4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Τα 3 μοντέλα διακρίνονται για την προχωρημένη σχεδίασή τους σε coupe λογική.
Τα 3 πιο στιλάτα SUV σε μάχη
62.095 Επισκέψεις στο άρθρο (8/4/2020)
Style…Rocks! Τα Kia XCeed, Μazda CX-30 και Toyota C-HR αποτελούν 3 μοναδικά crossver με κουπέ αισθητική και τιμή που δεν ξεπερνά τα 25.000 ευρώ. Πιο επιλέγει όμως κανείς και γιατί;
Δείτε ΕΔΩ το θέμα και σε μορφή περιοδικού!
Το σχεδιαστικό high-light των τριών μοντέλων αναμφισβήτητα είναι η κουπέ αισθητική του πίσω μέρους τους, το οποίο τα εντάσσει σαφώς στην κατηγορία των CUV.
Aνάμεσα στα πολλά μικρομεσαία SUV/crossover της αγοράς, υπάρχουν και κάποιες προτάσεις της που διαφοροποιούνται αισθητικά και κεντρίζουν το ενδιαφέρον αυτών που θέλουν να ξεχωρίζουν. Αυτή η «μόδα» φυσικά ξεκίνησε από τις μεγαλύτερες και πιο premium κατηγορίες, όμως σαφέστατα βρίσκει χώρο και ουσία και στα μικρομεσαία πλέον. Εμείς δοκιμάζουμε τις 3 πιο χαρακτηριστικές προτάσεις αυτής, τα Kia XCeed, το νέο Mazda CX-30 και το ανανεωμένο Toyota C-HR τα οποία αποτελούν τα CUV (Coupe Utility Vehicle) της κατηγορίας μέσω της κουπέ λογικής σχεδίασης που ακολουθούν στο πίσω μέρος. Επίσης άλλο κύριο χαρακτηριστικό τους αποτελεί και η παραπλήσια τιμή αγοράς, κοντά στα 25.000 ευρώ. Τι όμως κρύβει το κάθε ένα από αυτά ξεχωριστά κάτω από το όμορφο παρουσιαστικό του;
Coupe + SUV = CUV
Το σχεδιαστικό high-light των τριών μοντέλων αναμφισβήτητα είναι η κουπέ αισθητική του πίσω μέρους τους, το οποίο τα εντάσσει σαφώς στην κατηγορία των CUV, όμως δεν έχουν μόνο αυτό το χαρακτηριστικό. Εκφράζουν στο σύνολό τους τόσο την crossover πλευρά όσο και την σπορ, συνδυάζοντας στοιχεία και από τις δύο υποκατηγορίες με πολύ όμορφο τρόπο.
Ξεκινώντας από το Kia XCeed, αυτό στηρίζει το ξεχωριστό του προφίλ στην εντελώς διαφορετική σχεδίαση που ακολουθεί από το χάτσμπακ μοντέλο. Δεν είναι έτσι απλώς ένα υπερυψωμένο Ceed, αλλά ένα αυτόνομο μοντέλο στην γκάμα της Kia που «αρέσει». Άλλωστε μόνον οι εμπρός πόρτες προέρχονται από το Ceed. Στο εμπρός μέρος τονίζεται ο σπορ χαρακτήρας του με πιο αιχμηρά στοιχεία σχεδίασης και την εταιρική «πινελιά» tiger nose σε μια πιο έντονη εφαρμογή, ενώ φυσικά το highlight είναι η κουπέ αισθητική και ο συνδυασμός του σπορ αυτού χαρακτηριστικού με την εκλεπτυσμένη εικόνα που εκφράζει γενικότερα το πίσω μέρος.
Το Toyota C-HR πατάει και εκείνο πάνω στη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Toyota και που κατά γενική ομολογία είναι εμπνευσμένη, όμως ξεχωρίζει τόσο ανάμεσα στην γκάμα της μάρκας όσο και της κατηγορίας γενικότερα. Στην ανανεωμένη του έκδοση το C-HR δεν απέκτησε ελαφρώς πιο εκλεπτυσμένη αισθητική διατηρώντας όμως στο έπακρο την δυναμική του. Τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω και οι προφυλακτήρες ανασχεδιάστηκαν όμως οι έντονες ακμές και οι γωνίες συνεχίζουν να αποτελούν το κύριο χαρακτηριστικό του. Και εδώ οι ανασηκωμένοι ώμοι πίσω προσδίδουν το κουπέ ύφος της κατασκευής του Coupe High Rider (C-HR) αυτοκινήτου της Toyota.
Το Mazda CX-30 σίγουρα είναι ένα από τα πιο όμορφα μοντέλα της κατηγορίας. Σε αυτό έχουμε την «αποθέωση» της σχεδιαστικής γλώσσας Kodo της Mazda που συνδυάζει την κομψότητα και τον δυναμισμό με πολύ ξεχωριστό τρόπο. Σε αυτό, κύρια χαρακτηριστικά σχεδιαστικά στοιχεία αποτελούν τα στενά αιχμηρά φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, η δυναμική μάσκα και οι αντίστοιχης λογικής προφυλακτήρες, ενώ και φυσικά και εδώ το βασικό για τον CUV χαρακτήρα στοιχείο του αποτελεί η αλα κουπέ, κλίση της οροφής σε συνδυασμό με τις μικρές γυάλινες επιφάνειες. Με λίγα λόγια, τo CX-30 επιβεβαιώνει τον κανόνα που θέλει την Mazda να κατασκευάζει ιδιαίτερα (και) σχεδιαστικά αυτοκίνητα.
Coupe + SUV = CUV
Το σχεδιαστικό high-light των τριών μοντέλων αναμφισβήτητα είναι η κουπέ αισθητική του πίσω μέρους τους, το οποίο τα εντάσσει σαφώς στην κατηγορία των CUV, όμως δεν έχουν μόνο αυτό το χαρακτηριστικό. Εκφράζουν στο σύνολό τους τόσο την crossover πλευρά όσο και την σπορ, συνδυάζοντας στοιχεία και από τις δύο υποκατηγορίες με πολύ όμορφο τρόπο.
Ξεκινώντας από το Kia XCeed, αυτό στηρίζει το ξεχωριστό του προφίλ στην εντελώς διαφορετική σχεδίαση που ακολουθεί από το χάτσμπακ μοντέλο. Δεν είναι έτσι απλώς ένα υπερυψωμένο Ceed, αλλά ένα αυτόνομο μοντέλο στην γκάμα της Kia που «αρέσει». Άλλωστε μόνον οι εμπρός πόρτες προέρχονται από το Ceed. Στο εμπρός μέρος τονίζεται ο σπορ χαρακτήρας του με πιο αιχμηρά στοιχεία σχεδίασης και την εταιρική «πινελιά» tiger nose σε μια πιο έντονη εφαρμογή, ενώ φυσικά το highlight είναι η κουπέ αισθητική και ο συνδυασμός του σπορ αυτού χαρακτηριστικού με την εκλεπτυσμένη εικόνα που εκφράζει γενικότερα το πίσω μέρος.
Το Toyota C-HR πατάει και εκείνο πάνω στη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Toyota και που κατά γενική ομολογία είναι εμπνευσμένη, όμως ξεχωρίζει τόσο ανάμεσα στην γκάμα της μάρκας όσο και της κατηγορίας γενικότερα. Στην ανανεωμένη του έκδοση το C-HR δεν απέκτησε ελαφρώς πιο εκλεπτυσμένη αισθητική διατηρώντας όμως στο έπακρο την δυναμική του. Τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω και οι προφυλακτήρες ανασχεδιάστηκαν όμως οι έντονες ακμές και οι γωνίες συνεχίζουν να αποτελούν το κύριο χαρακτηριστικό του. Και εδώ οι ανασηκωμένοι ώμοι πίσω προσδίδουν το κουπέ ύφος της κατασκευής του Coupe High Rider (C-HR) αυτοκινήτου της Toyota.
Το Mazda CX-30 σίγουρα είναι ένα από τα πιο όμορφα μοντέλα της κατηγορίας. Σε αυτό έχουμε την «αποθέωση» της σχεδιαστικής γλώσσας Kodo της Mazda που συνδυάζει την κομψότητα και τον δυναμισμό με πολύ ξεχωριστό τρόπο. Σε αυτό, κύρια χαρακτηριστικά σχεδιαστικά στοιχεία αποτελούν τα στενά αιχμηρά φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, η δυναμική μάσκα και οι αντίστοιχης λογικής προφυλακτήρες, ενώ και φυσικά και εδώ το βασικό για τον CUV χαρακτήρα στοιχείο του αποτελεί η αλα κουπέ, κλίση της οροφής σε συνδυασμό με τις μικρές γυάλινες επιφάνειες. Με λίγα λόγια, τo CX-30 επιβεβαιώνει τον κανόνα που θέλει την Mazda να κατασκευάζει ιδιαίτερα (και) σχεδιαστικά αυτοκίνητα.
Παράλειψη η απουσία στο συγκριτικό του Mitsubishi Eclipse Cross. Του πρώτου μοντέλου που εισήγαγε το κουπέ στυλ στα SUV πόλης το 2017. Με τιμή γύρω στα 22.500 το inform plus θα έπρεπε να περιλαμβάνεται.
Εντελώς αδόκιμος ο τίτλος " Τα 3 πιο στιλάτα SUV σε μάχη"... νομίζω ιεροσυλία να συμπεριλαμβάνεται το κακάσχημο Toyota ανάμεσα στα πανέμορφα άλλα δύο, και λείπει ο επίσης πολύς ενδιαφέρων ανταγωνισμός