Τι κι αν κυκλοφορεί μόλις μερικούς μήνες; Το ηλεκτρικό ID.3 της VW έχει προχωρήσει ήδη στο επόμενο στάδιο, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες μας αναμένεται τον επόμενο χρόνο η επίσημη παρουσίαση και της cabrio έκδοσής του.
Τελικά oι αριθμοί λένε την αλήθεια ή είναι ένας πειστικός τρόπος για να ξεγελάσεις κάποιον; Στην περίπτωση των cabrio εκδόσεων και της δημοφιλίας τους στην αγορά είναι αμείλικτοι, ωστόσο η φιλοσοφία της Volkswagen αντιτίθεται στην μαθηματική λογική και δίνει μία αλλιώτικη εκδοχή.
Τα δεδομένα έχουν ως εξης: από την μία πλευρά, η αγορά των convertible μοντέλων χάνει διαρκώς υποστηρικτές, με κορυφαίες μάρκες να αποσύρουν αυτοκίνητα με ανοιγόμενη οροφή. Ποιος ξεχνά την Mercedes SLC, το cabrio Opel Astra και το μικρό Peugeot τα οποία πλέον δεν κυκλοφορούν; Ακόμη και η ίδια VW είναι κάτι παραπάνω από διστακτική στο ενδεχόμενο δημιουργίας ενός cabrio Golf, την ώρα που στην γκάμα της διατίθεται αντίστοιχη «ανοιχτή» έκδοση αμαξώματος, το T-Roc Cabrio. Από την άλλη πλευρά, στην παραπάνω διαπίστωση αντιτίθεται η πρόθεση της φίρμας από το Wolfsburg να επιμείνει στον κόσμο των cabrio, μιας και δεν έχει εγκαταλείψει εντελώς την σκέψη λανσαρίσματος ανοικτών μοντέλων. Ειδικά αν πρόκειται για το νέο μικρομεσαίο ηλεκτρικό της, το ID.3, το οποίο αν και μετρά μερικούς μόλις μήνες «ζωής» αναμένεται σύντομα να γίνει cabrio, ισοσκελίζοντας, μάλιστα το βάρος λόγω της υφασμάτινης οροφής του!
Ηλεκτρικό με το «βλέμμα» στραμμένο ψηλά...
Οι παραδόσεις του ID.3 έχουν ξεκινήσει πρακτικά από το καλοκαίρι και μέσα σε λίγους μόνο μήνες έχει φτάσει τις 57.000 μονάδες, πράγμα που το φέρνει στο top 10 των σχετικών πωλήσεων. Βλέποντας την τεράστια αποδοχή στο οικογενειακό χάτσμπακ ηλεκτρικό της, η VW προσανατολίζεται ήδη στο επόμενο project το οποίο, όπως αναφέραμε, είναι με βάση το ρεπορτάζ η δημιουργία ενός cabrio ID.3. Στην πραγματικότητα, το συγκεκριμένο σχέδιο βρίσκεται σε τελικό στάδιο εξέλιξης και δεν αποκλείεται το προσεχές χρονικό διάστημα να έχουμε επίσημες ανακοινώσεις.
Η Volkswagen θεωρεί το συγκεκριμένο βήμα μία λογική συνέχεια ανάπτυξης του ID.3, με τον CEO των Γερμανών, Herbert Diess, να υπογραμμίζει πως τα «e-convertible αυτοκίνητα είναι εξαιρετικά πειστικά για το κοινό». Ο μοναδικός, αλλά και ισχυρός ενδοιασμός της VW έχει να κάνει με τους συσχετισμούς της αγοράς, και την πιθανώς δύσκολη αποδοχή από τους πελάτες, ωστόσο φαίνεται πώς κάμπτεται μιας και δεν πρέπει να παραγνωριστούν τα οφέλη μίας τέτοιας κίνησης.