- Αντέχει για 50 χρόνια.
- Παραμένει σαν καινούργια μετά από 3.500 φορτίσεις.
- Πέρασε με επιτυχία όλα τα τεστ ακόμα και όταν την πυροβόλησαν!
- Δεν ανακοινώθηκε χρονοδιάγραμμα παραγωγής.
Αντέχει για 50 χρόνια
Η κινεζική Geely παρουσίασε τη νέα της μπαταρία για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, υποσχόμενη πως έχει διάρκεια ζωής για ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα και 50 χρόνια, ενώ προσφέρει καλύτερη πυροπροστασία από τις τρέχουσες. Μέσα σε όλα, υποστηρίζει ότι μπορεί να διατηρήσει ακόμη και το 90,54% της χωρητικότητάς της σε θερμοκρασίες κάτω των -30 βαθμών κελσίου.
Παραμένει σαν καινούργια μετά από 3.500 φορτίσεις
Η νέα μπαταρία φωσφορικού- λιθίου-σιδήρου του Κινέζου κατασκευαστή εκτός από διάρκεια ζωής για ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα, υπόσχεται επίσης ανθεκτικότητα για 50 χρόνια. Η εταιρεία την ονομάζει «short blade» (κοντή λεπίδα) και ανάμεσα στα ατού της είναι η και η δυνατότητα πιο γρήγορης φόρτισης. Μάλιστα, αναφέρεται πως μπορεί να φορτιστεί 3.500 φορές, χωρίς να επηρεαστούν οι δυνατότητές της. Η μεγάλη διάρκεια ζωής της μπαταρίας, συν τοις άλλοις υπολογίζεται πως θα μειώσει τις εκπομπές άνθρακα κατά περισσότερους από 80.000 τόνους ετησίως. Η μπαταρία έχει ενεργειακή πυκνότητα 192 Wh/kg και στις δοκιμές που έγιναν, η φίρμα ισχυρίζεται πως η «short blade» χρειάστηκε μόλις 17 λεπτά και 4 δευτερόλεπτα για να φορτίσει από το 10-80%.
Πέρασε με επιτυχία όλα τα τεστ ακόμα και όταν την πυροβόλησαν!
Η Geely αναφέρεται και στην ασφάλεια της μπαταρία. Υποστηρίζει πως εάν η κυψέλη υποστεί ρήγμα ένα στρώμα φύλλου αλουμινίου θα ενωθεί αυτόματα στο διάφραγμα της μπαταρίας για να δημιουργήσει ένα μονωτικό στρώμα, αποτρέποντας βραχυκυκλώματα και συμβάντα θερμικής διαφυγής. Στις δοκιμές που έγιναν, η μπαταρία τρυπήθηκε από οκτώ χαλύβδινες βελόνες των 5 χιλιοστών ταυτόχρονα, ενώ υποστηρίζει πως την πυροβόλησε με σφαίρα 5,8 χιλιοστών, χωρίς να αντιμετωπίσει συμβάντα θερμικής ανάφλεξης. Οι δοκιμές συνεχίστηκαν με την μπαταρία να μπαίνει σε θαλασσινό νερό, σε φωτιά, σε εξαιρετικά κρύο περιβάλλον, χτυπήθηκε από το πλάι και πατικώθηκε από οδοστρωτήρα 26 τόνων, τεστ από τα οποία πέρασε με απόλυτη επιτυχία.
Δεν ανακοινώθηκε χρονοδιάγραμμα παραγωγής
Προς ώρας δεν υπάρχει καμία αναφορά πότε θα μπει στην παραγωγή η νέα μπαταρία.