ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Νέο Lexus LBX: 5 πράγματα για το νέο SUV που έρχεται
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Νέο Lexus LBX: 5 πράγματα για το νέο SUV που έρχεται

32.272 Επισκέψεις στο άρθρο (30/11/2023)

- Το LBX είναι το μοναδικό premium SUV πόλης που είναι full υβριδικό
- Έχει τη μεγαλύτερη οθόνη που έχει μπει ποτέ σε Lexus
- To μοτέρ έχει πιστόνια από την Formula 1 που βελτιώνουν την απόδοση
- Έχει καλύτερη ηχομόνωση γιατί το μοτέρ λειτουργεί σε πιο χαμηλές στροφές

Το LBX είναι το μοναδικό premium SUV πόλης που είναι full υβριδικό

Με 4,19 μέτρα μήκος και υβριδική τεχνολογία, το Lexus LBX αποτελεί τη μοναδική επιλογή για όποιον ενδιαφέρεται να αγοράσει ένα premium SUVάκι αλλά παράλληλα δεν θέλει να γίνει κολλητός με το βενζινάδικο της γειτονιάς του και για αυτό προτιμάει να εμπιστευτεί το πέμπτης γενιάς υβριδικό σύνολο των Toyota-Lexus. To Audi Q2 είναι η μόνη επιλογή στα B-SUV από τους γερμανικούς παραδοσιακούς premium παίκτες αλλά προσφέρεται μόνο σε βενζίνη.

Έχει τη μεγαλύτερη οθόνη που έχει μπει ποτέ σε Lexus

Το LBX είναι η απόδειξη πως τα ακριβά αρώματα μπαίνουν σε μικρά μπουκαλάκια, αφού η Lexus, αποφάσισε να το εξοπλίσει με μια καινούρια και τελευταίας τεχνολογίας ψηφιακή οθόνη με διαγώνιο 12,3 ιντσών, η οποία τοποθετείται πίσω από το τιμόνι και αναλαμβάνει να ενημερώσει τον οδηγό για τα πάντα γύρω από το αυτοκίνητο. Δίπλα στον πίνακα οργάνων, στο άνω άκρο του ταμπλό βρίσκεται ακόμη μια οθόνη, μεγέθους 9,8 ιντσών που υποστηρίζει το σύστημα του infotainment.

To μοτέρ έχει πιστόνια από την Formula 1 που βελτιώνουν την απόδοση

O 3κύλινδρος 1.500άρης κινητήρας συνδυάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα, του οποίου η απόδοση είναι στα 136 άλογα και η ροπή στα 185 Nm. To θερμικό μοτέρ εξοπλίζεται τώρα με πιστόνια σχεδιασμένα σε προδιαγραφές Formula 1, καινούριο κιβώτιο αλλά και μπαταρία που επεκτείνει την αμιγώς ηλεκτρική ικανότητα του αυτοκινήτου. Τέλος, υπάρχει και η δυνατότητα 4κίνησης με ένα extra ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, χωρίς όμως να αλλάζει η ισχύς.

Έχει καλύτερη ηχομόνωση γιατί το μοτέρ λειτουργεί σε πιο χαμηλές στροφές

H Lexus ελαχιστοποίησε τη μετάδοση του θορύβου και των κραδασμών του κινητήρα προς την καμπίνα, χρησιμοποιώντας έναν άξονα εξισορρόπησης στην ίδια τη μονάδα ισχύος και κάνοντας ευρεία χρήση υλικών απορρόφησης θορύβου σε στρατηγικά σημεία σε όλο το όχημα. Η νέα υβριδική μπαταρία παίζει επίσης καταλυτικό ρόλο, αφού χάρη στην περισσότερη ισχύ που παρέχει, ο κινητήρας μπορεί πλέον να λειτουργεί έως και 20% σε χαμηλότερες στροφές.

Σελίδα 2Compact αλλά επιβλητικό
Σελίδα 3Το εσωτερικό έχει ποιότητα και οθόνη 12,3 ιντσών
Σελίδα 4Υβριδικό με 136 άλογα, νέα πιστόνια και ανασχεδιασμένη μπαταρία
Σελίδα 5Το μοναδικό premium υβριδικό B-SUV στην Ελλάδα
Σελίδα 6Έχει καλύτερη ηχομόνωση
Mercedes
PAROXES NEW & MTX MERCEDES