5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Νέους προφυλακτήρες βλέπουμε εμπρός και πίσω, οι οποίοι συνδυάζονται με διακοσμητικές λεπτομέρειες σε κόκκινο και μαύρο χρώμα.
«Καυτό» Toyota Yaris με 210 PS
14.583 Επισκέψεις στο άρθρο (8/3/2017)
Αποκαλύφθηκε και επίσημα το ισχυρό Toyota Yaris GRMN στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, το οποίο κρύβει κάτω από το καπό του 205 άλογα. Μάθετε τώρα όλες τις λεπτομέρειες.
Η νέα κορυφαία έκδοση του Toyota Yaris για την οποία είχαν δοθεί στη δημοσιότητα οι πρώτες πληροφορίες τις προηγούμενες ημέρες, λανσαρίστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Το νέο ισχυρό Yaris GRMN ολοκληρώνει τη γκάμα του μοντέλου, όντας το αυτοκίνητο παραγωγής που βρίσκεται πιο κοντά στην αγωνιστική του έκδοση.
Το νέο «καυτό» Yaris θα διατίθεται αποκλειστικά ως τρίθυρο, ενώ κάτω από το καπό του θα κρύβει έναν μηχανικά υπετροφοδοτούμενο(κομπρέσορας) βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,8 λτ. με απόδοση 210 ίππων. Επιπλέον, η μετάδοση της κίνησης θα γίνεται στους μπροστά τροχούς μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων έξι σχέσεων.
Στο πεδίο της εξωτερικής σχεδίασης παρατηρούνται αναβαθμίσεις στην κορυφαία έκδοση του μικρού ιαπωνικού με νέους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, οι οποίοι συνδυάζονται με διακοσμητικές λεπτομέρειες σε κόκκινο και μαύρο χρώμα, αλλά και με τις μαύρες BBS ζάντες 17 ιντσών. Εντύπωση προκαλεί επίσης, στο πίσω μέρος η απόληξη της εξάτμισης στο κέντρο του προφυλακτήρα, όπως επίσης και η μαύρη αεροτομή τοποθετημένη στο ψηλότερο μέρος του πορτ-μπαγκάζ.
Εντύπωση προκαλεί στο πίσω μέρος η απόληξη της εξάτμισης στο κέντρο του προφυλακτήρα, όπως επίσης και η μαύρη αεροτομή τοποθετημένη στο ψηλότερο μέρος του πορτ-μπαγκάζ.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το νέο «καυτό» Yaris θα διατίθεται αποκλειστικά ως τρίθυρο, ενώ κάτω από το καπό του θα κρύβει έναν μηχανικά υπετροφοδοτούμενο(κομπρέσορας) βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,8 λτ. με απόδοση 210 ίππων. Επιπλέον, η μετάδοση της κίνησης θα γίνεται στους μπροστά τροχούς μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων έξι σχέσεων.
Στο πεδίο της εξωτερικής σχεδίασης παρατηρούνται αναβαθμίσεις στην κορυφαία έκδοση του μικρού ιαπωνικού με νέους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, οι οποίοι συνδυάζονται με διακοσμητικές λεπτομέρειες σε κόκκινο και μαύρο χρώμα, αλλά και με τις μαύρες BBS ζάντες 17 ιντσών. Εντύπωση προκαλεί επίσης, στο πίσω μέρος η απόληξη της εξάτμισης στο κέντρο του προφυλακτήρα, όπως επίσης και η μαύρη αεροτομή τοποθετημένη στο ψηλότερο μέρος του πορτ-μπαγκάζ.
Περνώντας στο εσωτερικό οι κυριότερες αλλαγές σε σχέση με το «απλό» Yaris εντοπίζονται στο νέο τριάκτινο τιμόνι μικρότερης διαμέτρου, που παραπέμπει στο «αδελφό» μοντέλο GT86, με το λογότυπο GR στο κάτω μέρος αλλά και τα bucket καθίσματα, που αποσκοπούν στην πλευρική στήριξη οδηγού και συνοδηγού. Επιπλέον, το Yaris της Gazoo Racing εξοπλίζεται με πεντάλ αλουμινίου, ενώ όσον αφορά το σύστημα infotainment, στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η συνηθισμένη οθόνη αφής 7 ιντσών.
Όσον αφορά τις επιδόσεις του «καυτού» ιαπωνικού μικρού η Toyota υπόσχεται για το 0-100 χλμ./ώρα τον καλύτερο χρόνο στην κατηγορία, χωρίς ωστόσο να αποκαλύπτει τον ακριβή χρόνο. Υπενθυμίζουμε πως το μοντέλο ονομάζεται Yaris GRMN, με το αρκτικόλεξο να μεταφράζεται ως «Gazoo Racing Masters of the Nurburgring».
Καυτο και ξεχωριστο!
Ας ερθουν οι γερμανικοι ιταλικοι και γαλλικοι κουβαδες με προβληματα στα 50000 χλμ
Εχει την απαραιτητη δυναμη φορτωμενο με βοηθηματα σπορ εσωτερικο με δυναμικο ντιζαιν στην μορφη και αξιοπιστια toyota...ερχεται με γκολ απο τα αποδυτηρια!
ΚΡΙΜΑ, ΜΑ ΠΑΡΑ - ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΡΙΜΑ. ΤΕΤΟΙΑ ΞΕΦΤΙΛΑ ΣΤΟΥΣ ΚΟΥΒΑΔΕΣ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, ΜΕΧΡΙ ΤΟ 90 - 93 ΕΦΤΙΑΧΝΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, ΜΕΤΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗΔΕΣ, ΑΠΡΟΣΩΠΑ, ΑΧΡΩΜΑ, ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ........ ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΟΡΟΙΔΑ ΧΩΡΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΟΥΣΤΟ ΚΑΙ ΤΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΤΑ ΤΣΟΦΛΙΑ, ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΓΙΔΙΑ ΚΑΙ ΞΕΡΟΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΦΤΙΑΓΜΕΝΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΜΑΤΑ............ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΙΑΣ, ΤΥΧΑΙΟ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ Ο ΚΟΥΑΣΙΜΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ, ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΚΛΑΙΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΤΗΣ ΜΑΛΑΚΙΑΣ ΚΑΙ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑΣ, ΟΥΤΕ ΕΝΑ, ΜΑ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΓΟΥΣΤΟ, ΟΥΣΤ....... Υ.Γ. ΠΡΟΣ ΠΑΝΕΞΥΠΝΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΦΡΑΣΟΥΝ ΤΙΣ ΕΞΥΠΝΑΔΕΣ ΤΟΥΣ, ΕΙΧΑ ΤΟ STARLET 1.0 ΤΟΥ 1988 MOD. ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΕ ΚΙΝΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ ΚΑΙ Ο ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΜΟΥ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ STARLET ΜΕ ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗ 1.3, ΜΕ ΠΕΙΡΑΓΜΕΝΟ ΜΟΤΕΡ, ROLL-BAR ΧΑΜΗΛΩΜΕΝΟ, ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΙΑ ΚΟΥΚΛΙΑ, ΜΕΤΑ ΤΟ 1992 ΗΡΘΕ ΤΟ ΧΑΟΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ TOYOTA. ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΦΤΥΣΙΜΟ ΕΙΝΑΙ, ΜΕ ΤΑ ΕΚΤΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΒΓΑΖΟΥΝ, ΚΑΙ ΑΠΟ ΖΗΜΙΕΣ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΑΣ ΤΑ ΠΟΥΜΕ, ΜΕ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΟΧΙ ΠΑΠΑΡΙΕΣ. ΗΤΑΝ ΚΑΠΟΤΕ ΤΑ TOYOTA, (ΠΑΡΕΛΘΟΝ), ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΝΑΣ ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ (ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΣ) ΚΟΥΒΑΣ, ΣΑΝ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΑ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ, ΚΡΙΜΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΡΙΜΑ ΚΑΙ ΟΥΣΤ ΓΕΛΟΙΟΙ ΜΕ ΤΑ ΕΚΤΡΩΜΑΤΑ ΣΑΣ.................. ΓΙΔΙΑ Ε ΓΙΔΙΑ.........ΜΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
Έκτρωμα
Μόνο τα καθίσματα είναι ωραία. Χάλια σχεδίαση μέσα-έξω.
μα καλα,που πηγαν τα 220+ hp που ανεφεραν διαφοροι εδω ?? μονο 205hp απο 1.8 lt ? ? καλα οσο για την εμφανιση,χειροτερο κ απο τον χειροτερο που ασχολειται με το tuning..2 αυτοκολλητα ακυρα χρωματικα και αεροτομη απλωστρα τυπου star trek καγκουριστικη !! ερε σκονη που εχει να φαει απο κατι st - 208 gti κλπ κλπ !!! το κορυφαιο για το τελος,αρχικα GR οπως λεμε ΕΛΛΑΔΑ ????
...δεν παύει να είναι toyota, όμως δεν έχει πάρα πολύ στυλ!!!