Τελικά είναι το μέλλον του GT-R αυτό που θέλουμε; Ένα κυριλέ σπορ αυτοκίνητο;
Κυριλέ GT-R
9.072 Επισκέψεις στο άρθρο (14/7/2016)
Σε πρόσφατη συνέντευξή του ο διευθυντής προγράμματος του GT-R επιβεβαίωσε ένα πιο… πολυτελές μέλλον για το supercar της Nissan. Είναι όμως αυτό το μέλλον που ονειρευόμαστε για το GT-R;
Γιατί όμως να πειραματιστούν στο GT-R; Θα ήταν πιο «σοφό» να επικεντρωθούν στα δυνατά του σημεία και να τα κάνουν ακόμη καλύτερα. Να του χαρίσουν ακόμη καλύτερες επιδόσεις, αλλά και ανόθευτο οδηγικό χαρακτήρα. Με λίγα λόγια θα μπορούσε η Nissan να θέσει ως στόχο της να κάνει το GT-R ένα καθαρόαιμο και όχι ένα κυριλέ σπορ μοντέλο.Εξάλλου, αυτό κάνει με το GT-R R35 από τη στιγμή που παρουσιάστηκε ανανεώνοντάς το κάθε τόσο στα σημεία, παρουσιάζοντας νέες εκδόσεις του. Για παράδειγμα, το 2009 είδαμε το SpecV με κεραμικά φρένα, ενώ το 2012 ήταν η σειρά του Track Spec. Πριν λίγο καιρό είδαμε και την έκδοση Nismo. Αλλωστε όποιος θέλει premium επιδόσεις ενδεχομένως να γλυκοκοιτάξει τις Mercedes, BMW, Audi, Porsche, Lamborghini κλπ.Αλλο ένα αρνητικό που θα έχει το κυριλέ… GT-R είναι πιθανότατα και επιπλέον βάρος. Στοιχείο που ήδη είναι στα «μειονεκτήματα» του αυτοκινήτου, καθώς το τωρινό GT-R ζυγίζει κοντά 2 τόνους με φουλ ρεζερβουάρ και οδηγό (1.740 κιλά χωρίς οδηγό και γεμάτο ντεπόζιτο). Η μείωση του βάρους ενδεχομένως θα ήταν μία πολύ μεγαλύτερη πρόκληση για τους μηχανικούς της Nissan από ότι το να φτιάξουν ένα πιο premium όχημα.Η πραγματικά μεγάλη μας απορία όμως είναι «τι το θέλεις Nissan το premium GT-R, όταν ήδη έχεις την Infiniti και έχεις εξελίξει το Q50 Eau Rouge ενώ πρόσφατα παρουσίασες στο Ντιτρόιτ το Q60 Coupe με 400 άλογα;». Και ίσως εδώ κρύβεται η απάντηση… Θυμίζουμε πως το Q50 Eau Rouge της Infiniti παίρνει πνοή από τον VR38DETT V6 της Nissan.
Πριν λίγο καιρό όμως η Infiniti ανακοίνωσε πως εγκαταλείπει το project Q50 Eau Rouge. Και προφανώς αυτή η εξέλιξη οδήγησε στην απόφαση της δημιουργίας ενός GT-R το οποίο θα ήθελε να είναι Infiniti… Μήπως τελικά η Nissan θέλει να χτυπήσει το πολυτελές σπορ coupe Lexus LC500 που και αυτό μόλις παρουσιάστηκε στο Ντιτρόιτ και το Infiniti Q60 δεν είναι αρκετό;Εσείς όμως τι λέτε; Συμφωνείτε με την απόφαση της Nissan για ένα κυριλέ GT-R; Ποιος πιστεύετε είναι ο λόγος που ώθησε τη μάρκα σε κάτι τέτοιο; Θεωρείτε πως ότι είχε να αποδείξει η ιαπωνική μάρκα το απέδειξε; Μήπως θα έπρεπε να πάει το supercar της στο επόμενο επίπεδο; Να το κάνει ακόμη πιο καθαρόαιμο; Πείτε μας τη γνώμη σας.
Το μονο σιγουρο ειναι οτι εαν το GT-Rαποκτησει ακομη περισσοτερη πολυτελεια απο αυτη που ηδη εχει, θα ενισχυθει ακομη περισσοτερο ο μοναδικος χαρακτηρας αυτου του συγκλονιστικου απο καθε αποψη αυτοκινητο.
Η Nissan θα μπορούσε κάλλιστα να βγάζει το GT-R σε δύο εκδόσεις μια πολυτελή και μια σπορ. Έτσι θα ικανοποιήσει όλους τους πιθανούς αγοραστές. Ακόμη θα μπορούσε να βγάλει και μια τρίτη έκδοση, με μικρότερο βάρος και πιό ισχυρό κινητήρα, για ακόμη καλύτερες επιδόσεις, κατάλληλο για όσους δεν ενδιαφέρονται, για τίποτε άλλο, παρά μόνο για επιδόσεις.
Αν τοποθετησει το λογοτυπο infiniti στην μασκα και αποκλειστικα εστιασουν στην πολυτελης φιρμα τους δεν εχουν κανενα προβλημα.Εκει θα χτυπησει χωρις προβλημα ευρωπαικες ανταγωνιστριες και φυσικα την lexus. Αν και με την τεραστια απηχηση που εχει διεθνως το GT-R δεν χρειαζεται και πολλα για να πεισει το αγοραστικο κοινο...ντροπιαζει χωρις κοπο υπερβολικα ακριβοτερες προτασεις με τεχνολογια αιχμης απο την nissan εχει το ιματζ που του χρειαζεται και ειναι αρκουντως πολυτελες!!
Είτε κυριλέ, είτε όχι, η ιστορία, η ανταγωνιστικότητα, τα νούμερα, κ.τ.λ. ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ, είναι ΑΝΥΠΕΡΒΛΗΤΑ.-
Για πολυ καγκουρες,οχι αστεια!
Ο ΠΑΟΚ να 'ναι καλα...
Το μονο σιγουρο ειναι οτι εαν το GT-R αποκτησει ακομη περισσοτερη πολυτελεια απο αυτη που ηδη εχει θα ενισχυσει ακομη περισσοτερο τον μοναδικο του χαρακτηρα. Αλλωστε αποτελει αξιο διαδοχο της δυναστειας των συγκλονιστικων Skyline τα οποια κοντραραν στα ισα Porsche και BMW, μονο που τωρα προσφερει ενα ακομα πιο πληρες πακετο.
Το μονο σιγουρο ειναι οτι εαν το GT-Rαποκτησει ακομη περισσοτερη πολυτελεια απο αυτη που ηδη εχει, θα ενισχυθει ακομη περισσοτερο ο μοναδικος χαρακτηρας αυτου του συγκλονιστικου απο καθε αποψη αυτοκινητο.