ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Αν δεν θες να είσαι premium, τότε πρέπει να είσαι διαφορετικός. Η Citroen το πέτυχε με το Cactus. Η Hyundai θα το καταφέρει με το Kona;

Kona: Ο «κάκτος» της Hyundai;

8.542 Επισκέψεις στο άρθρο (4/7/2018)

Μπορεί η Hyundai να πετύχει με το Kona αυτό που κατάφερε η Citroen με το C4 Cactus;

Αν δεν θες να είσαι premium, τότε πρέπει να είσαι διαφορετικός. Η Citroen το πέτυχε με το Cactus. Η Hyundai θα το καταφέρει με το Kona;

Με το Captur και το 2008 να κλέβουν τις πωλήσεις, τουλάχιστον στην άλλη Ευρώπη, δεν μένει πολύς χώρος για «ακόμη ένα» μικρό SUV που απλά θα είναι «μία από τα ίδια». Η Citroen το κατάλαβε αμέσως και με το Cactus ξεκίνησε μια ολόκληρη σχολή που διαφοροποιεί όλα τα μοντέλα της αισθητά από τον ανταγωνισμό.

Η Citroen ξέρει ότι δεν θέλει και δεν μπορεί να είναι premium. Θέλει μια εικόνα διαφορετική. Η εικόνα εξάλλου είναι αυτό που πουλάει στα SUV και το Cactus κατάφερε να τη δημιουργήσει. Ολόκληρη η νέα γκάμα της Citroen, το C3 και το C3 Aircross, έχουν την σχεδιαστική γλώσσα.

Αν και η γλώσσα διαφέρει, αν και το Kona έχει τα δικά του σχεδιαστικά συστατικά, για τα οποία έχει βραβευτεί και με τη μεγαλύτερη διάκριση στο παγκόσμιο design.

Δεν είναι τόσο τα μαύρα εκτεθειμένα πλαστικά, όσο αυτή η διαφορετική σχεδιαστική γλώσσα, που ξεχωρίζει από οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί στο δρόμο, που κάνει και τα δύο μοντέλα, το Kona και το Cactus να «βγάζουν μάτι» από μακριά.

Όμως είναι το Kona ανταγωνιστής του Cactus; Με πρώτη ματιά θα έλεγες πως χάρη σε αυτή την περίεργη ομοιότητα, πιθανώς να είναι, όμως οι διαφορές είναι πιο βαθιές από τα κοινά στοιχεία. Εντάξει και τα δύο αυτοκίνητα προσφέρονται με ένα τρικύλινδρο μικρό (1,0 και 1,2 για Hyundai και Citroen αντίστοιχα), και ένα μεγαλύτερο τετρακύλινδρο (1,6 και στις δύο περιπτώσεις). Και τα δύο έχουν περίπου τις ίδιες διαστάσεις, αν και το Cactus είναι μάλλον μία κατηγορία πάνω, ενώ και οι τιμές είναι πολύ κοντά (120 και 110 άλογα αντίστοιχα).

Όμως το Kona δεν έχει τις ίδιες προτεραιότητες. Θέλει να είναι περισσότερο νευρώδες, πιο σβέλτο, πιο επιθετικό. Προσφέρεται με τετρακίνηση, έχει σφιχτό στήσιμο και θέλει να λέγεται πιο οδηγοκεντρικό. Το Cactus έχει προτάξει τις ρίζες τις μάρκας, και βάζει την έμφαση στην άνεση, στην ποιότητα κύλισης και γενικά στο γαλλικό στοιχείο. Οι Κορεάτες δεν ασχολούνται καν με αυτά, δεν τους αφορά.

Και δεν θα αφορούν και τους αγοραστές του Kona; Ή όχι; Μήπως οι ομοιότητες τραβήξουν και το ίδιο αγοραστικό κοινό; Εσείς είδατε το Kona και σκεφτήκατε το Cactus; Και τελικά ποιο θα προτιμούσατε και γιατί; Μπορεί να κάνει το Kona τη διαφορά για την Hyundai όπως την έκανε το Cactus για τη Citroen;

Mercedes
fiat