5 εκ.), όπως επίσης και «αέρα» για τα πόδια (18,5 εκ. Vs 17,5 εκ.).
3πλάσιος ο χώρος για τα κεφάλια των πίσω επιβατών στο Kona σε σχέση με το Arkana
Πιο καθαρή είναι η νίκη του Hyundai στο χώρο για τα κεφάλια των πίσω επιβατών. Ειδικότερα, το Kona δίνει 7,5 εκ. περιθώριο μέχρι να βρεις οροφή, 3πλάσιο χώρο από εκείνον που έχεις με το Arkana (2,5 εκ.), το οποίο χάνει πόντους λόγω της coupe πίσω οροφής του.
Σε δεύτερο εξοπλιστικό επίπεδο, τα δύο υβριδικά SUV αναβαθμίζονται οπτικά, με μεγαλύτερο ψηφιακό πίνακα οργάνων.
Το Kona υπερτερεί οριακά και σε φρένα και προσπέρασμα στην Εθνική
Η σύγκριση συνεχίζεται με τις επιδόσεις στον τομέα της ασφάλειας, παράμετρο στην οποία το Kona υπερτερεί οριακά. Καταρχάς, το μικρομεσαίο SUV της Hyundai «κοκκαλώνει» από τα 100 χλμ./ώρα στα 37 μέτρα (37,3 μ. το Renault). Έπειτα, χρειάζεται σχεδόν 1 δλ. λιγότερο για να προσπεράσει στην Εθνική. Πιο συγκεκριμένα, το Kona κάνει το 80-120 χλμ./ώρα σε 7,1 λ. ενώ το Arkana θέλει 7,9 δλ., που σημαίνει ότι χρειάζεται 22 μέτρα περισσότερα για να προσπεράσει (197 μ. Vs 219 μ.).
Κερδίζει και στην κατανάλωση, τόσο στην πόλη όσο και στην Εθνική
Στα της κατανάλωσης, και πάλι το Hyundai είναι καλύτερο (και πιο οικονομικό). Μέσα στην πόλη το Kona «καίει» 5 λτ./100 χλμ. (5,2 λίτρα το Arkana), ενώ στην Εθνική και τον αυτοκινητόδρομο καταναλώνει 6,6 λτ./100 χλμ., έναντι των 7,3 λίτρων που καίει το Arkana και που είναι πολλά για υβριδικό αυτοκίνητο. Θυμίζουμε τα υβριδικά αυτοκίνητα έχουν ένα μικρό ηλεκτροκινητήρα που βοηθά το βασικό θερμικό μοτέρ στις χαμηλές ταχύτητες, για αυτό και στην πόλη ένα hybrid έχει αρκετά χαμηλή κατανάλωση.
Διαβάστε στις γραμμές που ακολουθούν περισσότερα για τη συγκριτική δοκιμή των Hyundai Kona Hybrid & Renault Arkana E-Tech Full Hybrid
Σελίδα 2 | Hyundai Kona Vs Renault Arkana: Ποιο έχει καλύτερο εξοπλισμό; |
Σελίδα 3 | Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα Hyundai Kona και Renault Arkana |
Σελίδα 4 | Hyundai Kona Vs Renault Arkana: Ποιο αυτοκίνητο είναι καλύτερο και πού; Δες την αναλυτική βαθμολογία - σκορ |
Σελίδα 5 | Συγκριτικό Hyundai Kona Vs Renault Arkana: Τα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά τους |