Κia και Skoda λειτουργούν με τελείως διαφορετική στρατηγική. Η πρώτη ποντάρει πολλά στην 7ετή εγγύηση που προσφέρει, την ίδια ώρα που η Skoda δίνει μόνο δύο χρόνια, προσπαθώντας να κρατήσει χαμηλά τις τιμές της. Τελικά τι είναι αυτό που μετράει περισσότερο;
Η Kia και η Skoda μετά από διάφορες «περιπέτειες» που πέρασαν, σχετικά με την αντιπροσώπευσή τους στη χώρα μας, επανήλθαν ξανά στο προσκήνιο με σκοπό να διεκδικήσουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κομμάτι από την πίτα των πωλήσεων.
Αυτή τη στιγμή και οι δύο πουλάνε τα ίδια περίπου αυτοκίνητα και μάλιστα «παίζουν» στις ίδιες κατηγορίες και έρχονται σε ευθεία αντιπαράθεση μεταξύ τους.
Στα πιο εμπορικά μικρά μοντέλα το Kia Rio έχει απέναντι την Fabia, με τη γκάμα των δύο μοντέλων να απαρτίζεται από παρόμοια σύνολα. Το Rio έρχεται sε απόδοση 84, 100 και 120 ίππων λίγο πάνω από τη Fabia που έχει 75, 95 και 110 ίππους.
Στα δημοφιλή SUV αυτή τη στιγμή η πρόταση της Kia είναι το Sportage, με τη Skoda να αντιπαρατάσσει το Karoq, με το Sportage να είναι μεγαλύτερο σε διαστάσεις και να έχει περισσότερα άλογα. Όσον αφορά στα μηχανικά σύνολα το Sportage προσφέρεται με 132 ή 177 ίππους, ενώ αντίστοιχα το Karoq με 116 ή 150 ίππους.
Μέσα στη χρονιά βεβαίως η Skoda θα λανσάρει και το μικρό της crossover το Kamiq, όπως και το μικρομεσαίο Scala, τα οποία θα τοποθετηθούν απέναντι στο Stonic και το νέο Ceed. Όπως καταλαβαίνεται η μεταξύ τους μάχη θα φουντώσει για τα καλά.
Η Kia στην προσπάθειά της λοιπόν, να αυξήσει τα μερίδιά της προσφέρει σε όλα της τα μοντέλα 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση, με τη δυνατότητα μεταβίβασης στο επόμενο κάτοχο, εφόσον το αυτοκίνητο αλλάξει ιδιοκτήτη. Αν μη τι άλλο, αυτό δείχνει πως η ελληνική αντιπροσωπεία της Kia εμπιστεύεται απόλυτα τα μοντέλα της και δε φοβάται πως θα βγάλουν ζημιές.
Αντίθετη είναι η πολιτική της Skoda που προσφέρει 2 μόνο χρόνια εργοστασιακή εγγύηση, κρατώντας έτσι όσο πιο χαμηλά μπορεί την αρχική τιμή των μοντέλων της. Παράλληλα δίνει στον αγοραστή την επιλογή να επεκτείνει για άλλα δύο χρόνια της εργοστασιακή του εγγύηση, φυσικά έναντι πληρωμής και μόνο κατά την αγορά ενός καινούριου αυτοκινήτου. Εδώ πρέπει να ελέγξει κανείς και τα μικρά γράμματα για να δει τι καλύπτεται και τι όχι στην επέκταση αυτή της εγγύησης, που συνήθως δεν καλύπτει όσα η εργοστασιακή εγγύηση. Δεν προβλέπεται επίσης εγγύηση πέραν των 4 ετών.
Το ζητούμενο είναι λοιπόν τι θα προτιμούσατε σαν αγοραστές. 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση ή 2 και καλύτερη τιμή;
Και σαν πελάτης θέλετε όταν ακούτε μια τιμή σε μια διαφήμιση να έχει τα πάντα μέσα και να είναι και αυτή που θα σας ζητήσουν σε μια έκθεση ή σας έρχεται πιο «μαλακά» να ακούσετε πρώτα ένα χαμηλό ποσό και στη συνέχεια να δείτε στην έκθεση πόσο κοστίζει το να επεκτείνετε την εγγύηση ή να προσθέσετε εξοπλισμό στο αυτοκίνητο σας;
Σοβαρά τώρα? Συγκρίνετε 2 εταιρίες που είναι σε θέματα αξιοπιστίας η μέρα με την νύχτα?
Δείτε τα αποτελέσματα του auto check, της έρευνας των αναγνωστών του ίδιου του περιοδικού σας. Η KIA είναι στην κορυφή, δεν χρειάζεται να χρεώσει παραπάνω την έξτρα εγγύηση. Τα αυτοκίνητα της δεν χαλάνε, γι'αυτό και μπορεί να δώσει αυτή στην διάρκεια. Η skoda όπως και οι έτεροι του WV group, δεν τα καταφέρνουν , τα αμάξια τους χαλάνε, και μάλιστα πολύ εύκολα, με ακριβές βλάβες. Η Skoda απλά το γνωρίζει και δεν μπορεί να το πληρώσει. Η WV όπως και η Audi είναι πολύ ακριβότερες, όπως και η Mercedes, αλλά πάλι μόνο 2 χρόνια δίνουν!!!!! Ξέρουν ότι τα αυτοκίνητα τους είναι προηγμένα τεχνολογικά, σταθερά στο δρόμο, με ποιοτικό εσωτερικό, αλλά ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ!! Ούτε θέλουν να τα κάνουν. Όχι διότι δεν μπορούν, αλλά διότι απευθύνονται κατά βάση σε χώρες όπως η Γερμανία, η Γαλλία, η Ολλανδία, κτλπ. Στις οποίες αυτές χώρες, οι πολίτες δεν αγοράζουν αυτοκίνητα αλλά τα ενοικιάζουν με leasing έως 5 χρόνια, μετά παίρνουν πάλι καινούργιο. Ακόμα και αν τους πάθει κάποια βλάβη, η εταιρεία leasing τους δίνει αυτοκίνητο αντικατάστασης, οπότε δεν τους ενδιαφέρει εγγύηση. Ελπίζω ότι έγινα κατανοητός. Η KIA,η Hyundai, η Toyota, η Mazda, δεν απευθύνονται κατά βάση σε Ευρωπαίους, αλλά και σε αυτούς. Γι'αυτό και έχουν διαφορά φιλοσοφίας.
Η μεν kia με τα 7 έτη εγγύηση δείχνει ότι "εμπιστεύεται απόλυτα τα μοντέλα της και δε φοβάται πως θα βγάλουν ζημιές", αλλά η skonta δίνει 2 χρόνια εγγύηση για να "κρατήσει χαμηλά τις αρχικές τιμές" ?? Δύο μέτρα και δύο σταθμά? Διαφορετική αντιμετώπιση του ίδιου θέματος? Εντελώς αστείος ισχυρισμός (δεδομένου ότι 2 χρόνια δίνουν και οι έτεροι του γκρουπ και η mercedes) που μόνο για τις χαμηλές τιμές δεν φημίζονται...
Geo τα είπες όλα.... οποιαδήποτε άλλη απάντηση είναι στους μη έχοντες γνώση...διακριτική απάντηση προς τις δύο εταιρείες χωρίς να θίγει καμία από αυτές.ευγε
Τα θέματα με τις εγγυήσεις είναι περίπλοκα και θέλουν ψάξιμο. Σίγουρα η Skoda με τα προγράμματα αγοράς αυτοκινήτου δίνει 4 χρόνια εγγύηση. Η Audi δίνει σε όλα της τα μοντέλα 5 χρόνια εγγύηση, όπως και η mercedes τουλάχιστο για την Α-CLASS δίνει και αυτή 5 χρόνια εγγύηση. Σε ότι αφορά τις δυο εταιρείες η Skoda είναι καλύτερη εταιρεία, καλύτερη ποιότητα, καλύτερα αυτοκίνητα, χώροι για επιβάτες και αποσκευές που δεν έχουν αντίπαλο, βέβαια είναι ακριβότερη εταιρεία.
Σοβαρά τώρα? Συγκρίνετε 2 εταιρίες που είναι σε θέματα αξιοπιστίας η μέρα με την νύχτα? Δείτε τα αποτελέσματα του auto check, της έρευνας των αναγνωστών του ίδιου του περιοδικού σας. Η KIA είναι στην κορυφή, δεν χρειάζεται να χρεώσει παραπάνω την έξτρα εγγύηση. Τα αυτοκίνητα της δεν χαλάνε, γι'αυτό και μπορεί να δώσει αυτή στην διάρκεια. Η skoda όπως και οι έτεροι του WV group, δεν τα καταφέρνουν , τα αμάξια τους χαλάνε, και μάλιστα πολύ εύκολα, με ακριβές βλάβες. Η Skoda απλά το γνωρίζει και δεν μπορεί να το πληρώσει. Η WV όπως και η Audi είναι πολύ ακριβότερες, όπως και η Mercedes, αλλά πάλι μόνο 2 χρόνια δίνουν!!!!! Ξέρουν ότι τα αυτοκίνητα τους είναι προηγμένα τεχνολογικά, σταθερά στο δρόμο, με ποιοτικό εσωτερικό, αλλά ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ!! Ούτε θέλουν να τα κάνουν. Όχι διότι δεν μπορούν, αλλά διότι απευθύνονται κατά βάση σε χώρες όπως η Γερμανία, η Γαλλία, η Ολλανδία, κτλπ. Στις οποίες αυτές χώρες, οι πολίτες δεν αγοράζουν αυτοκίνητα αλλά τα ενοικιάζουν με leasing έως 5 χρόνια, μετά παίρνουν πάλι καινούργιο. Ακόμα και αν τους πάθει κάποια βλάβη, η εταιρεία leasing τους δίνει αυτοκίνητο αντικατάστασης, οπότε δεν τους ενδιαφέρει εγγύηση. Ελπίζω ότι έγινα κατανοητός. Η KIA,η Hyundai, η Toyota, η Mazda, δεν απευθύνονται κατά βάση σε Ευρωπαίους, αλλά και σε αυτούς. Γι'αυτό και έχουν διαφορά φιλοσοφίας.
Η μεν kia με τα 7 έτη εγγύηση δείχνει ότι "εμπιστεύεται απόλυτα τα μοντέλα της και δε φοβάται πως θα βγάλουν ζημιές", αλλά η skonta δίνει 2 χρόνια εγγύηση για να "κρατήσει χαμηλά τις αρχικές τιμές" ?? Δύο μέτρα και δύο σταθμά? Διαφορετική αντιμετώπιση του ίδιου θέματος? Εντελώς αστείος ισχυρισμός (δεδομένου ότι 2 χρόνια δίνουν και οι έτεροι του γκρουπ και η mercedes) που μόνο για τις χαμηλές τιμές δεν φημίζονται...
Διότι είναι φτηνότερα Κώστα...
Αν όντως τα skoda είναι αναξιόπιστα, πώς εξηγείτε το γεγονός ότι οι ταξιτζήδες τα εμπιστεύονται; Είναι "άλλα" skoda αυτά;
Geo τα είπες όλα.... οποιαδήποτε άλλη απάντηση είναι στους μη έχοντες γνώση...διακριτική απάντηση προς τις δύο εταιρείες χωρίς να θίγει καμία από αυτές.ευγε
Τα θέματα με τις εγγυήσεις είναι περίπλοκα και θέλουν ψάξιμο. Σίγουρα η Skoda με τα προγράμματα αγοράς αυτοκινήτου δίνει 4 χρόνια εγγύηση. Η Audi δίνει σε όλα της τα μοντέλα 5 χρόνια εγγύηση, όπως και η mercedes τουλάχιστο για την Α-CLASS δίνει και αυτή 5 χρόνια εγγύηση. Σε ότι αφορά τις δυο εταιρείες η Skoda είναι καλύτερη εταιρεία, καλύτερη ποιότητα, καλύτερα αυτοκίνητα, χώροι για επιβάτες και αποσκευές που δεν έχουν αντίπαλο, βέβαια είναι ακριβότερη εταιρεία.