Χρειάστηκε να περάσει περίπου μία 3ετία φημών και διαβουλεύσεων προκειμένου να πάρει τελικά τη μεγάλη απόφαση η Lamborghini να δώσει το πράσινο φως στην Urus. Το πρωτότυπό της, όταν περάσει στην παραγωγή το 2018, ενδεχομένως με άλλο όνομα, θα την εκπροσωπήσει στην κατηγορία των μεγάλων SUV και φυσικά θα έρθει σε ευθεία αντιπαράθεση με την Porsche Cayenne.Ακόμη μία σημαντική απόφαση που πάρθηκε από τη Lamborghini, η οποία θυμίζουμε πως ανήκει στον όμιλο VW, είναι πως το νέο της μοντέλο θα κατασκευάζεται επί ιταλικού εδάφους, στη SantΆAgata Bolognese, καθώς η μάρκα ήρθε σε συμφωνία ύψους 80 εκατ. ευρώ, με την ιταλική κυβέρνηση. Η Lamborghini φιλοδοξεί πως θα πουλά κοντά στις 3.000 SUV ετησίως με στόχο τις αγορές Κίνας, Ρωσίας και ΗΠΑ.Ο Stephan Winkelmann, το αφεντικό της Lamborghini δήλωσε πως «είμαστε υπερήφανοι. Το νέο μας, τρίτο μοντέλο στην γκάμα της μάρκας, υπόσχεται σταθερότητα και βιωσιμότητα και σηματοδοτεί μια νέα εποχή».
Η Lamborghini SUV θα κατασκευάζεται επί ιταλικού εδάφους, μετά από συμφωνία με την ιταλική κυβέρνηση.
Η Lamborghini είναι πλέον μόνο όνομα. Η ειρωνεία είναι ότι η Urus θα είναι κτισμένη πάνω στην Volkswagen Group PL71 platform όπως και τα Volkswagen Touareg, Porsche Cayenne, Audi Q7 και αργότερα Bentley Bentayga.
VW όλα στην μηχανή του κιμά. Πως κατάντησε η Lamborghini από πανέμορφα αυτοκίνητα να βγάζει τώρα και τρακτέρ.
-Αγαπητή σχολιάστρια, η Lamborghini κατασκεύαζε τρακτέρ εδώ & πολλά χρόνια, δεκαετίες θα έλεγα....& χάρη στις πωλήσεις των τρακτέρ, κατάφερε οικονομικά να προωθήσει, καθαρόαιμα κυρίως, σπόρ αυτοκίνητα....τώρα αν η Lamborghini δεν είναι ανεξάρτητη πλέον, όπως πριν μερικά χρόνια, αυτό είναι ένα άλλο ζήτημα....
Η Lamborghini είναι πλέον μόνο όνομα. Η ειρωνεία είναι ότι η Urus θα είναι κτισμένη πάνω στην Volkswagen Group PL71 platform όπως και τα Volkswagen Touareg, Porsche Cayenne, Audi Q7 και αργότερα Bentley Bentayga. VW όλα στην μηχανή του κιμά. Πως κατάντησε η Lamborghini από πανέμορφα αυτοκίνητα να βγάζει τώρα και τρακτέρ.
-Αγαπητή σχολιάστρια, η Lamborghini κατασκεύαζε τρακτέρ εδώ & πολλά χρόνια, δεκαετίες θα έλεγα....& χάρη στις πωλήσεις των τρακτέρ, κατάφερε οικονομικά να προωθήσει, καθαρόαιμα κυρίως, σπόρ αυτοκίνητα....τώρα αν η Lamborghini δεν είναι ανεξάρτητη πλέον, όπως πριν μερικά χρόνια, αυτό είναι ένα άλλο ζήτημα....