
Ο όμιλος Stellantis (Peugeot, Citroen, Fiat, Alfa, Jeep, Opel, Fiat) θέλει να φτιάξει νέους ήπια υβριδικούς-diesel κινητήρες.
Ταιριάζει το διπλοσύμπλεκτο αυτόματο κιβώτιο eDCT στα νέα diesel μοτέρ.
Λίγα μοντέλα της Stellantis έχουν diesel μοτέρ αυτή την στιγμή.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Ο όμιλος Stellantis θέλει να φτιάξει νέους ήπια υβριδικούς-diesel κινητήρες
Η Stellantis, ένας από τους μεγαλύτερους ομίλους αυτοκινήτων που περιλαμβάνει μάρκες όπως η Peugeot, η Citroën, η DS, η Fiat, η Opel και η Alfa Romeo, φημολογείται πως σχεδιάζει να επαναφέρει στο προσκήνιο τους diesel κινητήρες, παρότι μέχρι τώρα ο στρατηγικός σχεδιασμός του ομίλου είναι εστιασμένος στην πώληση αποκλειστικά αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων από το 2030 και έπειτα. Σύμφωνα με το γερμανικό μέσο ενημέρωσης Auto Motor und Sport, οι άνθρωποι του ομίλου έχουν ήδη ξεκινήσει να αναπτύσσουν νέους diesel κινητήρες που θα συνδυάζονται με υβριδική τεχνολογία και θα είναι εναρμονισμένοι με τα πρότυπα εκπομπών ρύπων Euro 7. Αν αυτό συμβεί, τότε o όμιλος Stellantis θα γίνει μέρος μιας μικρής ομάδας εταιρειών που συνεχίζουν να διαθέτουν υβριδικούς-diesel κινητήρες (οι άλλες είναι oι Mercedes, BMW και Audi).
Ταιριάζει το διπλοσύμπλεκτο αυτόματο κιβώτιο eDCT στα νέα diesel μοτέρ
Το εργοστάσιο της Stellantis στο Trémery της Γαλλίας, όπου παράγονται οι diesel κινητήρες στα 2,0 και 1,5 λίτρα, φαίνεται να διαδραματίζει πρωταγωνιστικό ρόλο σε αυτήν την πιθανή επίστροφή του diesel στο προσκήνιο. Ιδιαίτερη προσοχή λέγεται πως θα δοθεί στο 2λιτρο μοτέρ το οποίο και θεωρείται η καταλληλότερη επιλογή για μοντέλα μεσαίας κατηγορίας και υψηλότερης κατηγορίας. Θετικό για την Stellantis είναι επίσης πως το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που χρησιμοποιεί αυτή την στιγμή στα ήπια υβριδικά μοντέλα της μπορεί να προσαρμοστεί και να ταιριάξει εύκολα στους diesel κινητήρες που ετοιμάζει.
Λίγα μοντέλα της Stellantis έχουν diesel μοτέρ αυτή την στιγμή
Εν αναμονή επίσημης επιβεβαίωσης, η είδηση αυτή λέγεται πως έχει ταράξει ήδη τα νερά της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας, αφού αν αληθεύει, η εξέλιξη αυτή αντιπροσωπεύει σημαντική στρατηγική αλλαγή για τη Stellantis και θα μπορούσε να επαναπροσδιορίσει τη θέση του diesel αλλά και την δική της στην αγορά. Αυτή την στιγμή, οι επιλογές diesel στις μάρκες της Stellantis στην Ελλάδα είναι λίγες και περιορίζονται σε συγκεκριμένα μοντέλα πχ το Opel Astra, το Citroen C5 Aircross, το DS 4 και η Alfa Romeo Tonale.