Η σχετικά σφιχτή ανάρτηση και το πολύ καλό τιμόνι χαρίζουν δυναμικά χαρακτηριστικά στο Stonic.
Παρά το γεγονός πως τα τρία μοντέλα απευθύνονται στο ίδιο κοινό, έχουν διαφορετική φιλοσοφία στο οδηγικό τους προφίλ. Το 2008 έχει μια ισορροπημένη οδική συμπεριφορά ανάμεσα στην άνεση και την αποτελεσματικότητα. Το γαλλικό μοντέλο έχει ξεκάθαρα πιο «ανάλαφρη» αίσθηση και μια δυναμική προσέγγιση που τονίζεται από την ικανοποιητική κατευθυντικότητα και την εξαιρετική επικοινωνία οδηγού-τροχών μέσω του τιμονιού.
Tο T-Roc από την πλευρά του εστιάζει στην άνεση, με την ανάρτησή του να αποσβένει παραπάνω από ικανοποιητικά ακόμα και τις έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες, ενώ διακρίνεται σε κάθε δρόμο για την καλή ποιότητα κύλισής που παρουσιάζει. Είναι αποτελεσματικό σε πιο δυναμικούς ρυθμούς, με πολύ καλό σύστημα διεύθυνσης, ωστόσο δεν δίνει και την ανάλογη αίσθηση των 2008 και Stonic.
Το τελευταίο παρουσιάζει τα πιο δυναμικά στοιχεία, κυρίως λόγω της πιο σφιχτής ανάρτησης που συγκρατεί τις κλίσεις και διαχειρίζεται αποτελεσματικά το αμάξωμα. Αρωγός και το πολύ καλό τιμόνι που είναι άμεσο και ακριβές, ωστόσο από την άλλη, αν και δεν κάνει ιδιαίτερες παραχωρήσεις στον τομέα της άνεσης, η τελευταία δεν είναι αντίστοιχου επιπέδου με των 2008 και T-Roc.