Κατά τα φαινόμενα, η αγωνιστική LaFerrari XX, θα δανειστεί την υβριδική τεχνολογία των μονοθέσιων της Ferrari F1 (στην φωτό η «κανονική» LaFerrari).
LaFerrari XX με τεχνολογία από F1
4.386 Επισκέψεις στο άρθρο (2/5/2014)
Μέχρι τις αρχές του 2015 θα κάνει ντεμπούτο σε κάποια πίστα η αγωνιστική LaFerrari XX, η οποία θα είναι πιο «σκληροπυρηνική» και θα φέρει, μάλλον, μια εκδοχή της κινητήριας μονάδας των μονοθέσιων της Ferrari F1.
Στην Ferrari δουλεύουν πάνω στο πιο «ακραίο» μοντέλο παραγωγής της ιστορίας τους, μια σκληροπυρηνική αγωνιστική έκδοση της LaFerrari, η οποία θα αποκαλείται LaFerrari XX. Σύμφωνα με πληροφορίες, στην εταιρεία εξελίσσουν το υβριδικό σύστημα των μονοθέσιων της Formula One, το οποίο περιλαμβάνει ένα V6 turbo μοτέρ.Το αφεντικό του Sporting Activity Department κος Antonella Coletta, επιβεβαίωσε στην πρόσφατη εκδήλωση Ferrari Racing Days στο Σύδνεϋ πως το νέο μοντέλο πιθανώς να λανσαριστεί τον επόμενο Ιανουάριο ή Φεβρουάριο, ακολουθώντας τα βήματα των Ferrari FXX και 599XX.Σε αυτό το σημείο, αξίζει να σημειώσουμε πόσο γρήγορη είναι ήδη η «κανονική» LaFerrari, καθώς το V12 μοτέρ των 6,3 λτ. που διαθέτει, δουλεύει μέχρι τις 9.250 σ.α.λ., αποδίδοντας 800 ίππους, ενώ το σύστημα Hy-Kers προσθέτει άλλους 163 ίππους στο άθροισμα. Μέσω κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, η ισχύς μεταδίδεται στους πίσω τροχούς. Το 0-100 χ.α.ω. επιτυγχάνεται σε 2,9 δλ., ενώ σε 4 δλ. ακόμα, η βελόνα του κοντέρ δείχνει 200 χ.α.ω. και συνεχίζει να ανεβαίνει, υπερβαίνοντας τα 350 χ.α.ω.Ο κος Coletta παραδέχθηκε πως θα είναι δύσκολο να κάνουν την LaFerrari XX ακόμα πιο γρήγορη. Δεν είναι, όμως, τα πάντα θέμα δύναμης και όπως είπε και ο κος Coletta η LaFerrari XX θα έχει ανασχεδιασμένη ανάρτηση, αεροδυναμικά βοηθήματα, διαφορετικό ηλεκτρικό σύστημα και …slick ελαστικά. Παρόλο που δεν υπήρξε επιβεβαίωση από επίσημα χείλη, οι φήμες για τον V6 της F1 κάνουν ήδη τον γύρο του κόσμου.
Η LaFerrari δρόμου (φωτό) έχει ισχύ 800 ίππων, κάνει το 0-100 σε 2,9 δλ., και έχει τελική ταχύτητα πάνω από 350 χ.α.ω.