ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
7 φωτογραφίες »

Μέγιστη οδηγική απόλαυση και εξασφαλισμένη ακαμψία με...

5.563 Επισκέψεις στο άρθρο (23/3/2021)

Λόγω του ηλεκτροκινητήρα που εξοπλίζει το αυτοκίνητο, η ανοιχτή οροφή δεν επιβαρύνει καθόλου το περιβάλλον με εκπομπές ρύπων, ενώ η αθόρυβη λειτουργία προσφέρει απόλυτη οδηγική απόλαυση με... ουράνια θέα. Όσον αφορά την σχέση ταχύτητας-ανοιχτή οροφή, από την στιγμή που έχουμε να κάνουμε με ηλεκτρικό μοντέλο, πολύ δύσκολα, κάποιος θα κινηθεί με πάνω από 130 χλμ./ώρα. Έτσι ακόμα και αν πατήσετε λίγο παραπάνω το γκάζι, το cabrio δεν «αγκομαχά» ούτε αν είναι... ξεσκέπαστο.
Και τι ισχύει με την στιβαρότητα του αμαξώματος, θα αναρωτηθεί κανείς. Σίγουρα, το βασικό πρόβλημα των convertibles είναι η ακαμψία, καθώς η μόνιμη οροφή συμβάλλει σε αυτή. Είθισται ένα cabrio να πρέπει να ενισχυθεί, πράγμα που σημαίνει περισσότερο βάρος. Στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως, το αυξημένο βάρος προκύπτει ήδη από την μπαταρία στο πάτωμα, η οποία όμως γίνεται αναπόσπαστο τμήμα του αμαξώματος και με τον τρόπο αυτό το ηλεκτρικό θα εξασφαλίζει -σύμφωνα με τα λεγόμενα του κατασκευαστή- καλύτερη ακαμψία και θα σβήνει το χάντικαπ απώλειας βάρους λόγω της οροφής.

Ποιο ήταν το αρχικό πλάνο δημιουργίας e-convertible;
Η ιδέα λανσαρίσματος ενός νέου cabrio ηλεκτρικού μόνο ξένη δεν είναι για την Volkswagen. Θυμίζουμε ότι πριν από δύο χρόνια, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, η γερμανική μάρκα είχε... προειδοποιήσει με την παρουσίαση του ID.Buggy Concept.To χαμηλού όγκου εξειδικευμένο όχημα χρησιμοποιούσε δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα, οι οποίοι απέδιδαν συνολικά ισχύ 202 ίππων και ροπή 349 Nm. Είχε εξοπλιστεί με μία μπαταρία ιόντων λιθίου 62 kWh, μέσω της οποίας εξασφαλιζόταν αυτονομία μέχρι και 250 χιλιόμετρα.
Εντέλει, το πλάνο κατασκευής του ανοιχτού μοντέλου δεν υλοποιήθηκε ποτέ, διότι η e.Go Mobile η οποία είχε αναλάβει από κοινού με την VW το συγκεκριμένο έργο, χρεοκόπησε. Θυμίζουμε, ότι η VW αφήνει σε δεύτερη μοίρα και το project του σκληροτράχηλου ηλεκτρικού SUV ID Ruggdzz, το οποίο αναμενόταν να εμφανιστεί το 2023, αλλά η παρουσίασή του δεν είναι προτεραιότητα την δεδομένη στιγμή.

Το πρώτο παγκόσμιο ηλεκτρικό της VW και η επίσημη πρεμιέρα του ID.3 cabrio
Προς το παρόν, μετά από διεργασίες και εργατοώρες εξέλιξης, θα δούμε στους δρόμους το cabrio ID.3, το οποίο κατά πάσα πιθανότητα θα κυκλοφορήσει στις αγορές μέσα στο 2022. Αξίζει να σημειωθεί πως η VW αξιοποίησε πλήρως τις επιλογές των προηγούμενων πετυχημένων cabriolets μοντέλων από το εταιρικό της ράφι, τις οποίες και προσάρμοσε στο εν εξελίξει project του convertible ID.3. Εξάλλου, θα ήταν πολύ κοστοβόρο να ξεκινήσει από την αρχή νέα διαδικασία ανάπτυξης, επομένως η αρχική πρώτη ύλη διευκόλυνε αρκετά τους Γερμανούς.
Την ίδια στιγμή, το προσεχές χρονικό διάστημα θα έρθει και το πολυαναμενόμενο αμιγώς ηλεκτρικό SUV, ID.4, το πρώτο παγκόσμιο ηλεκτρικό της Volkswagen. Ένα μοντέλο το οποίο θα έχει αρχικά έναν ηλεκτροκινητήρα για ισχύ 204 αλόγων και ροπή 310 Nm. Στην κορυφαία έκδοση (μπαταρία χωρητικότητας 77 kWh) το ID.4 θα έχει αυτονομία έως 520 χιλιόμετρα, ενώ οι μικρότερες μπαταρίες 55 kWh δίνουν εμβέλεια μέχρι 360 χιλιόμετρα.

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL