Η νέα Alfa Romeo Tonale λέγεται πως θα κάνει ντεμπούτο στις 17 Φεβρουαρίου αλλά μέχρι τότε, οι μηχανικοί της εταιρείας συνεχίζουν να βάζουν τις τελευταίες πινελιές στο αυτοκίνητο.
Όπως και η Maserati Grecale, η άφιξη της νέας Alfa Romeo Tonale θα καθυστερήσει για λίγους μήνες, επειδή ο όμιλος Stellantis, όπως και πολλές ακόμη εταιρείες, αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα στο κομμάτι της παραγωγής λόγω της μεγάλης έλλειψης μικροτσίπ. Οι άνθρωποι της Alfa Romeo πάντως δεν κάθονται με σταυρωμένα τα χέρια αλλά συνεχίζουν να βάζουν τις τελευταίες πινελιές στο μοντέλο, δοκιμάζοντας δύο πρωτότυπα στην Βόρεια Ευρώπη, σε συνθήκες πολικού ψύχους.
Tα δύο πρωτότυπα Tonale έκαναν απαιτητικές δοκιμές στη Βόρεια Ευρώπη.
Tο μοντέλο παραγωγής αναμένεται να υιοθετήσει, κατά πολύ μεγάλο ποσοστό, τον ίδιο πρόβολο με την χαρακτηριστική τριγωνική γρίλια στο κέντρο και τον προφυλακτήρα που έχουν μεταφερθεί αυτούσιοι. Οι διαφορές ωστόσο είναι υπαρκτές στα φωτιστικά σώματα, αφού τα πιο «περιπετειώδη» και φουτουριστικά φώτα του concept έχουν τώρα πιο συμβατική σχεδίαση. Στο πλάι, η έκδοση παραγωγής εξοπλίζεται με παραδοσιακούς καθρέπτες και χερούλια στις πόρτες, ενώ στο πίσω μέρος η σχεδίαση του αυτοκινήτου παραγωγής είναι σε μεγάλο βαθμό ταυτόσημη με αυτή του πρωτότυπου. Σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες διαρροές, οι οποίες ωστόσο δεν έχουν επιβεβαιωθεί αλλά ούτε και διαψευστεί από την μάρκα, η Alfa Romeo Tonale θα έχει μήκος 4.528 χιλιοστά, πλάτος 1.835 χλστ. χωρίς τους εξωτερικούς καθρέπτες, ύψος 1.604 χλστ. και μεταξόνιο 2.636 χιλιοστών.
Εμπνευσμένη από την Stelvio η καμπίνα
Στο εσωτερικό η εμφάνιση που πιθανότατα θα ακολουθήσει η Tonale θα συμβαδίζει με αυτή της μεγαλύτερης Stelvio, όπως έχει αφήσει να εννοηθεί μία εικόνα που φέρεται να προέρχεται από την Tonale. Τo μάτι στην καμπίνα πέφτει αμέσως στον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων που υιοθετεί πάντως την ίδια σχεδίαση με αυτόν της Stelvio. Αντίθετα, η οθόνη που υποστηρίζει το σύστημα infotainment δεν είναι πλέον ενσωματωμένη στο ταμπλό αλλά «αιωρείται» στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας ενώ, συνεχίζοντας προς τα κάτω, παρατηρούμε πως πιο χαμηλά από τον αεραγωγό υπάρχει ένα χώρος, όπου ο οδηγός μπορεί να τοποθετεί το κινητό του. Τέλος, από την μία άκρη του ταμπλό μέχρι την άλλη υπάρχει μια «χρυσή» λωρίδα που από την εικόνα δεν γίνεται να καταλάβουμε αν είναι κατασκευασμένη από σκληρό πλαστικό ή έχει ξύλινη επένδυση.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Σε βενζίνη, diesel αλλά και Plug-in hybrid εκδόσεις
Σύμφωνα πάντα με τις διαρροές, θα υπάρχει μία ευρεία γκάμα επιλογών, ενώ η Tonale θα ασπαστεί και τον υβριδισμό. Ένα diesel μοτέρ που θα προσφέρει 130 ίππους θα είναι μέρος της γκάμας, ενώ οι επιλογές βενζίνης θα αποτελούνται από τούρμπο τετρακύλινδρους κινητήρες με 130 ή 160 ίππους. Η δεύτερη επιλογή σημειώνεται πως θα συνοδεύεται από ήπια υβριδική τεχνολογία. Το παρών λέγεται πως θα δίνει και μία Plug-in υβριδική επιλογή με ισχύ 240 άλογα και κίνηση στους τέσσερις τροχούς, χάρη στον ηλεκτροκινητήρα που θα είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα.
Πρεμιέρα μέσα στον επόμενο μήνα
Η επίσημη παρουσίαση της Alfa Romeo Tonale λέγεται πως θα κάνει ντεμπούτο στις 17 Φεβρουαρίου.
Τελειώνει η αναμονή!
- Εμπνευσμένη από την Stelvio η καμπίνα
- Σε βενζίνη, diesel αλλά και Plug-in hybrid εκδόσεις
- Οι διαρροές αναφέρουν πως θα κάνει ντεμπούτο στις 17/2!
Σας αρέσει η σχεδίαση του νέου SUV της Alfa Romeo; Είναι όσο καλλίγραμμο πρέπει;