Το νέο Lexus LBX είναι αποκλειστικά υβριδικό και φορά τη νέα γενιά του υβριδικού συστήματος της Toyota, όπου ένας 3κύλινδρος 1.500άρης κινητήρας συνδυάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα, του οποίου η απόδοση είναι στα 136 άλογα και η ροπή στα 185 Nm. To μοτέρ έχει επανασχεδιαστεί καθώς, σύμφωνα με τη Lexus, εφοδιάζεται με νέα πιστόνια, των οποίων η σχεδίαση προέρχεται από τον κόσμο της Formula 1 και βοηθούν στην αποδοτικότητα του συνόλου. Νέο είναι το κιβώτιο αλλά και η διπολική μπαταρία νικελίου-υδριδίου. Αυτή μάλιστα είναι τώρα πιο μικρή και πιο ελαφριά αλλά και πιο αποδοτική και επιτρέπει την πρόσθετη υποστήριξη του ηλεκτροκινητήρα κατά την επιτάχυνση και επεκτείνει την αμιγώς ηλεκτρική ικανότητα του αυτοκινήτου (μπορείς να κάνεις περισσότερα χιλιόμετρα ηλεκτρικά και να κινηθείς με υψηλότερη ταχύτητα μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα). Σύμφωνα με την Lexus το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 9,5 δλ. και οι εκπομπές ρύπων είναι κάτω από 120 γρ. CO2/χλμ. σε όλες τις εκδόσεις. Τέλος, υπάρχει και η δυνατότητα 4κίνησης με ένα extra ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, όμως η συνολική ιπποδύναμη παραμένει και σε αυτήν την έκδοση στα 136 άλογα.