Αφού μπροστά το φανάρι είναι κόκκινο, σήκωσε το πόδι σου!
Όσο σημαντικό είναι το να πατάς απαλά το γκάζι, άλλο τόσο είναι το να πατάς λιγότερο το φρένο! Γιατί αν πατάς φρένο χωρίς να χρειάζεται, και κυκλοφοριακή κίνηση προκαλείς, και φθορά στα τακάκια, και μετά θα πρέπει να ξαναπατήσεις γκάζι. Τι πρέπει λοιπόν να κάνεις; ΚΟΙΤΑ μπροστά! Πιο μπροστά, ακόμη πιο μπροστά. Θα δεις πως πολλές φορές αρκεί για να σταματήσεις να σηκώσεις το πόδι σου από το γκάζι και να αφήσεις το αυτοκίνητο να ρολάρει.
Με 110 χλμ./ώρα στην εθνική είναι καλά και οικονομικά
Αν δεν το ξέρεις, η εργοστασιακή μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομο γίνεται με ταχύτητα 110 χλμ./ώρα. Σε αυτή την ταχύτητα οι κατασκευαστές θέλουν να πετύχουν τη χαμηλότερη κατανάλωση. Αν οδηγείς, λοιπόν, με 110 χλμ./ώρα στο cruise control, τότε θα έχεις -στατιστικά- την χαμηλότερη κατανάλωση. Βέβαια, και στην περίπτωση που οδηγείς χειροκίνητο, σε αυτά τα χιλιόμετρα πρέπει να κινείσε. Επιπλέον: αν «έρχεται ανηφόρα, τότε δώσε λίγο γκάζι από πιο πριν, ώστε να μην χρειαστεί στο τέλος της να κατεβάσεις ταχύτητα, αλλά να την ανέβεις με σταθερό γκάζι. Αντίθετα, στην κατηφόρα άφησε το αυτοκίνητο να πάρει φόρα και να ρολάρει.